Easy Guitar Tuner 1.0

Se lavori spessu cù u Task Manager di Windows, ùn puderete micca aiutà à nota chì l'oggettu CSRSS.EXE hè sempre in a lista di prucessu. Scopri ciò chì hè questu elementu, quant'è impurtante per u sistema, è sì periculu per u computer.

Informazioni CSRSS.EXE

CSRSS.EXE hè executatu da u schedariu di sistema cù u listessu nome. Hè presente in tuttu u sistema operativu di Windows, cumincendu da a versione di Windows 2000. Pudete vede u gestendu Task Manager (combinazione.) Ctrl + Shift + Esc) tab "Prucessi". Hè più faciule per trovu da costruendu i dati in a colonna "Nome immagine" in ordine alfabeticu.

Per ogni sessione, ci hè un prucedimentu CSRSS separatu. Dunque, nantu à i PC ordinarie, dui prucessi tali sò fatti lancià simultaneamente, è in i PC di u servitore, u so numeru pò ghjunghje dozde. Tuttavia, malgradu u fattu chì si scopre chì ponu esse duie prucessi, è in certi casi ancu di più, solu un unicu lima CSRSS.EXE tocca à tutti.

Per vede tutti l'utili CSRSS.EXE attivati ​​in u sistema per mezu di Task Manager, cliccate nantu à a didicazione "Mostra tutti i prucessi di l'utente".

Dopu, dopu, si travaglia in un'istanza normale è micca un servitore di Windows, dopu dui voci CSRSS.EXE appariranu in a lista di Task Manager.

Funzioni

Prima di tuttu, scopre perchè questu elementu hè necessariu da u sistema.

U nomu "CSRSS.EXE" hè una sigla di "Client-Server Runtime Subsystem", chì traduttu da Inglese significa "subsistemu di runtime di Client-Servitore". Hè cusì, u prucessu serve cum'è una specie di ligame tra a clientela è e e servitrice di u sistema Windows.

Questu prucessu hè necessariu per fà cumparisce a componente grafica, chì hè, ciò chì vedemu nantu à u schermu. Hè primurariu in u fermu di u sistema, è quandu si tratta di rimuovere o installà un tema. Senza CSRSS.EXE, sarà ancu impossibile lanciare console (CMD, etc.). U prucessu hè necessariu per u funziunamentu di i servizii terminali è per a cunnessione remote à u desktop. U schedariu chì stavanu studendu gestisce dinò una varietà di threads OS in u sottosistema Win32.

Inoltre, s'ellu ci hè CSRSS.EXE hè cumpleta (ùn importa quantu: di emergenza o forzatu da l'utente), allora u sistema si perde, chì si pò scattru, chì darà un BSOD. Dunque, pudemu dì chì u funziunamentu di Windows senza u prucessu attivu di CSRSS.EXE hè impossibile. Dunque, essa deve esse forzatu à fermà lu solu se sì sicuru chì hè statu rimpiazzatu da un oggiu virus.

Ubicazione di u file

Ora truvaremu duv'è CSRSS.EXE hè fisicamente situatu nantu à u discu dur. Pudete truvà l'infurmazioni nantu à u so utilizanu u listessu Task Manager.

  1. Quandu u modu di attività hè piazzatu per fà vede i processi di tutti l'utenti, fate un clic destro nantu à qualsiasi di l'oggetti sottu u nome "CSRSS.EXE". In a lista di cuntestu, selezziunu "Apertu l'ubicazione di conservazione di i file".
  2. In Esploratore U cartulare per a situazione di u file desideratu hè aperto. Pudete truvà u so indirizzu evidenzendu a barra di indirizzu di a finestra. Mostra a via per a posizione di a cartella di l'oggiu. L'indiricatu hè cumpratu:

    C: Sistema di Windows 32

Ora, cunnoscendu l'indirizzu, pudete andà à u cartulare di situazione di l'oggetto senza aduprà u Task Manager.

