Indiremu foto à Odnoklassniki cù Android-smartphone è iPhone

Una di e funzioni incorporate di Excel hè FLOSS. U so compitu hè di fà ritornà à l'elemento di fogliu, induve u situ, u cuntenutu di a cella, à chì hè specificatu u ligame in u furmatu di testu per argumentu.

Sembra chì ùn ci hè nunda di spezialità in sti, postu chì hè pussibule di visualizzare i cuntenuti di una cella à un'altra in modu più simplici. Ma, cum'è si scopre, cù l'usu di questu operatore sò associati qualchi sfarenti chì li facenu unicu. In certi casi, questa formula hè capace di risolve tali prublemi chì ùn si pò fà per mezu di altri mezzi o chì sarà assai più difficilu di fà. Scopri di più nantu à ciò chì l'operatore hè. FLOSS è cumu pò esse adupratu in pratica.

L'utilizazione di a formula di dvssyl

U nomu di questu operatore FLOSS hè per quantu "Double Link". In realtà, quessa indica u so scopu - di trasmette i dati via u ligame specificatu da una cella à un'altra. Inoltre, à diffe bè a maggior parte di e altre funzioni chì travaglianu cù i ligami, deve esse specificata in u furmatu di testu, cioè, hè evidenziatu cù virguli da e dui parti.

Questu operatore appartene à a categoria di funzioni "Links è matrici" è hà a sintassi seguente:

= FLOSS (link to cell; [a1])

Dunque, a formula hà solu 2 argumenti.

Argumentu Cell Link hè rappresentatu cum'è un link à l'elemento fogliu, i dati cuntene in cui vulete visualizzare. In stu casu, u ligame specificatu deve avè una apparenza testuale, chì hè "impacchitu" in virguli.

Argumentu "A1" Ùn hè micca duvutu è in a maiò parte di i casi ùn deve micca specificà. Pò dà duie significate. "VERU" è "FALSE". In u primu casu, l'operatore definisce cunnessi in u stile "A1", cioè chì stu stile hè inclusu in Excel per difettu. Se u valori di l'argumentu ùn hè micca specifiatu, allora questu sarà cunsideratu esattamente cum'è "VERU". In u secondu casu, i ligami sò definiti in u stile "R1C1". Stu stile di ligami deve esse specificatamente inclusu in l'impostazioni di Excel.

Dunque, basta FLOSS Hè un tippu di equivalente à a riferenza di una cella à l'altra dopu u signu di u parità. Per esempiu, in a maggior parte di i casi l'espressione

= FLOSS ("A1")

sarà equivalente à l'espressione

= A1

Ma à u cuntrariu à l'espressione "= A1" l'operatore FLOSS Unisce micca à una cella specifica, ma à e coordinate di un elementu nantu à un stratu.

Cunsiderate ciò chì significa questu in l'esempiu più simplici. In e cellule B8 è B9 rispettivamente inviatu registratu per mezu "=" formula è funzione FLOSS. Entrambe e formule si riferiscono à l'elemento. B4 è mustrate u so cuntenutu nantu à u fogliu. Stu cuntenutu hè naturalmente uguale.

Aghjunghje un altru elemento vuoto à a tavula. Comu pudete vede, e linee sò mosse. In a formula cù è uguale u valore reste uguale, postu chì si riferisce à a cella finale, ancu se i so coordinate sò cambiati, ma i dati chì sò mancu da l'operatore FLOSS averu cambiatu. Quellu hè da u fattu chì si riferisce micca à l'elemento fogliu, ma à e coordinate. Dopu aghjunghjatu l'indirizzu di a linea B4 contiene un altru prughjettu di foglio. U so cuntenutu hè oghje a formula è si vede sul fogliu.

Questu operatore hè capace di trasmette in un'altra cellula micca solu i numeri, ma dinò u testu, u risultatu di u calculu di e formule è tutti l'altri valori chì si trovanu in l'elemento selezionatu. Ma in pratica, sta funzione hè raramente aduprata indipindente, ma più spessu hè una parte integrale di e formule cumplette.

Da rimarcà chì l'operatore hè applicabile per i riferimenti à altre pagine è ancu à u cuntenutu di altri libri di Excel, ma in stu casu esse deve esse in scena.

Ora vedemu esempi specifici di l'applicazione di l'operatore.

Esempiu 1: applicazione di l'operatore unicu

Per cumincià, cunsiderate l'esempiu più simplici in cui a funzione FLOSS agisce indipindente per chì pudete capisce l'essenza di u so travagliu.

Avemu una tavula arbitraria. U scopu hè di visualizzare i dati di a prima cella di a prima colonna in u primu elementu di una colonna separata aduprendu a formula chì si studia.

