I plug-in Java ùn sò micca supportati in versioni recenti di Google Chrome, nant'à alcun altri plug-in, cume Microsoft Silverlight. Tuttavia, ci hè assai cuntenutu usando Java in Internet, è cusì ci vole à avè a necessità di attivà Java in Chrome per parechji utilizatori, in particulari se ùn ci vole micca più di cambià a utilizà un altru browser.
Questu hè dovutu à u fattu chì da aprile 2015, Chrome hà disattivatu u supportu NPAPI per i plug-in (chì Java si basa). Tuttavia, in sti tempu, a capacità di abilità supportu per questi plugins hè sempre dispunibule, cum'è illustratu sottu.
Abilita Java plugin in Google Chrome
Per abilità Java, sarà necessariu permessu l'usu di i plugins NPAPI in Google Chrome, à chì ne statu ne applicatu.
Questu hè fattu elementare, letteralmente in dui passi.
- In a barra di indirizzu, inserisci chrome: // flags / # enable-npapi
- In "Abilita NPAPI", cliccate "Abilita".
- A la parte inferiore di a finestra Chrome, apparirà una notificazione chì avete bisognu di ruminà u navigatore. Fighjate.
Dopo riavvicinatu, verificate se java hè aghjuntu. Se no, assicuratevi chì u plugin hè attivatu nantu à a pagina. chrome: // plugins /.
Se vedi una icona di plugin bloccata nantu à a parte destra di a barra di indirizzu di Google Chrome quandu vi cunsiderate in una pagina cù Java, pudete cliccà annantu per permessa i plugins per sta pagina. Puru ancu pussutu a definisce a marcata "Sempre eseguita" per Java in a pagina di configurazione specifica u paragrafo precedente in modo chì u plugin ùn sia micca bloccatu.
Due più motivi per i quali Java pò ùn funzionà micca in Chrome dopu à tuttu u passu descrittu in precedenza:
- Una versione obsoleta di Java hè installata (scaricate è installate da u situ ufficiale di java.com)
- Un plugin ùn hè micca installatu. In questu casu, Chrome ti mumentarà ch'ellu deve esse installatu.
Per piacè avà notatu chì accantu à l'impostazione di l'inclusione di NPAPI ci hè una notificazione chì Google Chrome, a partenza da a versione 45, cessa di sustene di supporta tali plugins (chì significa chì u lancimentu di Java sarà impossibile).
Ci hè alcune speranze chì questu ùn accadrà micca (à causa di u fattu chì e decisioni riligate à a disabilitazione di plug-in sò ritardati da Google), ma, tuttavia, avete da esse prontu per questo.