  1. Aprite Esploratore, inserite o incolla in a so barra di indirizzu un indirizzu precedentemente copiatu sopra indicatu. Cliccate Enter o cliccate nantu à l'icona freccia à a destra di a barra di indirizzu.
  2. Esploratore apru a situazione di CSRSS.EXE.

L'identificazione di i file

In listessu tempu, ci sò situazioni frequenti quandu e varie applicazioni di virus (rootkits) sò camuffate in CSRSS.EXE. In questu casu, hè impurtante à identificà chì file esaminà in maniera specifica a CSRSS.EXE specifica in Task Manager. Allora, truvamu in e cundizioni chì u prucessu spicificatu deve attirà a vostra attenzione.

  1. Prima di tutti, dumandate apparìvanu sì in u Manager Task in u modu di vede i processi di tutti l'utenti in un sistema regule, anzianu un server, vedi più di dui oggetti CSRSS. Unu di elli hè prubabilmente un virus. Paragunà oggetti, attenti à u cunsumu di RAM. In e condizioni normali, un limite di 3000 Kb hè stabilitu per CSRSS. Fate attenzione in u Task Manager à l'indicatore currente in a colonna "Memoria"L'eccedenza di u limitu di qui sopra significa chì qualcosa hè sbagliatu cù u schedariu.

    In più, si pò spressu chì di soltu stu prucessu ùn carica micca nè l'unità di l'elettamentu centrali (CPU). A volte hè permesso à aumentà u cunsumu di risorse di CPU finu à qualchi per centu. Ma, quandu a carica hè calculata in decine di per centu, significa à sì chì u lima in sè hè virale, o ci hè qualcosa chì ùn hà micca dighjà in u sistema.

  2. In u Task Manager in a colonna "Utente" ("Nome di l'utente") ci deve esse un valore contru l'oggetto studiatu. "Sistema" ("SYSTEM"). Se un'altra iscrizzione hè cumparata quì, annantu à u nome di u prufilu attuale di l'utente, allora cun un gran quantità di fiducia, si pò dì chì si tratta di un virus.
  3. Inoltre, pudete verificà l'autenticità di u schedariu cercendu di smettere di forza a so funziunamentu. Per fà quessa, selezziunate u nome di l'oggiu suspettu. "CSRSS.EXE" è cliccate nantu à a didicazione "Complete u prucessu" in u Task Manager.

    Dopu, avemu da sì una finestra di dialogu, chì dice chì l'arrestu di u prucessu spicificatu vi porterà à u spegnimentu di u sistema. Naturalmente, ùn avete micca bisognu di smettere, allora cliccate nantu à u bottinu "Annulla". Ma l'apparenza di un tali messaghju hè dighjà una cunferenza indiretta chì u schedariu hè autenticu. Se u messaghju hè assente, significa sicuramente u fattu chì u schedariu hè falsu.

  4. Inoltre, qualchi dati nantu à l'autenticità di u schedariu ponu esse speziate da e so proprietà. Cliccate nantu à u nome di l'oggiu suspettu in u Task Manager cum'è in u dirittu di u mouse. In a lista di cuntestu, selezziunu "Pruprietà".

    A finestra di pruprietà si apre. Move a tabulazione "Generale". Prestu attenzione à u parametru "Locu". U caminu à u cartulare di situazione di u file deve risponde à l'indirizzu chì avemu dighjà menzionatu sopra:

    C: Sistema di Windows 32

    Chì qualchì altru indirizzu hè listatu quì, significa chì u prucessu hè falsu.

    In a stissa scheda vicinu à u parametru "Dimensione di file" Duvà un valore di 6 KB. S'ellu ci hè una dimensione diversa, allora l'oggetto hè falsu.

    Move a tabulazione "Dettagli". Circa u parametru "Copyright" deve esse u valore "Microsoft Corporation" ("Microsoft Corporation").

