Alcatel One Touch Pixi 3 (4.5) 4027D Firmware

Alcatel One Touch Pixi 3 (4.5) 4027D hè un dispositivu di primu livello chì hà guadagnatu popolarità trà utilizatori senza critica. Sì ùn ci hè praticamente nisunu prublemi cù l'hardware di u dispositiu durante a so operazione, u prugrammu di sistema spissu produce reclami da i prupietarii di i mudelli. Tuttavia, queste mancanze sò facilmente fissate cun l'aiutu di u firmware. Diversi modi per reinstallà Android in u dispositiu sò discusse in seguitu.

Alcatel One Touch Pixi 3 (4.5) 4027D, se parlemu di e procedure per l'installazione di u lugiziale di sistema, hè un telefonu abbastanza normale. A piattaforma hardware di Mediatek, in base à chì u dispositiu hè custruitu, implica l'usu di strumenti di software standard è di metudi per l'installazione di u software di sistema in u dispositivo.

Benchì hè quasi impossibile danneghju l'hardware di u dispositiu cù i metudi di u firmware descritti sottu, vi tucate:

Ogni manipolazione di u pruprietariu cù u so dispositiu hè effettuata da ellu à u so periculu è risicu. A responsabilità di tutti i prublemi cù u smartphone, cumprendu quelli causati da l'usu d'istruzzioni da stu materiale, si trova solu à l'utente!

Preparazione

Prima di passà à riscrive a memoria di Alcatel 4027D per equipà u dispositiu cù un novu software, pudete in qualche modo preparà u dispositivo è u PC, pensatu per aduprà cum'è strumentu per manipularu u dispositivo. Questu vi permetterà di reinstallà Android in manera rapida è senza difficoltà, prutezzi l'utente da a perdita di dati, è u smartphone da a perdita di prestazioni.

Piloti

A prima cosa chì ci vole à occupà prima di iniziare a travagliu cù Pixi 3 per mezu di i prugrammi di flash hè a copulazione curretta di u vostru telefonu è di u vostru computer. Questu hà bisognu di stallà i driver.

In u casu di telefoni Alcatel, per stallà i cumpi necessarii per accumpagnà un dispositiu è un PC, hè bramulatu di aduprà un prugrammu privativu per serviziu à u serviziu Android di a marca - SmartSuite.

Questu software hè necessariu in u prossimu passu di preparazione, perchè scaricate u installatore di l'applicazione da u situ ufficiale. In a lista di modelli chì avete bisognu di sceglie "Pixi 3 (4.5)".

Scaricate Smart Suite per Alcatel One Touch Pixi 3 (4.5) 4027D

  1. Fighjate l'installazione di SmartSuite per Alcatel aprendu u schedariu ottenutu da u ligame sopra.
  2. Seguitate e istruzioni di u installatore.
  3. Durante u prucessu di stallazione, i driver saranu aghjunti à u sistema per cunnessu dispositivi Alcatel Android à u computer, cum'è u mudellu cunduttu 4027D.
  4. Una volta finita a stallazione di SmartSuite, hè cunveniente verificare l'installazione di i cumpunenti per a messa piazzata.

    Per fà ciò, inclusu, avete bisognu à cunnessu u smartphone à a portu USB è aprite "Manager di dispositivi"primu accende "Debugging USB":

    • Vai à u menù "Impostazioni" dispositivo, vai à u puntu "Circu u dispositivo" è attivate l'accessu à e opzioni "Per sviluppatori"cliccendu 5 volte nantu à un articulu "Custru numeru".
    • Dopu avè attivatu l'elemento "Opzioni di sviluppatore" vai à u menu è setizà a marca accantu à u nome di a funzione "Debugging USB".

    Cusì a dispositiva deve esse definita in "Manager di dispositivi" sicuru:

Se durante l'installazione di u cunduttore esistenu errori o chì u smartphone ùn sia micca rilevatu bè, bisognu aduprà l'insegnamentu da l'articolo à u ligame sottu.

Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android

Copie di riserva di i dati

Benintesa, una reinstallazione cumpleta di u sistema operativu di qualunque dispositiu Android porta cun certi rischi. In particulare, cun prubabilità di u 100% di l'apparecchimentu, tutti i dati di l'utente cuntene saranu cancellati. In questu casu, prima di installà u software di sistema in Alcatel Pixi 3, bisogna tene cura di creà una copia di backup di l'infurmazioni chì sò preziosi per u pruprietariu. Questu Smart Suite ti permette di salvà l'infurmazioni da u vostru telefonu assai facilamente.

  1. Apri SmartSuite in PC
  2. Cunnettemu One Touch Pixi 3 per USB è lanciamu l'applicazione Android cù u listessu nome nantu à u smartphone.
  3. Dopu u prugramma mostra e informazioni di telefunu,

    andate à tab "Backup"cliccendu annantu à u bottinu di l'estrema a destra cù una freccia semicircolari in cima di a finestra di Smart Suite.

  4. Selezziunate i tipi di dati chì anu da salvà, piazzate u parcorsu à a situazione di u backup ulteriore è premete u pulsante "Backup".
  5. Aspittendu u cummattimentu di a copia di backup, scignate Pixi 3 da u PC è procedi à istruzioni in più nantu à u firmware.

In u casu chì l'installazione di versioni modificate di Android hè prevista, in più di salvà i dati di l'utenti, si consiglia di creà una scarpa piena di u software installatu. U prucessu di creazione di un tale backup hè spiegatu in l'articolo à u ligame sottu.

Per di più: cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà

Esecuzione di recuperu

Quandu lampa Alcatel 4027D, ci hè spessu bisognu di caricare un smartphone in recuperazione. Sia l'ambienti di fabbrica che di recuperu mudificati cundanu u listinu. Per riavvià in u modu adupratu, devi speghjite cumplettamente u dispositivu, premete a chjave "Volume Up" e tena lu "Abilita".

Fighjate e chjappate pressu finu chì i menu di l'ambiente di recuperu vanu

Firmware

Sicondu u statu di u telefuninu è i so scopi, cioè a versione di u sistema da installà dopu à l'operazione, l'utellu è u metudu di u prucedimentu di u firmware hè sceltu. In seguitu sò i modi per stallà versioni differenti di Android in Alcatel Pixi 3 (4.5), disposti in ordine da una facile à dura.

Metudu 1: l'upgrade Mobile

Per installà è aggiornà a versione ufficiale di u sistema da Alcatel in u mudellu in questione, u fabbricante hà creatu un flasher utilità speciale. Scaricate a soluzione seguendu u ligame sottu, selezziunà l'elementu "Pixi 3 (4.5)" in a lista di menu a tendi di mudelli.

Scaricare Mobile Upgrade S per Alcatel One Touch Pixi 3 (4.5) 4027D firmware

  1. Aprite u schedariu è installate Mobile Upgrade S, seguendu e istruzioni di u installatore.
  2. Run u driver di flash. Dopu avè sceglie a lingua, l'installazione guidata vi cumincerà, chì ti permetterà di effettuà a procedura per step.
  3. In u primu passu di u mago, selezziunu "4027" in listinu di menù "Selezziunate u vostru mudellu di dispositivo" è spingà u pulsante "Start".
  4. Ricaricàvi Alcatel Pixi 3 nant'à, per discuntà u smartphone da a porta USB, se quessa ùn hè stata fatta prima, è dopu spegni l'apparecchiatura. Spingi "Prossimu" in a finestra di Mobile Upgrade S.
  5. Averemu cunsegna à a prusità di a procedura di riscrittura di memoria in a finestra di query presentata.
  6. Cunnessu u dispositiu à a porta USB di u PC è aspettà chì u telefuninu esse rilevatu da l'utilità.

