Installazione di i driver per Epson L210 MFP

A publicità ossessiva in vari formi hè una specie di carta di chjamata di l'internet moderno. Fortunatamente, avemu amparatu à trattà stu fenomenu cù l'aiutu di attrezzi spiciali integrati in i navigatori, è di i add-ons. U navigatore Opera hà ancu u so blocker pop-up integratu, ma micca sempre a so funzionalità hè abbastanza per bluccà tutti i annunci invadenti. L'estensione AdBlock offre più opportunità in propositu. Blocava micca solu le finestra di pop-up è i banners, ma a publicità ancu menu agressiva in parechji siti in Internet, cum'è YouTube è Facebook.

Scoperemu cumu installà u add-on AdBlock per Opera, è cumu si lavora cun ellu.

Installazione di AdBlock

Prima di tutto, scopre cumu installà l'estensione AdBlock in u navigatore Opera.

Aprite u menu principale di u prugramma, è andate à a sezione "Extensions". In l'elencu di sìtule chì si apre, selezziunate l'elementu "Scaricate l'estensioni".

Adducemu in a sezione di a lingua russa di u situ ufficiale di u navigatore Opera. In u modariu di ricerca, inserisci AdBlock, è cliccate nantu à u bottinu.

Dopu à questu, sò rediretti à a pagina cù i risultati di a ricerca. Quì sò i più pertinenti per a nostra addizione di richiesta. À u primu locu di l'emissione hè solu l'estensione chì avemu bisognu - AdBlock. Cliccate nantu à u ligame per esse.

Arrivamu à u stanitsa di stu supplementu. Quì pudete truvà infurmazione in più dettu Fate un clic nantu à u bottinu in a parte superiore sinistra di a pagina "Add to Opera".

L'add-on inizia a carica, cum'è evidenzia u cambiamentu di u culore di u bottinu da u verde à u giallu.

Poi una nova scheda di navigatore si aprirà automaticamente è ci redirige à u postu di addebblu ufficiale di AdBlock. Quì ci vole à fornisce tuttu l'assistenza possibile à u sviluppu di u prugramma. Benintesa, se pudete permettere, allora ghjè raccomandata di aiutà i sviluppatori, ma sì hè impussibile per voi, allora stu fattu ùn influenzerà micca u travagliu di u supplementu.

Ci ritornu à a pagina d'installazione di u cumandariu. Comu pudete vede, u bottinu cambia culore da giallu à verde, è l'iscrizzione nantu à sta dice chì l'installazione hè stata cumpletata cù successu. In più, una icona cumposta hà apparutu in a barra di strumenti di navigatore Opera.

Cusì, u add-on di AdBlock hè installatu è esiste, ma per u so operazione più correzite pudete fà qualchi impostazioni per sè.

Impostazioni di espansione

Per andà à a finestra di a configurazione di i supplementi, cliccate nantu à a so icona in a barra di strumenti di navigatore, è selezziunate l'elementu "Parametri" da a lista chì compare.

Ci hè piazzatu in a finestra principale di impostazioni di l'AdBlock.

Per difettu, u prugramma AdBlock manca ancora di publicità discreta. Questu hè fattu deliberatamente da i sviluppatori, postu i siti senza publicità ùn si pò micca sviluppà cun intimità. Ma, pudete disaccatta opzionalmente l'opzione "Permette qualchì publicità discreta". Cusì, puderete prubettà guasi ogni publicità in u vostru browser.

Ci sò ancu altri parametri chì ponu esse cambiati in l'impostazioni: permessu di aghjunghje i canali di YouTube à a lista bianca (disattivata per difettu), a pussibule di aghjunghje elementi à u menù cù u bottinu guru di u mouse (attivatu per impostazione predefinita), dimostrezzione visiva di u numaru di annunci bloccati (abilitu per difettu).

In più, per l'utenti avanzati ci hè a possibilità di includere opzioni supplementari. Per attivà sta funzione, avete bisognu di spuntà a casella in a sezione corrispondente di i parametri. Dopu, avemu pussibule di definisce opzionalmente un altru numaru di parametri chì si vedenu in figura in basso. Ma per a stretta maggioranza di l'utenti, queste impostazioni sò inutili, allora per difettu sò nascosti.

Supplemento di travagliu

Dopu chì i settori sopra cullati sò stati fattu, l'estensione deve travagliare esattamente cume un utente specifia bisognu.

Pudete cuntrullà l'operazione di AdBlock cliccendu nantu à u so bottinu nantu à a barra di strumenti. In u menù drop-down, pudemu osservà u numeru di elementi impurtati. Pudete ancu mettere in pausa l'estensione, abilità o disabilitazione di u blocchimentu di annunci in una pagina specifica, ignora l'ambienti generali di u cumunamentu, riporta nantu à u situ publicu di u sviluppatore, maschera u pulsante in a barra di strumenti, è andà ancu à e impostazioni di quellu parlatu nanzu.

Eliminazione di una estensione

Ci sò i casi in cui l'estensione AdBlock deve esse rimpiazzata per una qualchì ragione. Dopu avete da andà à a sezione di gestione di l'estensione.

Qui ci vole à cliccà nantu à a croce situata in u angulu in dirittu superiore di a sezione AdBlock. Dopu à questu, l'estensione hè stata rimossa.

Inoltre, ghjustu quì in u manager di gestione di l'estensione, pudete disabilitare temporaneamente AdBlock, nascondite da a barra di strumenti, permetta u so aduprà in modalità privata, abilità a raccolta di l'errore, è andà in l'impostazioni.

Così, AdBlock hè una di e più bona extensions in u navigatore Opera per bloccà annunci, è senza ambiguità, i più popolari. St'aggiunta hè a qualità assai alta bloca annunci, è hà grandi opportunità di personalizabilità.