Cambia lingua in iPhone


Durante l'esecuzione di a procedura per l'aggiornamentu o ripristinà un dispositiu Apple in iTunes, l'utenti dighjà si truvanu à l'errore 39. Oghje guarderemo i modi principali chì aiuteranu à u risponde.

L'errore 39 dà l'utente chì iTunes ùn pò micca cunnesse à i servitori Apple. L'aspettu di stu prublema pò esse influenzatu da parechji fattori, per ognunu chì, rispettivamente, ci hè ancu u so propriu modu di risolve.

Modi per risolve l'errore 39

Metudu 1: disattivà l'antivirus è u firewall

Spessu, un antivirus o un firewall in u vostru computer, pruvendu à pruteghja contr'à i virus di i tronchi di virus, piglia i prutezzi sicuri per l'attività sospetta, impedendu di fà.

In particulare, l'antivirus puderia blocà i processi di iTunes, è cusì l'accessu à i servitori Apple era limitatu. Per risolve u prublema cù stu tipu di prublema, tocca solu bisognu di disattivà tempu u travagliu di l'antivirus è pruvate à avè a riparazione o l'aggiornu di u prucessu in iTunes.

Metudu 2: Aggiornamentu iTunes

Una versione obsoleta di iTunes ùn funziona correttamente nant'à u vostru urdinatore, da quì una pussibule varietà di errori pò esse presentata in u funziunamentu di stu prugramma.

Vedi ancu: Cumu aggiornà iTunes

Verificate iTunes per l'aggiornamentu è, se hè necessariu, installate l'aggiornamenti trovati in u vostru computer. Dopu aghjurnà u iTunes, ripartite u vostru computer.

Metudu 3: Verificate di cunnessione à Internet

Quandu riprende o aghjurnà un dispositivo Apple, iTunes deve furnisce una cunnessione Internet stabile è alta. Verificate a velocità di Internet, pudete verificà nantu à u serviziu online di u situ Speedtest.

Metudu 4: Installate iTunes

ITunes è i so componenti ùn funzionanu micca correttamente, cusì pudete pruvà di reinstallà iTunes per risolve l'errore 39.

Ma prima di installà a nova versione di u prugramma, avete bisognu di sbarazzarsi di a vecchia versione di iTunes è di tutti i cumpunenti addizionali di stu prugramma installati in u vostru computer. Sò megliu s'è fate questu micca in un modu standard à traversu u "Pannello di Cuntrollu", ma cun l'aiutu di un prugramma speziale Revo Uninstaller. Più dettagli nantu à a rimozione cumpleta di iTunes prima annunziata in u nostru situ.

Vede ancu: Cumu rimuie cum'è iTunes da u vostru computer

Dopu avete finitu di disinstallà iTunes è tutti i prugrammi addiziunali, riavvià u sistema, è poi procedi à scaricà è installa a nova versione di u combinatu media.

Scaricate iTunes

Metudu 5: Aggiornu Windows

In certi casi, i prublemi cù a cunnessione à i servitori Apple dighjà i cunflitti trà iTunes è Windows. Di solitu, questu hè accadutu per u fattu chì una versione obsoleta di stu sistema operativu hè installata in u vostru computer.

Verificate u sistema per l'aggiornamenti. Per esempiu, in Windows 10 pò esse fatta chjamendu a finestra "Opzioni" scelta rapida Win + Iè poi andate in sezione "Aggiornamentu di a sicurezza".

In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u pulsante. "Cercate l'aggiornamentu"E dopu, se l'aggiunzioni sò trovu, installate li. Per e versioni più vechje di u sistema operativu, avete bisognu di andà à u menù "Pannello di cuntrollu" - "Aggiornamentu di Windows"E dopu installa tutti l'aggiornamenti dettevuti, cumprendu quelli facoltativi.

Metru 6: Verificate u sistema per i virus

Problemi in u sistema ponu dinò nascatu à causa di l'attività di u virus in u vostru computer.

In stu casu, vi propemu di scansà u vostru sistema per virusu aduprendu u vostru anti-virus o Dr.Web CureIt, un utilità specifica di scansione chì ùn truverà micca solu e tutte e minacce chì si sò guasgite, ma ancu completamente sbarazzanu di elli.

Scaricate Dr.Web CureIt

Di regula, quessi sò i principali modi per affrontà l'errore 39. Se sapete da a vostra esperienza cume chì trattà stu sbagliu, allora spartite lu cumandatu.