Cumu installà Windows 10 in un laptop o un computer

Per installà Windows 10 avete bisognu di cunnosce i requisiti minimi per u computer, e differenze in e so versioni, cumu creà u media di stallazione, passà per u prucettu stessu è esegui i parametri iniziali. Certi elementi anu diversi opzioni o metodi, ognunu chì hè ottimale in certe condizioni. Dopu vedemu dopu se hè pussibule di reinstallà Windows gratuitamente, ciò chì hè una installazione pulita è cume installà u sistema operativo da una unità flash USB o discu.

U cuntenutu

  • Requisiti minimi
    • Tabella: requisiti minimi
  • Quantu spaziu hè necessariu
  • Quantu hè u prucessu?
  • Chì versione di u sistema à sceglie
  • Fasi di preparazione: a creazione di i media via a linea di cumunicazione (unità flash o discu)
  • Installazione pulita di Windows 10
    • Video tutorial: cumu installà u sistema operativo nantu à un laptop
  • Impostazione iniziale
  • Upgrade to Windows 10 through the program
  • Cundizioni d'upgrade gratuiti
  • Funzioni durante l'installazione in i computer cun UEFI
  • Funzionalità installazione nantu à una unità SSD
  • Cume l'installazione di u sistema nantu à tablet è telefoni

Requisiti minimi

I requisiti minimi forniti da Microsoft permettenu di capisce sì vale a pena installare u sistema in u vostru computer, perchè se e so caratteristiche sò più basse di quelle presentate qui sotto, ùn avete da fà. Se i requisiti minimi ùn sò micca seguiti, u computer hà attaccatu o micca in furia, perchè e so prestazioni ùn seranu abbastanza per supportà tutti i processi necessarii per u sistema operativu.

Ci vole à avvisu chì questi sò i requisiti minimi per puru OS, senza prugrami è ghjochi di terze parti. L'installazione di software addizionale aumenta i requisiti minimi, à ciò chì livellu, dipende da quantu impurtante u software addizionale stissu.

Tabella: requisiti minimi

ProcessoreAlmeno 1 GHz o SoC.
Ram1 GB (per sistemi 32-bit) o ​​2 GB (per sistemi di 64-bit).
Spaziu di u discu duru16 GB (per sistemi 32-bit) o ​​20 GB (per i sistemi 64-bit).
Adattatore videoA versione 9 di DirectX o altru cun driver WDDM 1.0.
Display800 x 600.

Quantu spaziu hè necessariu

Per installà u sistema, avete bisognu di circa 15 -20 GB di spaziu libaru, ma merita dinò avè circa 5-10 GB di spaziu in discu per l'aggiornamenti, chì saranu scaricati subitu dopu a stallazione, è un altru 5-10 GB per a cartella Windows.old, in cui Trenta ghjorni dopu l'installazione di u novu Windows saranu salvati i dati nantu à u sistema precedente cù u quale avete aggiornatu.

Di conseguenza, hè necessariu allargà circa 40 GB di memoria à a partizione principale, ma vi prupone l'upportu di quant'ellu di memoria quant'è permessu, se u discu duru permette, cum'è in futuro, i schedari temporanei, l'infurmazioni nantu à i prucessi è parti di prugrammi di terze parti occupanu spaziu nant'à stu discu. Hè impussibile espansione a partizione principale di un discu dopu l'installazione di Windows nantu à elli, à diffe bassi di partizioni addizionali, chì a taglia pò esse editata in qualunque momento.

Quantu hè u prucessu?

U prucessu di stallazione pò piglià quantu à 10 minuti o parechje ore. Tuttu dipende da e prestazioni di u computer, di a so potenza è di a carica. L'ultimu parametru dipende se sì stavete installendu u sistema in un novu discu duru, dopu a rimossa di l'antichi Windows, o metti u sistema accantu à u precedente. A cosa maiò hè di ùn interromperete u prucessu, ancu se vi pare chì dipende, cumu a furtuna chì si pende hè assai scarsa, soprattuttu s'è installate Windows da u situ ufficiale. Se u prucessu si ferma, spegne u computer, accende, formateci i disci è riparte u prucedimentu.