    U fattu chì u mudellu hè definitu in modo correttu, richiede l'inserzione seguente: "Ricercà l'ultimi aggiornamenti di software in u servitore. Per favore attendite ...".

  7. U passu successivu hè di scaricà un pacchetto contenente un software di sistema da i servitori Alcatel. Attendu chì a barra di prugramma sia cumpleta in a finestra di lampo.
  8. Quandu u scaricatu hè finitu, seguite e istruzioni di l'utilità - scollegate u cavu USB da u Pixi 3, poi cliccate "OK" in a scatula di dumanda.
  9. In a prossima finestra, cliccate u pulsu "Aggiorna Software di Disposizione",

    è dopu cunnesse à u telefuninu YUSB di smartphone.

  10. Dopu chì u telefunu sia statu determinatu da u sistema, a registrazione di l'infurmazioni in e sezioni di memoria cumincerà automaticamente. Questu hè manifestatu da una barra di prugramma di riempimentu.

    U prucessu ùn pò esse interromputu!

  11. Quandu l'installazione di u lugiziale di u sistema via Mobile Upgrade S hè stata cumpletata, un avvisu di u successu di l'operazione è un suggerimentu di rimuovere è inserisce a batteria di u apparecheru prima di lanciare sarà visualizzato.

    Cusì fate, è poi accende u Pixi 3 cù un pressu maiò "Abilita".

  12. Dopu avè scaricatu in Android reinstallatu, avemu u smartphone in u statu "fora di a scatula",

    in ogni casu, in u pianu di prugramma.

Metudu 2: SP FlashTool

In un casu chì un sistema si blocchi, cioè Alcatel 4027D ùn scarichi micca in Android è / o ripara / reinstallà u firmware chì utilizza l'utilità ufficiali ùn hè micca pussibule, avete da usà una soluzione quasi universale per travaglià cù dispositivi di memoria MTK - applicazione SP FlashTool.

Tra l'altro, l'utellu è a cunniscenza di u travagliu di u serviziu sarà necessariu in casu di ritornu à a versione ufficiale di u sistema dopu u firmware modificatu, cusì, a familiarizzazione cù a descrizzione dettagliata di i metodi d'usu di u strumentu ùn hè micca superfluu per ogni pruprietariu di u smartphone in questu.

Lezione: Dispositivi Android lampeggianti basati à MTK via SP FlashTool

In l'esempiu sottu, a restaurazione di u "ripped" Pixi 3 è l'installazione di a versione ufficiale di u sistema. Package with firmware download link below. L'archiviu cuntene ancu a versione SP FlashTool adatta per a manipolazione cù u dispositiu in questione.

Scaricate SP FlashTool è u firmware ufficiali per Alcatel One Touch Pixi 3 (4.5) 4027D

  1. Scartamu l'archiviu ricevutu sottu u ligame sopra in una cartulina separata.
  2. Run u driver di flash, daverendu u schedariu. flash_tool.exesituatu in u cartulare cù u prugramma.
  3. Fate un sfarzo dispuntatu à un driver di Flash MT6572_Android_scatter_emmc.txtchì hè situatu in a cartella cù i prugrammi di software di sistema.
  4. Sceglite u modi di operazione "Fortmat All + Download" da u listinu in menù

    dopu cliccate "Download".

  5. Rimuova a batteria da u smartphone è cunnessa u telefuninu cù un cavu USB à u PC.
  6. Dopu avè determinatu u dispositiu in u sistema, i schedari saranu trasferiti in a so memoria è a barra di prugressu rispettu sarà riempitu in a finestra SP FlashTool.
  7. Una volta finita a risurrezione, a conferma appare - finestra "Scaricate OK".
  8. Scunquemu Alcatel 4027D da u PC, installu a batteria è accuminciemu a periferica, premendu à tempu a tasca "Abilita".
  9. Dopu una lunga, prima dopu stallatu u sistema, avete bisognu di determinà i parametri di l'Android,

    è allora pudete aduprà u dispositivo riparatu cù u firmware di a versione ufficiale.

