Salvà una presentazione di PowerPoint

Dopu finitu di travaglià nantu à a preparazione di ogni documentu, tuttu accade à l'ultima azzione - salvà u risultatu. È listessu per a presentazione di PowerPoint. Cù a simplicità di sta funzione, quì ci hè ancu qualcosa di interessante da parlà.

Salva procedura

Ci hè parechje maniere per tene u prugressu in a presentazione. Considerà i principali.

Metudu 1: Quand'ella hè chjusa

U più tradiziunale è popu hè di salvà solu quandu si chiudi un documentu. Se avete fattu qualchì cambiamenti, quandu provate a chjappà a presentazione, l'applicazione vi dumandarà chì avete bisognu di salvà u risultatu. Sì scegli "Salvà"dopu u risultatu vulintatu hè ghjustu.

Se a presentazione ùn esiste micca materialmente è hè stata creata in PowerPoint stessa senza ancu prima creà u schedariu (vale à dì, l'utente hà inseritu u prugramma da u menù "Start"), u sistema vi proporrà di sceglie duve è in quale nome salvà a presentazione.

Questu metudu hè u più facili; in ogni casu, ci puderanu esse prublemi di vari generi quì - da "u prugrammu hà smintatu" à "l'avvertenza hè disattivata, u prugramma hè automaticamente spente." Allora, sì u travagliu impurtante hè statu fattu, allora hè megliu à ùn esse pigghiati è provà altre opzioni.

Metudu 2: Squadra Fast

Inoltre, una versione abbastanza rapida di u salvamentu di l'infurmazione, chì hè universale in ogni situazione.

Prima, ci hè un pulsante speciale in a forma di un dischetto, situatu in lu angulu in alto à sinu di u prugramma. Quandu hè premutu, hè istantaneamente salvatu, dopu chì pudete continuà a travaglià.

Dopu, ci hè un cumandamentu rapidu chì hè executatu da hotkeys per salvà l'infurmazione - "Ctrl" + "S". L'effettu hè esattamente uguale. Se adatti, u metudu sarà ancu più conveniente chè pressa un pulsante.

Benintesa, se a presentazione ùn hè micca esistente materialmente, una finestra si aprà, offrandu per creà un schedariu per u prugettu.

Questu metudu hè ideali per ogni situazione - almenu da salvà prima di lasciare u prugramma, ancu prima di testà e nuove funzioni, almenu di cunservà sistematicamente a conservazione, in casu chì succede qualcosa (i luci quasi spessu spessu in spessu) per ùn perdite a quantità importante di u travagliu fattu.

Metudu 3: Tramite u menu "File"

U modu tipicu manuale per salvà i dati.

  1. Bisognu à cliccà nantu à a tabulazione "File" in l'intestazione di a presentazione.
  2. Un menu speciale per u travagliu cù stu file aprirà. Sò interessati à dui opzioni - nè "Salvà"nant'à "Salvà cum'è ...".

    A prima opzione si salva automaticamente cum'è in "Metudu 2"

    U secondu aprirà un menu in cui pudete selezzià u furmatu di u schedariu, ancu u cartulare finale è u nomu di file.

L'ultima opzione hè più adatta per a creazione di backup, è per salvà in formati alternativi. A volte hè assai impurtante quandu si travaglia cun progetti serii.

Per esempiu, se a presentazione sarà visualizata in un computer chì ùn hà Microsoft PowerPoint, hè raziunale salvarli in un furmatu più cumunale chì si legge da a stretta maggioranza di i prugrammi in computer, per esempio, PDF.

  1. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu di menu. "File"è selezziunate "Salvà cum'è". Selezziunu un bottinu "Revisione".
  2. L'esploratore di Windows apparirà nantu à u schermu, duve avete bisognu di specificà a cartella di destinazione per u file salvatu. In più, aprendu l'articolo "File Type", un listinu di formati dispunibuli da salvà si vederà nantu à u schermu, in mezu chì pudete sceglie, per esempiu, PDF.
  3. Finisce di salvà a presentazione.

Metudu 4: Salvà in u "nube"

Cunsiderendu chì u storage cloud Cloud OneDrive face parte di i servizii Microsoft, hè facile suppurtà chì ci sia integrazione cù e nuove versioni di Microsoft Office. Dunque, accurdendu in u vostru contu Microsoft in PowerPoint, pudete risparmi rapidamente è facilmente e presentazioni à u vostru profilo cloud, permettendu di accede à u schedariu da qualsiasi parte è da qualunque dispositivu.