U prucessu di stallazione pò durà da decine minuti à parechji ore.

Chì versione di u sistema à sceglie

E versioni di u sistema sò spartite in quattru tippi: casa, prufessiunale, aziendale è per organizzazioni educative. Da i nomi diventa chiaru chì versione per chì hè destinata:

  • A casa - per a maggior parte di l'utenti chì ùn travaglianu cù prugrammi prufessiunali è ùn capiscenu micca i profondità di u sistema;
  • prufessiunale - per e persone chì anu aduprà prugrammi prufessiunali è travaglià cù a configurazione di u sistema;
  • corporate - per l'imprese, cume avia a capacità di installà a cumpartenza, attivà parechji computer cù una sola chjave, gestisce tutti i computer in l'impresa da un computer principale, ecc;
  • per e organizzazioni educative - per e scole, università, università, etc. A versione hà e so caratteristiche, chì permette di simplificà u travagliu cù u sistema in l'istituzioni sopra spazie.

Inoltre, e versioni di sopra sò spartite in dui gruppi: 32-bit è 64-bit. U primu gruppu hè di 32 bit, riasseffatu per i processori single-core, ma pò ancu esse installatu nantu à un processore dual-core, ma unu di i so core ùn hè micca implicatu. U secondu gruppu - 64 bit, pensatu per i processori dual-core, permette di aduprà tuttu u so putere in forma di dui core.

Fasi di preparazione: a creazione di i media via a linea di cumunicazione (unità flash o discu)

Per installà o avale u vostru sistema, avete bisognu di una immagine cù una nova versione di Windows. Si pò scaricà da u situ ufficiale di Microsoft (

//www.microsoft.com/ru-ru/software-download/windows10) o, à u vostru risposu, da risorse di terze parti.

Scaricate l'utensu d'installazione da u situ ufficiale

Ci hè parechje maniere di stallà o d'aghjurnamentu à un novu sistema operativu, ma a più facili è praticabile hè di creà i media di stallazione è l'inizialità da ellu. Questu pò esse fattu cù l'aiutu di u prugramma ufficiale di Microsoft, chì pò esse scaricatu da u link sopra sopra.

I supporti nantu à i quali scrive l'image devenu sì spariti vacanti, formattati in formatu FAT32 è avè almenu 4 GB di memoria. Se una di e cundizioni sopra menzionate ùn hè micca rispettata, i supporti di stallazione ùn funzionanu micca. Da un purtadore, pudete aduprà unità flash, microSD o dischi.

Se vulete aduprà una immagine non ufficiali di u sistema operativu, allora duverete creà un mezu d'installazione nè da un prugramma standard di Microsoft, ma usando a linea di cumunicazione:

  1. Basatu nantu à u fattu chì avete preparatu i media in pruprietu, cioè, avete liberatu spaziu nantu à essa è formattatu, avemu da cumincià da cunverna u media in stallazione. Run di un prompt di comando cum'è amministratore.

    Fate un prompt di comandi da amministratore

  2. Eseguite u comando bootsect / nt60 X: per definisce u status di media in "Installazione". X in sta cumanda riprende u nome di media attribuitu da u sistema. U nomu pò esse visualizatu in a pagina principale in u esploratore, si consiste in una sola lettera.

    Eseguite u comando bootsect / nt60 X per creà un mezu avviabile

  3. Avà ghjunghjite a maghjina pre-scaricata di u sistema nantu à i media di stallazione creati da noi. Se state migrantu da Windows 8, pudete fà per mezi standard, cliccendu nant'à l'image cù u cliccenu dirittu di u mouse è sceglie a "Muntà" voce. Sì andà da una vechja versione di u sistema, poi aduprà u prugrammu UltraISO di terze parti, hè liberu è intuitivu da aduprà. Una volta dopu l'imagine hè montata nantu à u media, pudete cuntinuà à l'installazione di u sistema.

