Cerca e installà i driver per laptop Lenovo G50

In certi casi, pò esse necessariu per cunverte i file di publicazione elettronica PDF à i file bitmap BMP, per esempiu, per a mudificazione o per l'editing graficu. Oghje ti avemu da parlà cume di funziunà sta procedura.

Metodi di conversione PDF à BMP

Pudete convertite documenti PDF in immagini BMP cù un prugramma di cunvertitori speciale. Un editor graficu avanzatu pò gestisce documenti semplici. Nota chì ùn ci hè micca un prugramma per una tale cunverzione in l'utili di sistema Windows, perciò, e soluzioni di terze parti sò indispensabili.

Metudu 1: Tipard Free PDF to BMP Converter

A mumentu quì sopratuttu, si pò convertite documenti di un formatu à un altru cù un prugramma cunvertitore specializatu. E megliu di tuttu per u nostru scopu hè un micu prugramu Free PDF to BMP Converter da a cumpagnia Tipard.

Scaricate l'ultima versione di PDF Free to BMP Converter da u situ ufficiale.

  1. Run u prugramma. Cliccate nantu à "File" è selezziunate "Add File (s) ...".
  2. A finestra di dialogu aprirà. "Esploratore". Seguite questu in u cartulare cù u vostru file PDF, selezziunu e cliccate "Apertu".
  3. U documentu sarà carregatu in u prugramma. A anteprima hè dispunibule à a destra, è pruprietà in a parte centrali di a finestra.
  4. À u fondu di a finestra, ci sò i parametri di cunversione. Verificate u furmatu (BMP hè a predefinita), per i documenti di più pagine, assicuratevi di cliccà "Applica à tutti". Sottu questu elementu sò e opzioni di salvataggio. Checkbox "Salvà u (s) file (i) di l'ughjettivu in u cartulare d'urighjini" salverà u PDF convertitu in a cartella cù l'originale. Opzione "Personalizza" permette di sceglie tù direttu di destinazione. Selezzi quello chì vulete, dopu cliccate nantu à u grande bottone rossu etichettatu "PDF" avà da fà u prucessu di conversione.
  5. A seconda di a dimensione di u documentu, a cunversione pò necessariu un pocu di tempu. À a fine di a procedura, un missaghju apparirà cum'è in a screenshot sottu. Cliccate "OK" per chjappà a finestra.
  6. Aprite u cartulare di destinazione è verificate u risultatu.

Comu pudete vede, l'applicazione faci un ottimu travagliu cù u compitu, tuttavia, sta soluzione ùn hè micca senza difetti. In primu, u prugramma hè solu in inglese, è dopu ùn hè micca capace di fronte à qualchi file grandi PDF PDF to BMP Converter.

Metudu 2: GIMP

A seconda opzione di convertite PDF in BMP hè aduprà un editor graficu. In certi casi, questu approcciu hè preferibile, chì tali prugrammi ti permettenu di mantene a qualità di l'immagine in forma quasi cambiale. Li mustraremu u prucessu di cunvertenu PDF in BMP cù l'esempiu di l'editor graficu liberu GIMP.

  1. Run u prugramma. Da u menu principale, selezziunu "File" - "Apertu".
  2. Usate u gestore di file integratu in u GIMP per ghjunghje à u cartulare cù u schedariu di destinazione. Highlight u cliccate "Apertu".
  3. A finestra di importazione PDF si apre. A prima cosa da fà hè in a lista. "Aprite e pagine cum'è" sceglite "Image". L'azione ulteriore dipende se volete cunvertite u documentu in sule o e pagine individuali. In u primu casu, cliccate nantu à "Selezzi tutti", in u secunu avete à sceglie e pagine necessarie cù u mouse cù a chjave pressata Ctrl. Verificate e impostazioni è premete "Importu".
  4. U prucedimentu per a carica di i documenti inizia. A prucedura pò piglià un quantu di tempu se u file sorgente hè assai grande. À a fine, riceverete un document caricatutu da a pagina in u prugramma.
  5. Verificate e pagine scelte; Pudete cambià trà l'altru cliccendu nantu à a miniatura in cima à a finestra. Per salvà a prima pagina, fate nuvuta "File" e sceglite "Esporta cum'è ...".
  6. Prima di tutti, in a finestra aperta selezziunate u locu induve volete salvà u schedariu convertitu. Poi in u fondu di a finestra, cliccate nantu à l'elemento "Selezziunu tippu file". Verificate a casella "Immagine di Windows BMP" è cliccate "Esporta".
  7. Dopu, una finestra si vede cù i parametri di esportazione di file. Ajustu, s'ellu hè necessariu, è cliccate "Esporta".
  8. Ripetite i punti 5-7 per a rimanente pagine.

L'editor graficu ti permette di conservà a qualità di u documentu originale in i file convertiti, ma ùn hè micca bè pratticu di aduprà: ogni pagina di u file PDF deve esse convertitu separatamente, ciò chì pò durà un pezzu.

Conclusione

Cumu si pudete vede, u travagliu di cunvertimentu PDF in BMP hè abbastanza sèmuleu da risolve, ma ogni opzione, in un modu, o un altru, sarà un compromisu. U sfruttamentu di u cunvertitore hà di accelerà u prucessu, ma a qualità si perde inevitabilmente, mentre l'editor graficu mantene u documentu invà, ma à u costu di u tempu.