Cumu aduprà a proiezione axonometrica in AutoCAD

Avè un prugramma cume Multitran nantu à u vostru urdinatore vi aiuterà ad avà una traduzione rapida di a parola necessaria ancu senza accessu à Internet. Hè lieve è ùn hà micca più spaziu. In questu articulu analizzeremo in dettaglio tutte e so funzionalità è riassumiremu i vantaggi è l'inconvenienti.

Traduzione

Analizà immediatamente a funzione più impurtante. Hè implementatu micca assai confortevuli, perchè ùn permette micca di traduce subitu cù e frasi, devi cercà ogni parola separatamente. Vi ghjustu in una stringa, dopu allora chì u risultatu hè visualizatu. Fate un clic nantu à essa per avè una infurmazione più dettagliata nantu à a parola, è u traduzzione in a lingua selezionata sarà visualizata quì.

Ci sò ancu parechje opzioni, ciascuna di e quali hè ancu cliccabile, dunque, per avè l'infurmazioni dettagliate ci vole à dopu clicà dopu cliccate u buttonu sinu di u mouse nantu à a parola desiderata.

Dizionari

Purtroppu, Multitran ùn supporta micca u scaricare di i dizionari supplementari è di libri di riferimentu, ma per difettu, parechje di i più popolari sò installati. U dizionario attivu hè verificatu, hè necessariu cliccà nantu à un altru per andà in ellu. A preinstallazione ùn hè micca necessaria.

Vista

Ci hè una piccula lista di varie impostazioni per l'apparenza di u prugramma. Ùn hè micca sempre bisognu di vene qualchì infurmazione in i dizionari, è à volte ci piglia troppu tempu. Chì ùn interferisce micca, speggia u menu da stu menu selezendu l'elemento desideratu.

Lista di frasi

Benchì ùn ci sia micca una traduzione di frasi, hè stata installata una larga serie di frasi è di espressioni stabili per ogni dizionario. A so ricerca è a so vista hè effettuata da a finestra designata. L'argumentu di a frase hè sceltu à diritta per fà più faciule da truvà. Dopu, se hè necessariu, ogni parola pò esse tradutta separatamente aduprendu a funziunità sopra menzionata.

Virtues

  • U prugramma hè in russe;
  • Ricerca di parola rapida;
  • A presenza di parechji dizionari stabiliti;
  • Lista di frasi.

Inconvenienti

  • Multitran hè pagatu per;
  • Troppu carità;
  • Nisuna traduzione libera;
  • Versione di prova troppu limitata.

L'utenti pò leggere solu recensioni nantu à Multitran, postu chì e funzioni principali sò bloccate in a versione di prova, è quelli chì ci sò micca sò pochi di revisione. U prugramma ùn furnisce micca assai strumenti di traduzzione, ma esegue solu i travagli più semplici, accussì prima di cumprà a versione piena ci vogliu leggere di più.

Scaricate e versione di prova Multitran

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Software di traduzzione Traduttrice di u schermu PROMT Professional Cumu risolte l'errore cù manca window.dll

Share l'articolo in reti sociali:
Multitran - un set di dizionari, per i quali pudete truvà rapidamente a parola curretta, traduce u imparà u significatu è a pronuncia. U prugramma hà una versione di prova cun funzionalità limitata.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10
Categoria: Traduttori per Windows
Sviluppatore: Andrey Pominov
Costu: $ 130
Dimensioni: 100 MB
Lingua: russo
Versione: 3.92