Disattivà a camera di a laptop in Windows 10


Parechji utilizatori sò interessati à mantene a privacy di e informazioni personali. Windows 10 versioni precedenti anu avutu prublemi cù questu, ancu l'accessu à a fotocamera di u laptop. Cusì, oghje avemu dumandatu l'istruzzioni per disattivà stu dispositiu in i portatili cù u “dieci” installatu.

Spegni a fotocamera in Windows 10

Ci hè dui modi di ghjunghje à questu scopu: da disattivà l'accessu à a fotocamera di diversi tipi di applicazioni o da disattivà nant'à per "Manager di dispositivi".

Metudu 1: Spegni l'accessu à a webcam

U modu più faciule per risolve u prublema hè di aduprà una opzione speciale in "Parametri". Azzioni semblanu:

  1. Aprite "Opzioni" scelta rapida Win + I è cliccate nantu à l'elemento "Confidentiality".
  2. Dopu, andate à a sezione "Permessi per l'applicazione" è andate à tab "Camera".

    Truvate u slider di putenza è spostate a "Off".

  3. Chiudi "Opzioni".

Comu pudete vede, l'operazione hè elementare. A simplicità hà u so svantaggiu - sta opzione ùn funziona micca cunsegna è certi prudutti virali ponu sempre accede à a fotocamera.

Metudu 2: Manager di dispositivi

Una opzione più affidabile per disattivà a fotomuntura di u taccuinu hè a disattivà à traversu "Manager di dispositivi".

  1. Usate a combinazione di tasti Win + R pè esceva l'utilità Run, allora scrive in u campu di entrata devmgmt.msc è cliccate "OK".
  2. Dopu avè principiatu l'utillamentu, verificate attentamente a lista di l'attrezzatura cunnessa. A camera hè di solitu situata in a sezione "Camere"aprite.

    Sì ùn ci hè nisuna sezione, fate attenzione à i blocchi. "Dispositivi soni, di ghjocu è di video"puru "Dispositivi HID".

  3. Di solitu, a webcam pò esse ricunnisciuta da u nomu di a periferica - in un modu o à l'altru a parola vene in essa Camera. Selezziunà a situazione desiderata, dopu cliccate nantu à u cù u taschju dirittu di u mouse. Un menu contestuale vene in cui selezziunate l'opzione "Disconnette dispositivo".

    Assicuratevi u funziunamentu - ora a cammera deve esse spenta.

Tramite "Manager di dispositivi" Pudete ancu rimuà u driver di pere per catturà l'immagine - cusì hè u metodo più radicale, ma dinò u più efficace.

  1. Seguite i passi 1-2 da l'istruzione precedente, ma sta volta in u menù contestuale selezziunate l'elemento "Pruprietà".
  2. In "Pruprietà" vai à segnalibru "Driver"in chì cliccate nantu à u pulsante "Caccià u dispositivo".

    Assicurà a cancellazione.

  3. U "fattu" - "u driver di dispositivo" hè rimosso.
  4. Questu metudu hè u più radicale, ma u risultu hè garantitu, perchè in questo casu u sistema cessa di ricunniscà a fotomiscia.

Così, pudete disattivà completamente a webcam in un laptop in esecuzione Windows 10.