Richieste e-mail

Se inviate involuntariamente e-mail da un email, pò esse spessu bisognu di revoche, impedendu cusì u destinatariu di leghje u cuntenutu. Questu pò esse fattu solu in certe circostanze, è in questu articulu puderemo spiegà dettu nantu à questu.

Annullà le lettere

À oghji ghjornu, l'occasione hè dispunibule sulu un serviziu mail, se ùn tenite micca cunteghja u prugramma Microsoft Outlook. Puderete aduprà ancu in a posta Gmail, pruposta di Google. In stu casu, a funzione deve esse pre-attivata per mezu di i parametri di a cassetta postale.

  1. Esiste in a cartula Inboxcliccate nant'à l'icona di ingranaggi in u angulu in dirittu superiore è selezziunate "Impostazioni".
  2. Dopu avete bisognu di andà à a tab "Generale" è truvate un blocu in a pagina "Annullà l'invio".
  3. Usendu l'elenco a discesa situatu quì, selezziunate u tempu par u tempu in cui a lettera sarà ritardata in u stadiu di trasmissione. Hè stu valore chì vi permetterà di ricordà lu dopu un inviatu aleatariu.
  4. Scorri nantu à a pagina sottu è cliccate nantu à u pulsante. "Salva modifiche".
  5. À l'avvene, pudete ritirà u missaghju inviatu per un tempu limitatu, cliccendu nantu à u ligame. "Annulla"apparendu in un blocu separatu subitu dopu à un pressu di un bottinu "Mandà".

    Imparerà nantu à a fine di a procedura da u sguardo blocu in a parte inferiore di a pagina, dopu allora a forma chiusa automatica di u messagiu sarà dinò ripristinata.

  6. Questu prucessu ùn deve micca dà nisunu prublema, perchè cù un giuvule di regolazione di u ritardu è chì risponde in tempu à a necessità di annullà l'infurmazione, puderete interruppi ogni trasferimentu.

Conclusione

Se aduprate Gmail, pudete cuntrullà facilmente l'invio o l'inoluzione di e lettere à altri utilizatori, ripercussendu in casu di necessità. Ogni altri servizii in passatu ùn permettenu micca di interrompere a spedizione. A solu opzione megliu hè di aduprà Microsoft Outlook cù a pre-attivazione di sta funzione è a cunnessione di e casse mail necessarie, com'è avemu dichjaratu in precedenza nantu à u nostru situ web.

Per di più: cumu per revocà a posta in Outlook