Convertite JPG in TIFF

A basa di Windows 7 hè un sistema pratiziu per a visualizzazione di file è cartelle. Sò chiaramente strutturati per a località è u scopu. Quandu installa i prugrammi, a seconda di u so principiu di funziunamentu, i schedari necessarii per u lanciatu sò creati è salvati in vari cartulari. I file più impurtanti (per esempiu, quelli chì dà avà l'impostazioni di u prugramma o di l'utente) sò spessu situati in le cartine chì, per difettu, sò nascoste da l'utente da u sistema.

A navigazione standard di cartulari da Explorer, l'utente ùn li vede micca. Questu hè fattu per proteggere i file critichi è e cartelle da l'interventu incompetente. Tuttavia, se avete ancora bisognu di travaglià cù oggetti nascosti, in l'impostazioni di Windows esiste una occasione di attivà a so visione.

Cumu abilità a visibilità di i file è cartulari nascosti

U cartulare mai popudu ch'è l'utilizatori necessitanu spessu "Appdata"chì hè situatu in a cartella di dati utente. Hè in stu locu chì tutti i prugrammi installati in u sistema (è ancu certi portatili) registanu informazioni nantu à u so travagliu, lascenu tracce, file di configurazione è altre informazioni importanti. Ci sò ancu i file di Skype è a maggior parte di i navigatori.

Per accede à queste cartelle, per primu avete bisognu di cumunicà qualchi requisiti:

  • l'utente deve avè diritti di amministratore, chì solu cù tali impostazioni pudete accede à a configurazione di u sistema;
  • sì l'utente ùn hè micca l'amministratore di u computer, allora deve esse cunsideratu l'autorità competente.

Dopu chì tali requisiti sìanu cumpluti, pudete andà direttamente à e istruzioni. Per vede u visuale di u travagliu, si consiglia di andà immediatamente in a cartella cun l'usu, seguendu u parcorsu:
C: Utenti
A finestra resultante devia esse quessa:

Metudu 1: Attiva cù u menu Start

  1. Una volta cliccate nantu à u buttu Start, in fondo à a finestra chì apre a ricerca cerca tipu a frase "Mostra i cartelli è i cartelli nascosti".
  2. U sistema hà da fà rapidamente una ricerca è mette à l'usu una opzione chì pò esse aperta cun un clic u cliccatore
  3. Dopu cliccatu nantu à u pulsante, apparirà una piccula finestra in cui i parametri di e cartelle saranu presentati. In sta finestra avete bisognu di scorrere fin'à u fondu di a rotella di a mouse è truvà l'articolo "File è cartelle nascosti". Questu articulu avrà duie tasti - "Ùn mostri micca i cunfusioni, i cartelli è le unità" (Di default, questo elementu hè attivatu) è "Mostra i cartelli, i cartelli è le unità nascoste". Hè nantu à l'ultimu avemu bisognu di cambià l'opzione. Dopu, avete bisognu di cliccà nantu à u bottinu "Applicà"dopu "OK".
  4. Dopu cliccatu nantu à l'ultimu bottu, a finestra si chiude. Ora ritornu à a finestra chì avemu amatu à u principiu di l'istruzzioni. Ora pudete vede chì a cartella anzianu nascosta “AppData” hè apparuta ind'edda, chì pò esse oghji inserita dopu cliccendu, è ancu in cartelle ordinarie. Tutti gli elementi chì anu statu amparati, Windows 7 saranu visualizzati in forma d'iconi semi-trasparenti.
  5. Metudu 2: attivazione direttamente da Explorer

    A differenza cù u metudu precedente hè in u caminu per a finestra di e opzioni di cartella.

    1. In a finestra di l'Esploratore à a sinistra sopra ci vole à cliccà una volta nantu à u bottu "Disponi".
    2. In a finestra pop-up, avete bisognu di preme una volta u pulsu "Opzioni di carta è di ricerca"
    3. Una piccola finestra si apre in cui avete bisognu di andà à a seconda "Vista" tab.
    4. Ulteriormente agitemu per analogia cù u penultimu articulu da u metudu precedente.
    5. Attenti à l'edizione o a l'eliminazione di sti elementi, perchè u sistema ùn li vene micca solu di l'accessu direttu. Tipicamente, a so visione hè necessariu per pulì e tracce di applicazioni à distanza o per edità direttamente a configurazione di un utente o di un prugramma. Per u muvimentu cunforteghju in l'Explorer standard, è per proteggere i dati impurtanti da a cancellazione accidentale, ùn vi scurdate di spegne a visualizzazione di i cartelli nascosti è cartulari.