Cosa fà se u prucessu wmiprvse.exe carica u processore


A situazione induve u computer principia per rallentà è l'indicatore di attività di u discu duru rossu nantu à l'unità di sistema hè in continuu onesta hè pràticu per ogni utilizatore. Di solitu, aprisce immediatamente u Gestore di e attività è cerca di determinà esattamente ciò chì induce u sistema à appighere. A volte, u prucessu di u prublema hè u prucessu wmiprvse.exe. A prima cosa chì vene à a mente hè di completa u. Ma u prucessu maliziunu riempe immediatamente. Cosa fate in stu casu?

Cume per risolve u prublema

U prucessu wmiprvse.exe hè stallatu. Hè per quessa chì ùn pò esse eliminatu da u Task Manager. Questu prucessu hè responsabile di cunnessione di u computer à l'apparecchiatura esterna è di a so gestione. I motivi perchè iniziò subitu à carregà u processore pò esse differente:

  • Applicazione installata correttamente chì inizià sempri u prucessu;
  • Un sistema d'aggiornu di l'errore;
  • Attività virale.

Ognuna di sti cause hè eliminata in a so manera. Considerà in più dettu.

Metudu 1: Identifichi l'applicazione chì principia u prucessu

Da solu, u prucessu wmiprvse.exe ùn carica micca u processore. Questu accade in i casi in cui hè lanciatu da un prugrammu stallatu in quantu erettu. Pudete truvà esse in una partenza pulita di u sistema operativu. Per ciò chì avete bisognu:

  1. Aprite a finestra di configurazione di u sistema eseguendu u prugramma in a finestra di avvio ("Win + R") squadramsconfig
  2. Vai à tab "Servizi"selezziunate a casella "Ùn vede micca i servizii Microsoft", è u restu off, cù u bottinu pertinente.
  3. Disattivà tutte e voci in a tab "Startup". In Windows 10, bisogna andà à Task Manager.
  4. Vede ancu:
    Cumu aprite Task Manager in Windows 7
    Cumu aprite Task Manager in Windows 8

  5. Preme "OK" è ripartite u computer.

Se u sistema funziona à velocità normale dopu à un riavrugghiu, allora a ragione per a quale wmiprvse.exe hà caricatu u processore hè in effetti una o più di quelle applicazioni o servizi chì sò stati disattivati. Ùn manca solu per determinà quale. Per fà quessa, hè necessariu accende tutti l'elementi unu in unu, ogni volta chì si riavanu. A procedura hè abbastanza ingombrante, ma veru. Dopu avè cumandatu l'applicazione o u serviziu installatu in modo agguatu, u sistema cumincerà à appesi. Cosa fate cù u prossimu: reinstallà, o rimuovere permanentemente - l'utente decide.

Metudu 2: Riprendi l'aggiornu di Windows

L'aggiornamenti errati sò ancu una causa frequente di u sistema appesi, ancu attraversu u prucessu wmiprvse.exe. Prima di tutti, l'idea di sta situazione deve esser chè da a coincidenza di u tempu d'installazione di l'aggiornu è da l'iniziu di prublemi cù u sistema. Per uttene a risoluzione, l'aggiornamentu deve esse annullatu. Questa pratica hè leggermente diversa in e differenti versioni di Windows.

Ulteriori dettagli:
Rimuova l'aggiornamenti in Windows 10
Rimuova l'aggiornamenti in Windows 7

Eliminà l'aggiornamenti in ordine cronologicu finu chì truverete ciò chì ha causatu u prublema. Allora pudete provà à ripulisce. A maggior parte di i casi, a reinstallazione passa senza errori.

Metudu 3: Pulizia u vostru computer da virus

L'attività virale hè unu di i motivi cumuni per chì a carica di u processore pò aumentà. Parechji virus sò travagliati in forma di schedari di sistema, cum'è wmiprvse.exe pò diventà veramente un malware. A sospettu chì u computer hè infettatu deve, in primu situ, causà a locu insolubile di u schedariu. Per difettu, wmiprvse.exe hè situatu longu u parcorsuC: Sistema di Windows 32oC: Windows system32 wbem(Per i sistemi à 64-bit -C: Windows SysWOW64 wbem).

Determinà induve l'iniziu di u prucessu hè faciule. Per ciò chì avete bisognu:

  1. Aprite u manager di e attività è trova u prucessu in u nostru interessu. In tutte e versioni di Windows questo pò esse fattu in u listessu modu.
  2. Aduprendu u pulsante destro di u mouse, chjamate u menù contestuale è selezziunate "Apertu location location"

Dopu l'azione hè finita, apperisce a cartella induve u file wmiprvse.exe si trova. Se a posizione di u schedariu hè diversa da a norma, avete da vene scansione u vostru computer per virus.

Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu

Dunque, u prublema associatu à u fattu chì u prucessu wmiprvse.exe carica u processore hè cumplettamente risolubile. Ma per pudelu si sbarrazzanu di lu, po pò necessità di pazienza è di tantu tempu.