  1. Prima ci vole à accede à u vostru contu Microsoft in PowerPoint. Per fà quessa, in u angulu in alto a destra di u prugramma, cliccate nantu à u bottinu. "Login".
  2. Una finestra apparirà nant'à u schermu induve avete bisognu di esse autorizatu inserendu un indirizzu e-mail (numero di mobile) è una password da u cuntu Mcrisoft.
  3. Una volta cunnessu, pudete salvà rapidamente u documentu à OneDrive cumprenu: cliccate nantu à u pulsante "File"vai à a sezione "Salvà" o "Salvà cum'è" è selezziunate l'elemento "OneDrive: Personal".
  4. Di conseguenza, l'Esploratore di Windows apparirà nantu à u vostru computer, in cui vi sarà bisognu di specificà a cartella di destinazione per u file salvatu - à tempu, una copia di questu sarà salvata in modo sicuru in OneDrive.

Salvà e regolazioni

Inoltre, l'usu pò fà vari aspetti di a configurazione di u prucessu di conservà l'infurmazioni.

  1. Bisogna andà à a tabulazione "File" in l'intestazione di a presentazione.
  2. Eccu bisognu à sceglie a opzione in a lista di funzioni di sinistra. "Opzioni".
  3. In a finestra chì si apre, ci interessa per l'elemento "Salvà".

L'utente pò vede a più vasta scelta di impostazioni, ingldendu sia i parametri di a procedura stessa sia e aspetti individuali - per esempiu, i percorsi per salvà dati, a situazione di i mudelli creati, e sì.

Auto-salvà è ristabilisce versioni

Quì, in l'opzioni di salvate, pudete vede e impostazioni per a funzione di risultatu autosave. A propositu di sta funzione, assai probabile, ogni utilizatore sai. Tuttavia, vale pè ricordà in breve.

AutoSave aggiorna sistematicamente automaticamente a versione finita di u schedariu di materiale di presentazione. Ié, è qualsiasi file Microsoft Office in principiu, a funzione ùn funziona micca solu in PowerPoint. In i parametri ponu definisce a frequenza di l'operazione. Per difettu, u intervallu hè di 10 minuti.

Quandu si lavora à un bon ferru, naturalmente, si propone di definisce un intervallu più chjucu di tempu trà a salvezza, affinchè in casu di qualchì cosa, sia sicuru è ùn perdite micca qualchì impurtante. Per 1 minutu, naturalmente, ùn avete micca prughjettatu - si carregarà assai a memoria è riduce u rendimentu, dunque ùn hè micca troppu luntanu sinu un errore di prugramma. Ma ogni 5 minuti hè abbastanza.

In casu, se tuttu u stissu era un fallimentu, è per una ragione o un'altra, u prugramma hè chiusu senza un comando è una copia prima, allora a prossima volta chì avete inizio l'applicazione vi proporrà di risturmarà versioni. Di norma, duie opzioni sò spessu offerte quì.

  • Unu hè l'opzione da l'ultima operazione autosave.
  • U secondu hè un salvatu fattu manualmente.

Sceglie l'opzione chì hè più vicina à u risultatu chì hè stata ottenuta immediatamente prima di chiusa PowerPoint, l'utente pò fermà sta finestra. U sistema hà da chiede prima ch'ellu sia pussibile rimuovere e rimanenti opzioni, lascendu sulu l'attuale. Hè da voglia di guardà ind'una situazione.

Se l'utente ùn hè micca sicuru chì puderà salvà u risultatu desideratu sè stessu è in modo affidabile, allora hè megliu per rifiutà. Fighjula megliu di u latu chì perde ancu di più.

Hè megliu di rifiutà di sguassà e opzioni passate, se a culpa hè u fallimentu di u prugramma stessa, chì hè crònica. Sì ùn ci hè a certezza esatta chì u sistema ùn serà micca accumettatu quandu cerca di salvà manualmente, hè megliu à ùn affrettà. Pudete fà un "salvataggio" manuale di dati (hè megliu per creà una copia di backup), e poi eliminà e vecchie versioni.

Beh, se a crisi hè finita, è nunda impedisce, allora pudete sguassà a memoria di i dati chì ùn sò più necessarii. Dopu, allora hè megliu per salvà a manetta, è dopu basta à travaglià.

Comu pudete vede, a funzione autosave è certamente utile. E eccezzioni sò i sistemi "malati", in cui a riscrittura automatica frequente di i file pò dà à vari fallimenti. In una situazione simile, hè megliu à ùn travaglià micca cun dati impurtanti finu à u mumentu di riparazione di tutti i difetti, ma s'ellu ci hè bisognu di stu prucessu, hè megliu per salvà a sè.