    Muntate a maghjina di u sistema nantu à u trasportatore

Installazione pulita di Windows 10

Pudete installà Windows 10 in ogni computer chì risponde à i requisiti minimi di sopra. Pudete installà nantu à i portatili, ancu da e cumpagnie quali Lenovo, Asus, HP, Acer è altri. Per alcuni tippi di computer, ci sò alcune funzionalità in l'installazione di Windows, leghje in i paragrafi seguenti di l'articolo, le leggi prima di avviare l'installazione se sò un membru di un gruppu di computer speciali.

  1. U prucessu di stallazione principia cù u fattu chì inserisci u mezzu d'installazione creatu in precedenza in u portu, solu dopu chì avete spento u computer, cumincià a accende, è appena u processo di avvicinamentu principia, premete più volte u tastu Cancella nant'à u tastiu. A chjave pò differisce da Cancellazione, chì sarà aduprata in u vostru casu, dipende da u mudellu di a scheda madre, ma pudete capisce quandu vi serve per formà una nota in u picciottu chì si presenta quandu u computer hè attivatu.

    Premete Cancella per entrà in BIOS

  2. Andate à u BIOS, andate in "Download" o Boot, se fate una versione micca russa di u BIOS.

    Andate in a sezione Boot.

  3. Per difettu, u computer hè attivatu da u discu duru; cusì se ùn cambiate micca l'ordine di avvicinamentu, u supportu di stallazione resterà inutilizatu, è u sistema inizierà in a modalità normale. Dunque, quandu in a sezione Boot, selezziunate prima u media di stallazione per chì u scaricenu da quì parte.

    Avemu messa u trasportatore in u primu postu in l'ordine di boot

  4. Salvate e impostazioni cambiate è uscite da u BIOS; u computer hà da cumincià automaticamente.

    Selezzi a funzione Salva e Esci

  5. U prucessu di stallazione principia cù un salutu, selezziunate a lingua per l'interfaccia è u metodo di entrata, è u formatu di l'ora in cui siete situati.

    Sceglite a lingua di l'interfaccia, metudu in entrata, u formatu di l'ora

  6. Assicuratevi di vorrà andà à a procedura, cliccendu nantu à u pulsante "Install".

    Premete u pulsante "Install"

  7. Se avete una chjave di licenza, è vulete entrà subitu, allora fate. Altrimenti, fate un clic nantu à u pulsante "ùn sò micca una chiave di pruduttu" per saltà stu passu. Hè megliu per entrà a chjave è attivà u sistema dopu a stallazione, perchè s'ellu hè fattu durante questu, allora puderanu esse errori.

    Inserite a chjave di licenza o salta u passu

  8. Se avete creatu un mezu cù parechje varianti di sistema è ùn aghjuntu micca a chiave in u passu precedente, allora vedite una finestra cù una scelta di versione. Selezziunate una di e edizioni proposte è procedi à u passu chì vene.

    Sceglite a Windows da fà installà

  9. Leghje è accettà l'accordu di licenza standard.

    Accetta l'accordu di licenza

  10. Ora selezziunate una di e opzioni d'installazione - aghjurnassi o installa manualmente. A prima opzione ti permette di ùn perdite a licenza s'ellu hà attivatu a versione anteriore di u sistema operativu chì fate quessa. Inoltre, quandu l'upigrafia da un computer, nè i schedari, nè i prugrammi, nè alcun altri file installati sò cancellati. Ma se vulete installà u sistema da zero per evitare errori, cumu u furmatu è distribuisce e partizioni, selezziunà l'installazione manuale. Cù l'installazione manuale, pudete salvà solu i dati chì ùn sò micca nantu à a partizione principale, cioè, nantu à i dischi D, E, F, etc.

    Sceglite cume si vulete installà u sistema

  11. L'aggiornamentu hè automatica, perchè ùn le considerà micca. Se a scelta di l'installazione manuale, allora avete una lista di sezioni. Cliccate "Setup di u discu".

    Appughjà nantu à u bottu "Disk Setup"

  12. Per distribuisce u spaziu trà i dischi, cancellate una tutte e partizioni, è cliccate nantu à u bottu "Crea" è distribuisce u spaziu non allargatu. Sottu a partizione principale, dite almeno 40 GB, ma megliu di più, è tuttu u restu hè per una o più partizioni addizionali.