  1. Selezziunu u primu elementu di colonna vuota induve avemu intenzione à inserisce a formula. Cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
  2. A finestra s'avvia. Maestri di funzioni. Move a categoria "Links è matrici". Da a lista, sceglite u valore "DVSSYL". Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. A finestra di l'operatore specificatu hè lanciata. In u campu Cell Link devi specificà l'indirizzu di l'elemento nantu à u fogliu, u cuntenutu di u nostru chì vedemu. Benintesa, pò esse inseritu manualmente, ma sarà più praticu è cunsideratu di fà u seguitu. Piazzà u cursore in u campu, allora cliccate cù u bottinu sinu di u mouse nantu à l'elemento corrispondente nantu à u fogliu. Comu pudete vede, subitu dopu, a so indirizzu hè stata visualizzata in u campu. Allora da dui lati selezziunate u ligame cù a citazione. Come si ricorda, questu hè una caratteristica di travaglià cù l'argumentu di sta formula.

    In u campu "A1"picchì avemu travaglià in u tipu di e coordinate, ponemu ponu u valore "VERU"o pudete lasciarla vuota à tutti, chì faremu. Queste saranu azzioni equivalenti.

    Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".

  4. Comu pudete vede, avà u cuntenutu di a prima cella di a prima colonna di a tavula hè messu in parte in l'elemento di fogliu in u quale si trova a formula FLOSS.
  5. Se vulemu applicà sta funzione in e cellule chì si trovanu sottu, quì in questo casu duveremu inserisce a formula in ogni elementu separatamente. Se provemu à copià u cù u fattore di pieno o à un altru metudu di copiatura, allora tutti i elementi di a colonna mostranu u listessu nomu. U fattu hè chì, cum'è si ricorda, u ligame agisce cum'è un argumentu in forma di testu (avvolta in virgolette), è cusì ùn pò esse relativo.

Lezione: Statu di assistente di Excel

Esempiu 2: aduprà un operatore in una formula complessa

È oghje avemu da guardà un esempiu di un usu assai più frequente di l'operatore FLOSSquandu hè parte di una formula complessa.

Avemu una tavula mensile di redditi d'impresa. Avemu bisognu di calculà a quantità di redditu per un certu tempu, per esempio, Marzu - Maghju o Ghjugnu - Novembre. Benintesa, per fà ciò, pudete usà a formula di sommazione semplici, ma in questo casu, se avete bisognu di calculà u risultatu tutale per ogni periodu, avemu da cambià di a volta tutte sta formula. Ma quandu utilizanu a funzione FLOSS si pò cambià a fascia di summa, solu in ognuna di e cellule chì vene u menzu cumparatu. Prova a usà questa opzione in pratica, prima per calculà a quantità per u periodu da Marzu à Maghju. Questu utilizerà a formula cù una combinazione di operatori SUM è FLOSS.

  1. Prima di tutti, in elementi separati nantu à u fogliu, inseremu i nomi di i mesi di l'iniziu è a fine di u mumentu di perchè sarà fattu u calculu, rispettivamente "Marchu" è "Maghju".
  2. Hà dighjà nominassi tutte e celle in a colonna. "Income"chì serà simule à u nome di u mese pertinente. Hè cusì, u primu articulu in a colonna "Income"chì cuntene a quantità di fatturazione esse chjamate "Ghjennaghju"seconda - "Februaru" etc.

    Dunque, per assignà un nome à u primu elementu di una colonna, selezziunela è cliccate nantu à u bottinu direttu di u mouse. U menu contestuale si apre. Sceglite un articulu in essa "Assignà un nome ...".

  3. A finestra di creazione di nomi accumula. In u campu "Nome" inserite u nome "Ghjennaghju". Ùn ci vole più cambiamenti in a finestra, ancu sì hè sì pudè controllà chì e coordinate in u campu "Range" currisponde à l'indirizzu di a cella chì cuntene a quantità di entrate di ghjennaghju. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
  4. Comu pudete vede, oghje quandu questu elementu hè selezionatu, u so nome ùn hè micca visualizatu in a finestra di nome, ma in u nomu chì ne hà dettu. Facemu una operazione simile cù tutti l'altri elementi di a colonna. "Income"dendu à nomi successivi "Februaru", "Marchu", "Aprile" etc. sino à Dicembre inclusu.
  5. Selezzi a cella à a quale a sumenda di i valori di u intervallu specifitu sarà visualizata, è selezziunela. Dopu cliccate nantu à l'icona. "Inserisci funzione". Si trova à a manca di a barra di formula è à a destra di u campu induve u nome di e cellule hè espositu.
  6. In a finestra attivata Maestri di funzioni move a categoria "Matematica". Ci vene u nome "SUMM". Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  7. Dopu l'esecuzione di sta azzione, a finestra d'argumentu di l'operatore hè lanciata. SUMchì a so sola missione hè di sumassi questi valori. A sintassi di questa funzione hè assai semplice:

    = SUM (numero1; numero2; ...)