Metudu 3: Riparazione mudificata

I metudi di u firmware Pixi 3 (4.5) descritti soprabbini implicanu l'installazione di a versione ufficiali di u sistema 01001. Ci hè micca aggiornamenti per u sistema operativo da u fabbricante, è hè capace di trasformà veramente u mudellu in questu solu cù u firmware personalizatu.

Malgradu a presenza di molte solu solu di l'Android modificatu per l'Alcatel 4027D, hè impossibile raccomandà l'usu di u firmware, chì si basa nantu à a versione di u sistema sopra 5.1. In primis, a piccula quantità di RAM in a dispositiva ùn permette micca l'usu cunfortevuli di Android 6.0, è dopu, vari cumpiizati spessu ùn funzionanu micca in tali soluzioni, in particulare a camera, a riproduzione audio, etc.

Ad esempio, installamu in Alcatel Piksi3 cù u custom CyanogenMod 12.1. Ciò hè un firmware basatu nantu à Android 5.1, guasgiu senza e nove mancanze è priparatu per u travagliu nantu à u dispositiu in questione.

  1. Un archariu chì cuntene tuttu ciò chì ti serve per installà Android 5.1 pò esse scaricatu da u ligame sottu. Scaricate è spacchite u pacchettu in un annu sferziatu nantu à u discu di u PC.
  2. Scaricare recuperu persunalizatu, patch di ricappamentu di memoria, CyanogenMod 12.1 per Alcatel One Touch Pixi 3 (4.5) 4027D

  3. A cartulella risultante hè piazzata nantu à a carta microSD installata in u smartphone.

Ulteriori passu per passo seguite e istruzioni sottu.

Ottenerendu i diritti di u superusu

A prima cosa chì sarà necessaria per rimpiazzà u lugiziale di u mudellu in questione hè di uttene diritti di root. U diritti di superusu nantu à Alcatel One Touch Pixi 3 (4.5) 4027D pò esse ottenutu cù KingROOT. U prucessu hè descrittu in dettu in a lezione à u ligame sottu:

Lezione: Uttene i diritti di radice cù KingROOT per PC

Installate TWRP

L'installazione di u firmware persunale in u smartphone in questione hè svolta cù un attrezziu funzionale - l'ambiente di recuperu di TeamWin Recovery (TWRP) modificatu.

Ma prima chì questu sia diventatu pussibuli, a riparazione deve vene in u dispositivo. Per dà Alcatel 4027D cù u cumpunente necessariu, ne fate u seguitu.

  1. Installate l'applicazione Android MobileuncleTools eseguendu u file Mobileuncle_3.1.4_EN.apksituatu in u catalogu custom_firmware in a carta di memoria di u dispositivo.
  2. C cù u gestore di file di u smartphone, copia u schedariu recovery_twrp_4027D.img In a radice di u dispositivo di carta di memoria.
  3. Lanciate Tools di Mobileuncle è, à dumande, furnite l'urdinatore di i diritti di root.
  4. Nant'à a schermata principale ci vole à entrà in l'elemento "Sostitu di Riprendimentu"è dopu a scelta "File di riparazione in SD Card". A quistione di l'applicazione "Vuoi dite veramente cambià a Rinnovazione?" Avemu risponde affermativamente.
  5. A prossima finestra, chì darà Mobileuncle Tools, hè una richiesta di ripartizione "In Modu di Riparazione". Spingi "OK"Quellu porterà à un riavrugghiu in l'ambiente di recuperu persunalizatu.

Tutte e altre manipule di u firmware di u smartphone seranu effettuate per mezu di TWRP. S'ellu ùn hè micca sperienza in l'ambiente, hè assai raccomandatu chì leghje u materiale chì seguita:

Lezione: Cumu lampà un dispositivo Android cù TWRP

Rimappamentu di a memoria

Quasi tutti i firmware persunalizati per u mudellu in questione sò installati in a memoria ri-allocata.

