Accendi u modu di dorme ti permette di risparmi energia quandu u vostru PC hè inattivu. Questa funzione hè particularmente impurtante in urdinatori chì sò alimentati da una batteria integrata. Per difettu, sta funzione hè attivata nantu à i dispositivi in esecuzione di Windows 7. Ma pò esse inattivu manualmente. Scopri ch'è si deve fà per l'utente chì hà dicisu di riattivà u statu di sonnò in Windows 7.
Vede ancu: Cumu disattivà u dorme in Windows 7
Cume per attivà u statu di sonnu
In Windows 7, hè usata una modalità ibrida di sonno. Ci si trova in u fattu chì quandu un computer hè inattivu per un certu tempu senza effettuà nisuna azzione in essi, hè trasferitu in u statu di bloccaggio. Tutti i prucessi in questu sò ghjustu, è u livello di consumu di energia elettrica hè significativamente riduttu, ancu chì l'arrestazione cumpleta di u PC, cum'è in u stato di ibernazione, ùn accade. In listessu tempu, in casu di una mancanza di energia inaspettata, u statu di u sistema hè salvatu nant'à u schedariu hiberfil.sys cume è durante l'ibernazione. Questu hè a modalità ibrida.
Ci sò parechje opzioni per attivà stà u sonnu in casu di a so disconnessione.
Metudu 1: Menu Start
U più famosu trà l'utenti di u modu per attivà a modalità di sonnò hè da u menù "Start".
- Cliccate "Start". Cliccate nantu à u menu "Pannello di cuntrollu".
- Dopu à ciò, spedite nantu à l'iscrizzione "Apparecchiatura è sonu".
- Poi in gruppo "Alimentazione" cliccate nantu à u titulu "Cunfigurazione di a transizione in u modu di dorme".
- Questu aprirà a finestra di configurazione per u pianu di energia presente. Se a mette di dorme nantu à u vostru computer hè disattivata, allora in u campu "Mettite u computer in u modu di dorme" sarà stabilitu à "Mai". Per abilità a funzione, ci vole prima clicà in stu campu.
- A lista si apre in cui pudete selezziunà l'opzione per quantu tempu u computer sarà inattivu per u stà di dorme per accende. A gamma di valori da 1 minutu à 5 ore.
- Dopu chì u periodu di tempu hè selezionatu, cliccate "Salva modifiche". Dopu à quessa, u modu di dorme sarà attivatu è u PC entrerà in essu dopu u terminu di inattività specificatu.
Sì ancu in a stessa finestra, pudete accende stà di dorme semplicemente risturendu i valori predefiniti sì u pianu attuale hè u pianu "Equilibratu" o "Risparmiu energia".
- Per fà quessa, cliccate nantu à a didicazione "Ripristina l'impostazioni predefinite per u pianu".
- Dopu à questu, una finestra di dialogo apre apertura chì vi chiede di cunfirmà e vostre intenzioni. Cliccate "Sì".
U fattu hè chì i piani di putere "Equilibratu" è "Risparmiu energia" U difettu hè di abilà u stà di dorme. Solu u mumentu di tempu inattivu hè diversu, dopu allora chì u PC entrerà in u modu di dorme:
- Equilibratu - 30 minuti;
- Risparmi di energia - 15 minuti.
Ma per un pianu di prestazioni elevate, hè impussibile di attivà u modu di rimbastu in questu modu, cume hè disattivatu per difettu in stu pianu.
Metudu 2: Run Tool
Pudete ancu attivà l'attivazione di u modalità sleep da passà à a finestra di configurazione di u pianu di energia, inserendu u comando in a finestra Run.
- Chiama a finestra Runtipping combinazione Win + R. Enter in u campu:
powercfg.cpl
Cliccate "OK".
- A finestra di selezzione di u pianu di energia si apre. In Windows 7, ci sò trè piani di putenza:
- Elevata prestazione;
- Equilibratu (default);
- Risparmiu energia (Un pianu addizionale chì sarà visualizatu s'ellu hè inattivu solu dopu cliccatu nantu à a didicazione "Mostra i piani supplementari").
U prughjettu attuale hè indicatu cù un pulsante di radio attivu. Se desiderate, l'usu pò riorganizà u selezzione da un altru pianu. Se per esempio, i setariti di pianu sò impostati per difettu, è avete l'opzione di prestazioni elevate installata, dopu basta à cambià a "Equilibratu" o "Risparmiu energia", vi attiveghja dunque l'inclusione di u modalità sleep.
Se i parametri predefiniti sò cambiati è chì u modu di dorme hè disattivatu in tutti i tri piani, dopu a selezzione, cliccate nantu à "Installazione di un pianu di energia.
- A finestra di parametri di u pianu attuale di l'alimentu inizia. Comu u metodo precedente, in u "Mettite u computer in u "sleep" avete bisognu di definisce un terminu specificu, dopu allora ci sarà un cambiu di mode. Dopu à chì cliccate "Salva modifiche".
Per u pianu "Equilibratu" o "Risparmiu energia" Pudete ancu cliccà nantu à a didicazione per attivà u modalità sleep. "Ripristina l'impostazioni predefinite per u pianu".
Metudu 3: Fate Modifiche à e Opzioni Avanzate
Pudete ancu attivà l'attivazione di u modalità sleep in cambià parametri addiziunali in a finestra di configurazione di u pianu attuale di l'alimentu.
- Aprite a finestra di u pianu attuale di l'alimentu in una qualsiasi di i modi descritti sopra. Cliccate "Modifica e impostazioni avanzate di putere".
- A finestra di i parametri addiziunali hè lanciata. Cliccate "Dorme".
- In a lista di trè opzioni chì si aprenu, selezziunate "Dormi dopu".
- Sì u modu di dorme nantu à u PC hè disattivatu, allora circa "Valore" avà da esse una opzione "Mai". Cliccate "Mai".
- Dopu à chì u campu si aprirà "Stato (min.)". In essa, inserisci quellu valore in minuti, dopu allora, in casu di inattività, u computer entrerà in stà di dorme. Cliccate "OK".
- Dopu avè chjusu a finestra di parametri di u pianu elettricu attuale, è poi riattiva. Tiscia u tempu in cui sò postu i ghjornu dopu chì u PC entrerà in stà di dorme in casu d'inattività.
Metudu 4: Modu di dormitu immediata
Ci hè dinò una opzione chì permetterà à u PC di andà immediatamente à dorme, micca quantu i regolazioni sò state fatte in l'impostazioni di l'alimentazione.
- Cliccate "Start". À a destra di u bottinu "Shutdown" Cliccate nantu à l'icona di u triangulu drittu. Da a lista chì si vede, selezziunate "Dorme".
- Dopu à quessa, u computer hè messu in modalità sleep.
Cum'è si pò vede, a maiò parte di i modi per stallà a modalità di rimbastu in Windows 7 sò assuciate cù cambiamenti in l'impostazioni di energia. Ma, ancu, ci hè una opzione di entrà immediatamente in u modu specificatu cù u pulsante "Start"bypassà queste regolazioni.