    Specifichi u volumu è cliccate nantu à u pulsante "Crea" per creà una sezione

  13. Nant'à una piccula sezione ci sò file per recuperu è rimborsu di u sistema. Sì ùn li ne avete bisognu, pudete cancellarlo.

    Premete u pulsante "Elimina" per sguassà a sezione

  14. Per installà u sistema, avete bisognu di formattà a partizione nantu à a quale vulete piazzamentu. Ùn pudete micca cancellà o furmatu a partizione cù u vecchiu sistema, è installate u novu à un'altra partizione formattata. In questu casu, avete dui sistemi installati, a scelta tra a quale serà fatta quandu u computer hè attivatu.

    Formate a partizione per installà u sistema operativo nantu à ellu

  15. Una volta sceltu u discu per u sistema è passatu à u passu chì seguita, l'installazione cumincerà. Aspettate finu chì u prucessu hè finitu; pò durà da dieci minuti à parechje ore. Ùn interrompu micca solu ancu finu chì sia sicuru chì hè ghjustu. A possibilità chì lui sia appesi hè molto chjuca.

    U sistema hà cuminciatu à stallà

  16. Dopu a chjave iniziale hè stata cumpleta, u prucessu di preparazione cumincerà, è ùn duvete micca interrompu nè.

    Aspittendu a fine di a furmazione

Video tutorial: cumu installà u sistema operativo nantu à un laptop

//youtube.com/watch?v=QGg6oJL8PKA

Impostazione iniziale

Quandu u computer hè pronto, a messa in u iniziu inizierà:

  1. Selezzi a regione in chì sò situatu attualmente.

    Specifichi a vostra posizione

  2. Sceglite perchè pianu vulete travaglià, assai probabilmente, nantu à u "Russu".

    A sceglie a disposizione di base

  3. Ùn pudete micca aghjunghje a seconda disposizione, se hè basta per voi russu è inglese, presentu per difettu.

    Mette un layout aghjuntu o salti un passu

  4. Accedi à u vostru contu Microsoft s'ellu ci hè u cunnessione internet, altrimenti, creà un account locale. U registru lucale creatu da voi hà diritti di amministratore, in quantu hè u solu e, di conseguenza, u principale.

    Accedi o crea un contu locale

  5. Abilita o disabilite l'usu di i servitori di nube.

    Accende o off off sincru di nuvule

  6. Configurate e scelte di privacy per voi, attivate ciò chì pensate chì hè necessariu, è disattivate quelle funzioni chì ùn avete micca bisognu.

    Imposta le opzioni di privacy

  7. Ora, u sistema hà da principià salvà e impostazioni è installazione di u firmware. Aspettate finu à ella, ùn interrumpite micca u prucessu.

    Attendemu chì u sistema impiega e impostazioni.

  8. Fatto, Windows hè configuratu è installatu, pudete cuminciare à aduprà è complementu cun prugrammi di terze parti.

    Fatto, Windows hè installatu

Upgrade to Windows 10 through the program

Se ùn vulete micca portà à una installazione manuali, pudete avverà immediatamente à u novu sistema senza creà un discu di installazione o un discu di installazione. Per fà quellu, seguite sti passi:

  1. Scaricate u prugramma ufficiali di Microsoft (//www.microsoft.com/ru-ru/software-download/windows10) è esegui.

    Scaricate u prugramma da u situ ufficiale

  2. Quandu hè dumandatu ciò chì vulete fà, selezziunate "Aggiornu stu computer" è andate à u passu chì seguite.

    Selezziu u metudu "Aggiorna stu computer"

  3. Aspetta finu à u sistema. Fornite u vostru computer cun una cunnessione internet stabile.

    Vi aspettemu per u download di i file di sistema

  4. Verificate a casella chì volete installà u sistema scaricatu è l'opzione "Salvà dati personali è applicazioni" se volete lasciare l'infurmazioni in u vostru computer.