Ma, purtroppu, ancu se tutti i requisiti sopra cullati sò soddisfatti, u schedariu CSRSS.EXE pò esse virale. U fattu hè chì un virus ùn pudete micca travaglià cum'è un oggettu, ma dinò infettà un file reale.

In più, u prublema di u cunsumendu eccessivu di e risorse di sistema CSRSS.EXE pò esse causatu non solu da un virus, ma dinò da dannendu u profilu di l'utente. In stu casu, pudete provà à "rotulà" l'OS versu un puntu di riparazione più in precedenza, o creà un novu profilu di l'utente è lavori digià.

Rimozione di minaccia

Cosa si deve fà se scopre chì CSRSS.EXE hè causatu micca da u schedariu OS originale, ma da un virus? Supponemu chì u vostru antivirus ùn pudarà micca identificà u codice maligno (sì altrimenti ùn ne avete micca avutu u prublema). Allora, pigghemu altre passi per eliminà u prucessu.

Metudu 1: Scansione Antivirus

Prima di tutto, scansite u sistema cù un scanner antivirus affidabile, per esempio Dr.Web CureIt.

Da dì chì si serve di scansione di u sistema per virus da u modu sicuru di Windows, quandu u travagliu chì solo quelli chì prutegganu u funziunamentu di basa di u computer funzionanu, chì u virus hà "dorme" è sarà più faciule truvà in questu modu.

Leggi più: Entrendu "Modu Pruvenu" via BIOS

Metudu 2: Rimozione manuale

Se a scansione ùn produce micca risultati, ma pudete vede claramente chì u schedariu CSRSS.EXE ùn hè micca in a directory in cui hè supposu esse, allora in questo casu vi duverete di applicà una procedura di rimozione manuale.

  1. In u Task Manager, selezziunu u nome chì risponde à l'oggiu falso è cliccate nantu à u bottinu "Complete u prucessu".
  2. Dopu à adupratu Cunduttrice vai à a posizione di l'oggiu. Questu pò esse qualchì directory in autu di u cartulare. "System32". Cliccate nantu à l'oggiu cù u cliccatu dirittu di u mouse è selezziunate "Elimina".

Sì ùn pudete micca fermà u prucessu in u Task Manager o cancellà u schedariu, spegnete u computer è accede à Modalità Sicura F8 o combinazione Maiusc + F8 all'avvicinamentu, dipende da a versione OS. Dopu fate a procedura per eliminà un oggettu da u so directory di situazione.

Metudu 3: Risturazione sistema

E, infine, se nè u primu micca u secondu metanu cunsultatu un risultatu giustu, è ùn pudete micca sbarazzà di u prucessu di u virus mascheratu di CSRSS.EXE, a caratteristica di riparazione di u sistema furnita in u sistema operativu di Windows ti pò aiutà.

L'essenza di sta funzione sta in u fattu chì sceglite unu di i punti di rollback esistenti chì permetterà à u sistema à tornà cumpletamente à u periodu di tempu selezionatu: se da u mumentu selezionatu ùn ci fù micca virus nant'à u computer, allora questu strumentu permetterà di eliminarlo.

Questa funzione hà ancu una parte inversa di a medaglia: se dopu a creazione di unu o d'altri punti, i prugrammi sò stati installati, l'impostazioni sò state inserite in elli, e sì - chì hà da affecchialu cun u listessu modu. A riparazione di u sistema ùn pò micca solu i schedari di l'utente, chì includenu documenti, foto, video è musica.

Leggi ancu: Cumu recuperà Windows

Comu pudete vede, in a maggior parte di i casi, CSRSS.EXE hè unu di i più impurtanti per u funziunamentu di u prucessu di u sistema operativu. Ma à volte pò esse scatenatu da un virus. In stu casu, hè necessariu effettuà a procedura per a so eliminazione in conformità cù e raccomandazioni furnite in stu articulu.