Cerca è scarica i driver per Brother DCP-7057R MFP


Parechji utenti anu timore di spessu versu i novu navigatori solu per u mutivu chì l'idea di chì hè necessariu per riconfigurà u navigatore è ri-salvà i dati impurtanti hè spaventosa. Tuttavia, in realtà, a transizione, per esempio, da u navigatore Internet Google Chrome versu Mozilla Firefox hè assai più veloce - ghjustu bisognu di sapè cumu si faci u trasferimentu di informazioni interessanti. Quì, quì sottu vedemu cume i bookmarks vengono trasferiti da Google Chrome a Mozilla Firefox.

Praticamente ogni utilizatore utilizza a caratteristica di Segmentazione in un navigatore Google Chrome, chì ti permette di salvà pagine Web interessanti è interessanti per l'accessu quasi instantaneu di esse. Sì decide di passà da Google Chrome a Mozilla Firefox, i segnalatori cumulati ponu esse facilmente trasferiti da un browser à un altru.

Scaricate Mozilla Firefox Browser

Cume importare i segnalatori da Google Chrome a Mozilla Firefox?

Metudu 1: per mezu di u menu di trasferimentu di marcatori

U modu più faciule d'usu hè se Google Chrome è Mozilla Firefox sò installati nantu à u mo computer in un unicu account.

In questo casu, avemu bisognu di lanciatu u navigatore Internet Mozilla Firefox è cliccate nantu à u menu di segnalibri in u riquadro superiore di a finestra, chì si trova à a destra di a barra di indirizzu. Quandu a lista aghjunta appare in u schermu, selezziunate a sezione "Mostra tutti i segnalatori".

Una finestra supplementare apparirà nantu à u schermu, in u primu di a quale avete bisognu à cliccà u pulsante. "Importu è Backup". A schermata visualizera un menu in più chì avete bisognu di fà una scelta di l'elemento "Importendu dati da un altru browser".

In a finestra popup, metti un puntu vicinu à u puntu "Chrome"è poi cliccate nantu à u pulsante "Prossimu".

Assicuratevi chì avete un uccellu vicinu à u articulu. "Segnalibri". Verificate i caselli vicinu à u restu di l'articuli à a vostra discrezione. Complete a procedura di trasferimentu di marcatu cliccando nantu à u pulsante. "Prossimu".

Metudu 2: Aduprà un File HTML

Stu metudu hè appiccicabile se avete bisognu di importà segnalibri da Google Chrome a Mozilla Firefox, ma à tempu, questi navigatori ponu esse installati in diversi computer.

Prima di tuttu, avemu bisognu di esportà i segnalibri da Google Chrome è salvà elli cum'è un file in u vostru computer. Per fà quellu, lanciate Chrome, cliccate nantu à u menù di u navigatore in u angulu in alto à destra, è poi andate à Segnalibri - Gestore di Bookmark.

Cliccate nantu à u bottinu in cima di a finestra. "Gestione". Una finestra annantu hà a viulazione nantu à u schermu duve avete bisognu di fà una selezione "Esporta i Segui à File HTML".

A schermata visualizzerà l'Esploratore di Windows, induve avete bisognu di specificà a situazione duve u salvu di u file bookmarked, è ancu, s'ellu hè necessariu, cambia u nomu di file standard.

Ora chì l'esportazione di segnalibri hè stata cumpletata, resta à completà a missione imposta da noi da fà a procedura di importazione in Firefox. Per fà quessa, aprite Mozilla Firefox, cliccate nantu à u bottinu di i segnalibri, chì si trova à a destra di a barra di indirizzu. Una lista supplementare aprirà nantu à u schermu induve avete bisognu di fà una scelta in favore di l'elemento "Mostra tutti i segnalatori".

In a zona superiore di a finestra lampeggiante, cliccate u pulsu di u mouse. "Importu è Backup". Un menu menu addizionale apparirà nantu à u schermu, induve avete bisognu di fà una selezione di sezione. "Importa i Favoriti da u File HTML".

Appena l'Esploratore di Windows si trova in u schermu, selezziunu u schedariu HTML cun segnalatori da Chrome in esse, selezendu chì, tutti i segnalatori saranu importati in Firefox.

Aduprendu unu di i metudi di sopra, pudete facilmente trasferisce i vostri segnalatori da Google Chrome a Mozilla Firefox, simplificendu u prucessu di cambiamentu à un novu navigatore.