Strumento Stamp in Photoshop


Strumentu chjamatu "Stamp" Hè amparatu largamente da i maestri di Photoshop in Ritrattu di immagini. Permette di corregge è eliminà difetti, copia copre e sizzioni particulari di a maghjina è trasferila in un locu.

In più, cù "Stamp"Aduprendu e so funzioni, pudete clone oggetti è spostà à altri strati è documenti.

Strumento di bolla

Prima ci vole à truvà u nostru strumentu in u riquadro di sinistra. Pudete chjamà ancu premendu S in a tastiera.

U principiu di u funziunamentu hè semplice: per carregà a zona desiderata in a memoria di u prugramma (selezziunate una fonte di clonazione), basta à tene premutu u tastu Alt è cliccate nantu à ellu. U cursore in questa azzione pigliò a forma di un picculu target.

Per trasferisce un clone, ghjustu basta à cliccà nantu à u locu induve, a nostra opinione, deve esse.

Se, dopu à u clicu, ùn liberate micca u bottinu di u mouse, ma continuate à muvà, allora altre zone di l'immagine originale sò copiate, in cui vedemu una piccola croce chì si mossa parallele à u strumentu principali.

Una caratteristica interessante: s'è rilasciate u pulsu, u novu clicchere riprisenta di novu a sezione originale. Per tracciate tutte e sezioni necessarie, avete bisognu di verificà l'opzione "Alignment" in a barra di opzioni. In stu casu "Stamp" caricherà automaticamente in memoria i posti in cui hè situata attualmente.

Dunque, cù u principiu di l'utile, avemu scuppatu, avà passà à i parametri.

Impostazioni

A maiò maiò impostazione "Stamp" assai simule à i parametri di u strumentu Spazzolaper quessa, hè megliu per studiare a lezione, u ligame à chì vi truverete sottu. Questu darà una megliu capienza di i parametri chì parlemu.

Lezione: Strumentu di pennu in Photoshop

  1. Dimensioni, rigidità è forma.

    Per analogia cù i pennelli, sti parametri sò adatti da i cursori cù nomi cumpresi. A differenza hè chì per "Stamp"più u più rigente l'indicatore di rigidità, più chjaru i linderi saranu à a zona clonata. Mostly work is done with low rigidez. Solo sì vo vulete copiare un unicu oggettu, pudete aumentà u valore à 100.
    A forma hè spessu di sceglie u solitu, rotundu.

  2. Modu.

    Ciò chì si significheghja hè quellu mode di miscelazione sarà applicatu à a sezione (clone) digià disposti in u so postu. Questu determina cume u clone hà da interagisce cù l'image nantu à u stratu chì hà fattu. Questu hè una caratteristica "Stamp".

    Lezione: Modi di blending di strati in Photoshop

  3. Opacità è Push.

    L'impostazione di sti parametri hè identica à l'impostazione di i spazzole. U più u valore, u clone serà più trasparente.

  4. Campione

    In st'elenco giustificativo, pudemu seleziona a fonte per a clonazione. Sicondu a scelta "Stamp" prenderà un campione solu da u stratu attualmente attivu, da ellu è i strati sottu (i strati superiori ùn saranu micca aduprati), o da tutti i strati in a palette in una volta.

In sta lezione nantu à u principiu di u funziunamentu è u strumentu di regolazione chjamatu "Stamp" pò esse consideratu cumpletu. Oghje hà fattu un novu passu versu u padrone in u travagliu cù Photoshop.