ISO to USB - u prugrammu più faciule per creà una unità flash aviabile

In questu situ ci sò circa duie docentine di istruzioni su cume di fà una unità flash USB di avviatore per l'installazione di Windows o a ripristinazione di un computer per travaglià in diversi modi: usando a linea di cumunicazione o prugrami pagati è liberi.

Questu tempu hè circa u prugramu più faciunu di a manera chì pudete facilmente creà una unità USB per installà Windows 7, 8 o 10 (micca adatta per altri sistemi operativi) cù u nomu simplici ISO a USB.

Usendu ISO in USB per brusgià una immagine bootable in una unità flash USB

U prugrammu ISO à USB, com'è facile da capisce, hè pensatu per brucà immagini di dischi ISO in unità USB - unità flash o dischi rigidi esterni. Ùn hè micca necessaria per esse una immagine di Windows, ma pudete solu fà l'iniziatore bootable in stu casu. Di e sventite, mi ponu in evidenzia a necessità di stallazione in un computer: I preferiscu utilità portatili per tali scopi.

In sostanza, una discuscia consiste in unpackpacking a immagine è copia in USB, seguita da ponendu u record di boot - chì vale, stesse azzioni sò eseguite cum'è per creà un drive flash USB bootable chì utilizza a linea di comando.

Dopu avè lanciatu u prugramma, avete bisognu di specificà u percorso à l'immagine ISO, selezziunate un lettore USB chì a taglia ùn hè micca menu di l'immagine, specificate u sistema di file, etichettà opzionalmente u volumu è selezziunate l'opzione "Bootable", cliccate nantu à u "Burn" finu à a fine di u prucessu di scrittura di i file.

Attenzione: tutti i dati da u drive saranu cancellati, curate a so sicurezza. Un altru dettu impurtante - un drive USB deve cuntene solu una partizione.

Tra l'altro, in a finestra principale di ISO à USB ci hè una guida per ripristinà u drive flash, sì di colpu a so creazione falli (apparentemente, stu hè un scenariu possibile). Ci hè u fattu chì avete bisognu di andà in a gestione di u discu di Windows, cancellà tutte e partizioni da u drive, creà una nova è rende attiva.

Què hè quì tuttu ciò chì si pò dì nantu à u prugramma, pudete scaricà da u situ ufficiale isotousb.com (quandu si cunsulta cù VirusTotal, unu di i antiviruses dubbia u situ, ma u schedariu di prugramma hè pulitu quandu u listessu cuntrollu hè). Se site interessatu à d'altri modi, vi prupone l'upplicazione di i prugrammi per creà una unità di avvallamento.