Per fà u operazione, seguite i passi chì seguitu, è di conseguenza avemu u seguitu:

  • A sezione diminuisce "CUSTPACK" Fù 10 MB è un'impresa modificata di sta zona di memoria hè scritta;
  • U volume di a zona cresce à 1 GB "SISTEMA"chì hè pussibile per l'usu di a memoria, chì hè liberatu da u risultatu di diminuzione "CUSTPACK";
  • Aumenta à partizione 2,2 GB "USERDATA", ancu per u vulintà liberatu dopu a compressione "CUSTPACK".
  1. Per fà u riqualucamentu, scarichemu in TWRP è andemu à l'elemento "Install". Usendu u pulsante "Selezziunate a memoria" selezionemu MicroSD cum'è purtatore di pacchetti per l'installazione.
  2. Specifichi u parcorsu à u patch resize.zipsituatu in u cartulare custom_firmware nant'à a carta di memoria, allora cambia u switch "Passa u colpu per cunfirmà Flash" à a destra, chì inizià a procedura di ristrutturazione di partizioni.
  3. Dopu à a fine di u prucessu di riqualificazioni, chì dicerà a vocata "Aggiornà i particolari di partizioni ... fatto"spingi "Pulisci cache / dalvik". Averemu cunvintu l'intenzione di cancellà e sezioni movendu "Passa per spazzà" diritta è aspettate chì l'operazione sia finita.
  4. Senza speglià u dispositivo, è senza riavvicà u TWRP, caccià a batteria da u smartphone. Poi stabilisce u posto in e torna inizià u dispositivo in u mode "Recuperu".

    Questu articulu hè necessariu! Ùn fighjate micca!

Installate CyanogenMod

  1. Pè affittendu l'Android 5.1 in Alcatel 4027D dopu in u passatu descrittu in precedenza, avete bisognu di stallà u pacchettu CyanogenMod v.12.1.zip.
  2. Andà à u puntu "Install" e determina u parcorsu di u pacchettu cun CyanogenMod, situatu in a cartella custom_firmware in a carta di memoria di u dispositivo. Cunfirmà l'iniziu di l'installazione scavalcendu u switch "Passa u colpu per cunfirmà Flash" à a destra.
  3. Aspittendu a fine di u script.
  4. Senza speglià u dispositivo, è senza riavvicà u TWRP, caccià a batteria da u smartphone. Poi l'installu in situ è ​​accende u dispositiu in u modu usuale.

    Effettuemu questu articulu necessariu!

  5. A prima volta dopu a stallazione di CyanogenMod hè inizializata per un bellu periodu, ùn avete micca preoccupatu per questo.
  6. Ristona per definisce a configurazione di u sistema di basa

    è u firmware pò esse consideratu cumpletu.

Da a stessa manera, ogni altra soluzione persunalizata hè installata, solu in u passu 1 di l'istruzzioni quì sopra hè sceltu un altru package.

Optional. Servizi di Google

Installatu secondu e cumandate sopra, una versione modificata di Android contiene applicazioni è servizi Google. Ma sti componenti sò introdotti in e so decisioni micca tutti i so creaturi. Se l'usu di sti componenti hè necessariu, è dopu à reinstallà u lugiziale di sistema ùn sò micca dispunibili, devi installatu separatamente aduprendu l'istruzzioni da a lezione:

Leggi più: Cumu installà i servizii di Google dopu u firmware

Sò attualizeghja è ripristinendu u mudellu generalmente riesce di u cunnisciutu produttore di smartfoni Android Alcatel. Ùn vi scurdate di l'importanza di una esecuzione accurata di ogni passu di l'infurmazioni è un risultatu positiu hè garantitu!