    Sceglite se salvà i vostri dati o micca

  5. Cumprà l'installazione, cliccate nantu à u pulsante "Install".

    Cliccate nantu à u pulsante "Install"

  6. Aspetta finu chì u sistema sia aggiornatu automaticamente. In nessunu casu ùn interromperete micca u prucessu, altrimenti a praticazione di l'errori ùn pò esse evitata.

    Attendemu chì l'OS verrà aggiornatu.

Cundizioni d'upgrade gratuiti

Finchè u novu sistema dopu u 29 di lugliu, hè pussibule ancu aggiornà gratuitamente ufficialmente, cù i metodi sopra descritti. Durante l'installazione, saltu u passu "Immettite a vostra chiave di licenza" è cuntene u prucessu. L'uniculu negativu, u sistema resterà disattivatu, cusì agisce nantu à alcune restrizioni chì afectanu a capacità di cambià l'interfaccia.

U sistema hè installatu ma ùn hè micca attivatu.

Funzioni durante l'installazione in i computer cun UEFI

A modalità UEFI hè una versione avanzata di BIOS, hè distinta per u so design modernu, u suppurtamentu di i so mouse è da u supportu di u touchpad. Se a vostra motherboard supporta UEFI BIOS, allora durante u prucessu di stallazione ci hè una differenza - quandu cambià l'ordine di avvicinamentu da u discu duru à i media di stallazione, devi prima inserir micca solu u nomu di i media, ma u so nome cum'e da a parola UEFI: trasportatore ". Hè tutte e differenze in a fine di l'installazione.

Selezziunu u supportu d'installazione cù a parola UEFI in u nomu

Funzionalità installazione nantu à una unità SSD

Se installate u sistema micca nantu à un discu duru, ma in un discu SSD, allora devi osservà e due condizioni seguenti:

  • Prima di installà in BIOS o UEFI, cambia u modu operativu di u computer da IDE à ACHI. Questu hè una condizione obbligatoria, chì s'ellu ùn hè micca osservatu, parechje funzioni di u discu ùn saranu micca dispunibili, ma ùn funziona micca correttamente.

    Selezzi u modu ACHI

  • Durante a furmazione di sezziunate, lasciunu 10-15% di u volume chì ùn hè micca attribuitu. Ùn hè micca necessaria, ma a causa di u modu specificu chì u discu funziona, si pò allungà a so vita per un po '.

U passu rimanente quandu sò installazione nantu à un discu SSD ùn hè micca diversa da l'installazione in un discu dur. Notate chì in versioni precedenti di u sistema, era necessariu disattivà è configurà certi funzioni per ùn spacchjarà u discu, ma in a nova Windows, questu ùn hè micca necessaria, postu chì ogni cosa chì usava per dannà u dischjettu funziona adupralli.

Cume l'installazione di u sistema nantu à tablet è telefoni

Pudete ancu aggiornà a vostra tablet cun Windows 8 à a decima versione cù un prugramma standard di Microsoft (

//www.microsoft.com/ru-ru/software-download/windows10). Tutti i passi di l'aggiornu sò uguale a i passaggi descritti sopra in "Averu à Windows 10 cù u prugramma" per i computer è i portatili.

Aumenta da Windows 8 à Windows 10

U telefuninu di a serie Lumia hè aggiornatu cù una applicazione standard scaricata da u Store di Windows, chjamatu Update Advisor.

Aggiornu u telefuninu da Update Advise

Если вы захотите выполнить установку с нуля, используя установочную флешку, то вам понадобится переходник с входа на телефоне на USB-порт. Все остальные действия также схожи с теми, что описаны выше для компьютера.

Используем переходник для установки с флешки

Для установки Windows 10 на Android придётся использовать эмуляторы.

Установить новую систему можно на компьютеры, ноутбуки, планшеты и телефоны. Есть два способа - обновление и установка ручная. A cosa principale hè di preparà i media in modo correttu, configurà u BIOS o l'UEFI è passà à u prucessu di l'aggiornamentu o, formattà è redistribuisci a partizioni di u discu, esegui una installazione manuale.