Dividemu u lima PDF in pagine


Dopu à u tempu, i sviluppatori di u navigatore Mozilla Firefox dispunganu l'aggiornamenti cunfluenti micca solu à migliorà a funzionalità è a sicurezza, ma ancu à cambià completamente l'interfaccia. Quessa, i utilizatori di Mozilla Firefox, da a versione 29 di u navigatore, anu avutu cambiamenti serii in l'interfaccia, chì ùn avè da u qualunque menzu per esse adatti per tutti. Fortunatamente, cù u complementu di Classic Theme Restorer, i cambiamenti ponu esse invertiti.

Classic Theme Restorer hè un plugin di Mozilla Firefox browser add-on chì permette di tornà à u vechju design di navigatore, chì piacì utraveri fino à a versione 28 di u navigatore inclusivo.

Cumu installà Classic Theme Restorer per Mozilla Firefox?

Trovate Classic Theme Restorer in u magazinu addizionale Firefox. Pudete andà direttamente à a pagina di scaricamentu à u ligame, à a fine di l'articolo, è andate solu à stu supplimentu.

Per fà quessa, aprite u menu di u navigatore è selezziunate a sezione "Add-ons".

In l'angulu in u dirittu superiore, inserite u nome di u cumunamentu chì avemu bisognu. Classic Theme Restorer.

U primu risultatu in a lista mostrerà l'aggiunzione chì avemu bisognu. Cliccate à a destra di ellu nantu à u pulsante. "Install".

Perchè i nuovi cambiamenti entreranu in vigore, sarà necessariu riavvià u navigatore, cum'è u sistema vi dirà.

Cumu aduprà Classic Theme Restorer?

Appena riavvi u navigatore, Classic Theme Restorer hà da fà cambiamenti à l'interfaccia di u navigatore, chì hè già visibile à l'ochju nudu.

Per esempiu, avà u menu hè torna situatu, cum'è prima, a sinistra. Per chjamali, avete bisognu à cliccà nantu à u bottinu in u angulu in alto à sinistra Firefox.

Prestu attenzione à u fattu chì u menu classicu di a nova versione ùn hè ancu sparitu in alcun locu.

Ora una poche di parole nantu à a persunalizazione add-ons. Per aprite i paràmetri di Riparatore di Tema Classicu, cliccate nantu à u menù di u navigatore in u angulu in dirittu superiore, è aprite a sezione "Add-ons".

In u riquadro di sinistra, selezziunu a scheda "Estensioni", è nantu à u latu dirittu vicinu à u restauratore di Classic Theme, cliccate nantu à u pulsante "Impostazioni".

A schermata visualizzerà a finestra di configurazione di Classic Theme Restorer. In a parte sinistra di a finestra sò e tabulette di e sezioni principali per u tweaking. Per esempiu, aprite a tab "Button di Firefox", pudete elaborà in dettaglio l'aspettu di u bottinu situatu in u angulu in alto à sinu di u navigatore Web.

Classic Theme Restorer hè un strumentu interessante per personalizà Mozilla Firefox. Quì, l'attenziu principale hè nantu à i fan di e vecchie versioni di stu navigatore, ma si piacerebbe ancu per l'utenti chì ammanu personalizà l'aspettu di u so navigatore preferitu in dettaglio.

Scaricate Classic Theme Restorer per Mozilla Firefox gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale