In questu situ ci sò circa duie docentine di istruzioni su cume di fà una unità flash USB di avviatore per l'installazione di Windows o a ripristinazione di un computer per travaglià in diversi modi: usando a linea di cumunicazione o prugrami pagati è liberi.
Questu tempu hè circa u prugramu più faciunu di a manera chì pudete facilmente creà una unità USB per installà Windows 7, 8 o 10 (micca adatta per altri sistemi operativi) cù u nomu simplici ISO a USB.
Usendu ISO in USB per brusgià una immagine bootable in una unità flash USB
U prugrammu ISO à USB, com'è facile da capisce, hè pensatu per brucà immagini di dischi ISO in unità USB - unità flash o dischi rigidi esterni. Ùn hè micca necessaria per esse una immagine di Windows, ma pudete solu fà l'iniziatore bootable in stu casu. Di e sventite, mi ponu in evidenzia a necessità di stallazione in un computer: I preferiscu utilità portatili per tali scopi.
In sostanza, una discuscia consiste in unpackpacking a immagine è copia in USB, seguita da ponendu u record di boot - chì vale, stesse azzioni sò eseguite cum'è per creà un drive flash USB bootable chì utilizza a linea di comando.
Dopu avè lanciatu u prugramma, avete bisognu di specificà u percorso à l'immagine ISO, selezziunate un lettore USB chì a taglia ùn hè micca menu di l'immagine, specificate u sistema di file, etichettà opzionalmente u volumu è selezziunate l'opzione "Bootable", cliccate nantu à u "Burn" finu à a fine di u prucessu di scrittura di i file.
Attenzione: tutti i dati da u drive saranu cancellati, curate a so sicurezza. Un altru dettu impurtante - un drive USB deve cuntene solu una partizione.
Tra l'altro, in a finestra principale di ISO à USB ci hè una guida per ripristinà u drive flash, sì di colpu a so creazione falli (apparentemente, stu hè un scenariu possibile). Ci hè u fattu chì avete bisognu di andà in a gestione di u discu di Windows, cancellà tutte e partizioni da u drive, creà una nova è rende attiva.
Què hè quì tuttu ciò chì si pò dì nantu à u prugramma, pudete scaricà da u situ ufficiale isotousb.com (quandu si cunsulta cù VirusTotal, unu di i antiviruses dubbia u situ, ma u schedariu di prugramma hè pulitu quandu u listessu cuntrollu hè). Se site interessatu à d'altri modi, vi prupone l'upplicazione di i prugrammi per creà una unità di avvallamento.