Leko 8.95


In i casi in cui un computer o un laptop accumincerà à rallentà, a maggior parte di l'utente chjama Task Manager è fighjate a lista di i prucessi per scopre ciò chì aghjinu esattamente u sistema. In certi casi, a causa di i freni pò esse conhost.exe, è oghje ti avemu da dì chì pò esse fattu cun lu.

Cumu risolve u prublema cù conhost.exe

Un prucessu cù stu nome hè prufessu in Windows 7 o supérieur, appartene à a categoria di sistema è hè responsabile per a mostra di Windows "Linea di cumannu". In precedenza, questu attività era fatta da u prucessu CSRSS.EXE. Ma per praticità è sicurezza, hè statu abbandunatu. Cume, u prucessu conhost.exe hè attivu solu cù una finestra aperta. "Linea di cumannu". Se a finestra hè aperta, ma ùn risponde micca è carica u processore, u prucessu pò esse arrestatu manualmente Task Manager. Se ùn avete micca aperta "Linea di cumannu", ma u prucessu hè prisentatu è carica u sistema - vi trovu di fronte à malware.

Vedi ancu: Processo CSRSS.EXE

Metudu 1: Fermi u prucessu

"Linea di cumandamentu" in Windows hè un strumentu putente per risolve diverse attività. Tuttavia, quandu esegue una attività intensiva o di risorse, l'utile ghjunghje, iniziendu à carregà u processore è altri componenti di u computer. A sola manera di cumplimentu u travagliu "Linea di cumannu" - l'arrestazione manuale di u prucessu. Questu hè fattu cum'è questo:

  1. Chiama Task Managercliccendu in u bottinu di dirittu di u mouse nantu à a barra di task e selezziunate u vociu di u menù contestuale cumpresu.

    Altre opzioni per chjamà u gestore di i processi di sistema sò trovu in i materiali sottu.

    Ulteriori dettagli:
    Aperazione di Task Manager in Windows 8
    Lanciu Task Manager in Windows 7

  2. In a finestra Task Manager individuà u prucessu conhost.exe. Se ùn pudete truvallu, cliccate nantu à u pulsante. "Mostra i prucessi per tutti l'utenti".
  3. Da evidenziare u prucessu desideratu è cliccate PKMselezziunà a scelta "Complete u prucessu".

Ùn sò micca necessarie privilegi di amministratore per una tale prucedura; di conseguenza, conhost.exe deve porre fine immediatamente. S'ellu ùn hè micca pussibile chjappateci in stu modu, aduprà l'opzione discu- si quì sottu.

Metudu 2: Pulisci u sistema da malware

A varietà di virus, trojani è minatori sò spessu camuffate cum'è u prucessu sistema cunhost.exe. U megliu mezu per determinà l'origine virale di stu prucessu hè esaminà a situazione di u file. Questu hè fattu cum'è questo:

  1. Seguite i passi 1-2 di u Metudu 1.
  2. Selezziunu u prucessu è chjamà u menu cuntestu cù u cliccu dirittu di u mouse, selezziunà l'opzione "Apertu l'ubicazione di conservazione di i file".
  3. Si duverà "Esploratore"in cui u cartulare cù a situazione di u file eseguibile di u prucessu si aprirà. I file originali sò conservati in una cartella.System32Directory di sistema di Windows.

Se conhost.exe hè situatu à un indirizzu differente (in particulareDocumenti è Impostazioni * cartella d'utenti * Dati dell'applicazione Microsoft), vi fronteghja malware. Per risolve u prublema, aduprà i nostri trucchi anti-virus.

Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu

Conclusione

Nantu à a maggior parte di i casi, i prublemi di conhost.exe sò precisamente in l'infezione virale: u prucessu originale di u sistema funziona stabile è fallisce solu in casu di prublemi serii cù l'apparecchiatura.