Windows 8.1 Update 1 - ciò chì hè di novu?

L'aggiornamentu di primavera di Windows 8.1 Update 1 (Aggiorna 1) deve esse liberatu in solu di 10 ghjorni. Sugrò à cunniscialu cù ciò chì vedemu in stu aggiornamentu, fighjà i screenshot, scopre sì ci sò miglioramenti significativi chì puderanu fà u travagliu cù u sistema operativu più praticu.

Hè pussibule chì avete dighjà letto Windows 8.1 Aggiornamentu 1 recensioni in Internet, ma ùn aghjusteghju chì truverete infurmazioni in più (àmenu duie voci chì anu da parlà, ùn aghju micca vistu in altre recensioni in molti altri posti).

Miglioramenti per i computer senza prublema tattile

Un numero significativu di miglioramenti in l'aggiornu riguardu à simplificà u travagliu per quiddi utenti chì adupranu u mouse è micca u touch screen, per esempiu, travagliavuli à un computer fermu. Vedemu quale includenu questi miglioramenti.

Programmi di difettu per utrani di PC senza touchscreen è laptop

A mo opinione, questa hè una di e megliu soluzioni in a nova versione. In a versione attuale di Windows 8.1, subitu dopu a stallazione, quandu aprite vari file, per esempiu, foto o video, aprite l'applicazioni à schermata cumpleta per a nova interfaccia Metro. In Windows 8.1 Update 1, per quiddi utilizatori chì u so dispositiu ùn hè micca dotatu di un touchscreen, per impostazione predefinita u prugramma per u desktop hè difettatu.

Eseguite un prugramma per u desktop, micca un'applicazione Metro

Menus cuntestativi in ​​u schermu iniziale

Ora, u clicghju di dirittu di u mouse causa l'apertura di u menù contestuale, cunnisciutu à tutti chì lavoranu cù prugrammi per u desktop. In precedenza, i voci in stu menu sò stati visualizzati in pannelli emergenti.

Pannellu cù i bottoni per chjappà, pieghje, pone a destra è a sinistra in l'applicazioni Metro

Ora pudete fermà l'applicazione per a nova interfaccia di Windows 8.1 non solu trasciallu per u schermu, ma ancu in u modu anticu - cliccendu in a croce in l'angulu in dirittu superiore. Quandu passate u puntatore di u mouse à u lìeru superiore di l'applicazione, vedite un pannellu.

Cliccendu nant'à l'icona di l'applicazione in u angulu di sinistra, pudete chjappà, minimizà, è ancu mette a finestra d'appaghju nantu à un latu di u schermu. I pulsanti famosi vicinu è collasso sò ancu situati à a parte diritta di u pannellu.

Altre mudifiche in Windows 8.1 Update 1

I seguenti aggiornamenti à l'aggiornu ponu esse uguale utile, indipende se sì uttenite un dispositivo mobile, un tablet o un PC di desktop cù Windows 8.1.

Ricerca di u bottinu è disinseru nantu à a schermata iniziale

Shutdown e ricerca in Windows 8.1 Update 1

Ora, nantu à a schermata iniziale ci hè un bottinu di ricerca è di speghju, chì hè, per avene u computer, ùn avete più bisognu di accede à u pannellu da a destra. A presenza di u bottinu di ricerca hè ancu bè, in i commenti à certi delle mie istruzioni, induve aghju scrittu "inserisci qualcosa nantu à a schermata iniziale", era spessu dumandatu: induve daveru digità lu? Ora a dumanda ùn si pò fà.

Dimensioni persunalizate di l'articuli visualizzati

In l'aggiornu, hè diventatu pussibule di definisce a scala di tutti l'elementi indipindente trà ampi limiti. Hè cusì, s'è usanu una schermata cù una diagonale di 11 pollici è una risoluzione più grande di Full HD, ùn avete più problemi cù u fattu chì tuttu hè troppu chjucu (teorizjanu micca, nant'à a prassi, in prugrami micca ottimizzati, rimarrà sempre un prublemu) . In più, pò cambià a dimensione di l'elementi separatamente.

Applicazioni Metro in a barra di task

In Windows 8.1 Aggiornamentu 1, hè diventatu pussibule attaccà scorciati di applicazione à a nova interfaccia nantu à a barra di task, è ancu, riferendu à l'impostazioni di a barra di attività, abilite a visualizzazione di tutte e applicazioni Metro chì sò in esibizione è l'anteprima quandu hover u mouse

Visualizzazione di applicazioni in a lista Tutte le applicazioni

In a nova versione, l'ordinamentu di cuminciari in a lista "Tutte le applicazioni" sembra un pocu diversu. Quandu sceglite "per categoria" o "per nome", l'applicazioni sò ruppe in un modu differente chè sembra in a versione attuale di u sistema operativu. A mo opinione, hè diventatu più praticu.

Materia diversa

E infine, ciò chì mi pari micca troppu impurtante, ma, d'altra parte, pò esse utile per l'altri utilizatori chì aspettanu a uscita di Windows 8.1 Update 1 (U liberu di l'aggiornu, se aghju capitu correttamente, sarà u 8 aprile 2014).

L'accessu à u pannellu di cuntrollu da a finestra "Cambia impostazioni di l'ordinatore"

Se andate à "Modificare l'impostazioni di l'ordinatore", allora da quì pudete, in ogni casu, entrà in u Pannellu di Cuntrollu di Windows, per questo, l'elemento menu corrispondente apparve in seguitu.

L'informazione nantu à u spaziu di u discu duru usatu

In "Cambia impostazioni di l'ordinatore" - "Informatica è dispositivi" ci hè un novu articulu Spaziu di u discu (spaziu nant'à u discu), induve pudete vede l'ampiezza di l'applicazioni installate, u spaziu occupatu da i documenti è da i scarichi da Internet, è quantu di quantità di file in u paniere.

À quì, finu à a mo chjera di Windows 8.1 Update 1, ùn aghju nunda di novu. Forse a versione finale serà differente da ciò chì avete vistu in i screenshot: aspettate è vedite.