    In generale, u numeru di argumenti pò esse altu quellu 255. Ma tutti sti argumenti sò omogenei. Rappresentanu u numeru o coordinate di a cella in cui u numaru hè contene. Pò ancu esse in forma di una formula incorporata chì calcula u numeru desideratu o punti à l'indirizzu di l'elemento di fogliu in u quali hè piazzatu. Hè in sta qualità di a funzione incorporata chì l'operatore sarà adupratu. FLOSS in stu casu.

    Piazzà u cursore in u campu "Number1". Dopu cliccate nantu à l'icona in forma di un triangulu invertitu à a destra di u campu di nome di a gamma. Una lista di e funzioni più recenti usate hè visualizzata. S'ellu ci hè un nomu in mezu à elli "DVSSYL"dopu cliccate subitu annantu à questu per andà à a finestra d'argumentazione di sta funzione. Ma pudarà bè chì in questa lista ùn truverete micca. In stu casu, cliccate nantu à u nome. "Altre funzioni ..." in fondo à a lista.

  8. A finestra già cunnosciuta hè lanciata. Maestri di funzioni. Move a sezione "Links è matrici" è selezziunate u nome di l'operatore quì FLOSS. Dopu à questu fattu cliccate nantu à u bottinu. "OK" in fondo à a finestra.
  9. A finestra d'argumentu di l'operatore hè lanciata. FLOSS. In u campu Cell Link specificate l'indirizzu di l'elemento foglio chì cuntene u nomu di u mese iniziale di u intervallu destinatu à u calculu di u numeru. Ci vole à avverà chì in questo casu ùn hè necessariu di piglià u ligame in virgolette, da chì in questo casu l'indirizzu ùn sia micca e coordinate di a cella, ma u so cuntenutu, chì hà già un formatu testu (a parola "Marchu"). Campo "A1" lasciate vule, perchè aduprà u tippu standard di designazione di coordinate.

    Dopu chì l'indirizzu sia visualizatu in u campu, ùn affruntami micca a pressione di u bottinu "OK", perchè questu hè una funzione annidata, è azzioni cun esse differiscono da l'algitimu di solitu. Cliccate nantu à u nome "SUMM" in a barra di formula.

  10. Dopu à ciò torna à a finestra d'argumentazione SUM. Comu pudete vede, in u campu "Number1" u operatore hà cumparatu FLOSS cù u so cuntenutu. Posizionatu u cursore in u listessu campu subitu dopu à l'ultimu carattere in u record. Pone u caratteru du colon (:). Stu simbolu indica u segnu di un indirizzu di cellula di intervallo. Poi, senza caccià u cursore da u campu, torna à cliccà nantu à l'icona in forma di triangulu per selezziunate e funzioni. Sta volta in a lista di l'operatori appena utilizati u nome "DVSSYL" esse certamente prufessu, postu chì avemu usatu di recente questa caratteristica. Cliccate nantu à u nome.
  11. A finestra d'argumentu di l'operatore torna aperta. FLOSS. Noi porta in u campu Cell Link l'indirizzu di l'elemento nantu à u fogliu in u situ chì u nome di u mese si trova, chì completa u periodu di fatturazione. Di novu, e coordinate devono esse inserite senza virguli. Campo "A1" lasciemu vuoto torna. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
  12. Comu pudete vede, dopu à queste azioni, u prugramma calcula è dà u risultu di l'addimentu di u redditu di a cumpagnia per u periodu specificatu (Marzu - Maghju) in l'elemento presceltu selettatu di u fogliu in u quale hè situata a formula stessa.
  13. Se cambiamu in le cellule induve i nomi di i mesi di l'iniziu è a fine di u periodu di fatturazione sò inseriti, per altri, per esempiu "Giugunu" è "Novembre"dopu u risultu cambierà in modu respectu. Sarà aghjunta à a quantità di redditu per u periodu specificatu di tempu.

Lezione: Cumu calculà a quantità in Excel

Comu pudete vede, malgradu u fattu chì a funzione FLOSS ùn pò esse chjamatu unu di i più diffusi cù l'utenti, tuttavia, aiuta a risolve i prublemi di cumplicità variabile in Excel ancu di più faciule ch'è putia esse fattu cù l'aiutu di altri strumenti. Più di tuttu, questu operatore hè utile quale parte di formule cumplette in cui forma una parte di un'espressione. Ma ancu deve esse annunziatu chì tutte e possibilità di l'operatore FLOSS abbastanza difficiule di capisce. Ciò spiega a basa popularità di sta funzione utile in i utilizatori.