U jocu ùn principia micca in Windows 10, 8 o Windows 7 - cume si risolve

Sì ùn si lancia micca u ghjocu (o ghjochi) in Windows 10, 8, o Windows 7, sta guida spieghjarà i motivi pussibuli è più spicciuti in elli, è cume da fà per correggere a situazione.

Quandu una ghjornu riporta un errore, a riparazione hè di solitu più discreta. Quandu si chjude immediatamente quandu si principia, senza avè informatu nant'à qualcosa, qualchì volta hè necessariu induvdu quant'è esattamente causa i prublemi cù u lance, ma malgradu ciò ci sò solu soluzioni.

I motivi principali per i quali i ghjochi in Windows 10, 8 è Windows 7 ùn inizianu

I principali motivi per i quali questu o quellu ghjocu ùn pò micca iniziare si riduce à e seguitive (chì saranu spiegati più in dettaglio quì sottu):

  1. Mancu di i lugaghji di biblioteca per gestisce u ghjocu. Di solitu, DLL hè DirectX o Visual C ++. Di solitu, si vede un messaghju d'errore cù u file, ma micca sempre.
  2. I ghjochi anziani sò ùn funzionanu micca nantu à i sistemi più operativi. Per esempiu, i ghjochi di 10-15 anni ùn ponenu travaglià nantu à Windows 10 (ma questu hè solitu risoltu).
  3. L'antivirus Windows 10 è 8 integratu (Windows Defender), è ancu certi prugrammi antivirus di terze parti ponu interferisce cù u lance di ghjochi senza licenza.
  4. Mancu di driver di schede video. In listessu tempu, i utilizatori novizi ùn sapenu spessu chì ùn anu micca i driver di schede video installati, cume a Gestione di Disposizioni indica "Adattatore Standard VGA" o "Adattatore di Video di Microsoft", è quandu aghjusta l'urdinatore imposti hè installatu. Ancu sì un simu driver hè quì micca un driver è un standard hè usatu chì molti ghjochi ùn funziunanu.
  5. Problemi di compatibilità da parte di u ghjocu stessu - hardware senza supportu, mancanza di RAM, ecc.

È ora più di ciascuna di e cause di prublemi cù u lance di i ghjochi è cume per risolve li.

I File DLL richiesti mancanti

Una di e ragioni più cumuni chì un ghjocu ùn principia micca è l'assenza di tutte i DLL necessarie per cuminciare stu ghjocu. Di solitu, avete un missaghju nantu à esattamente ciò chì manca.

  • Se si rapisce chì u lance ùn hè micca pussibule, perchè u computer ùn hà micca un file DLL, chì u nome cumincia cù D3D (eccettu D3DCompiler_47.dll), xinput, X3D, u casu hè in librerie DirectX. U fattu hè chì in Windows 10, 8 è 7, per difettu ùn ci sò micca tutti i componenti di DirectX è spessu esse necessarie per esse reinstallati. Questu pò esse fattu cù u installatore web da u situ di Microsoft (determinerà automaticamente ciò chì manca in u computer, installà è registra a DLL necessaria), scaricatu quì: //www.microsoft.com/ru-ru/download/35 ( Ci hè un errore simile, ma ùn hè micca direttamente connessu cù DirectX (Impussibile truvà dxgi.dll).
  • Se l'errore si riferisce à un file in cui u nome principia per MSVC, a ragione hè a mancanza di biblioteche di u pacchettu Visual C ++ distribuitu. Idealmente, avete bisognu di sapèdi chì avete bisognu è scaricelu da u situ ufficiale (è, ciò chì hè impurtante, sia a versione x64 che x86, ancu s'è avete Windows 64-bit). Ma pudete scaricà tuttu da una volta, descrittu in u sicondu metudu in l'articolo Cumu scaricà Visual C ++ Redistributable 2008-2017.

Queste sò e biblioteche principali, chì di rigalu sò spessu assenti nantu à u PC è senza a quale i ghjochi ùn ghjunghjenu. Tuttavia, se si tratta di una sorta di DLL "pruprietariu" da u sviluppatore di u ghjocu (ubiorbitapi_r2_loader.dll, CryEA.dll, vorbisfile.dll è simili), o steam_api.dll è steam_api64.dll, è u ghjocu ùn hè micca a to licenza, allora u mutivu L'assenza di sti schedari hè di solitu deghettu à u fattu chì l'antivirus ne hà cancellatu (per esempio, u difensore di Windows 10 elimina tali file di ghjocu modificati per difettu). Questa opzione sarà discupreta più in a terza sezione.

U vechju ghjocu ùn principia micca

U mutivu successivu più cumunitu hè l'inabilità di fà trasmette u vechju ghjocu in e nova versione di Windows.

Qui aiuta:

  • Esecuzione di u ghjocu in modu di compatibilità cù una di e versioni precedenti di Windows (vedi, per esempio, Windows 10 Compatibility Mode).
  • Per i ghjochi antichi, sviluppati originalmente in DOS - aduprà DOSBox.

Incuntinu antivirus blocca u lance di u ghjocu

Un altru motivu cumunu, chì cunsiderà chì luntanu da tutti l'utenti acquistanu versioni licenziate di ghjochi hè u travagliu di l'antivirus Windows Defender integratu in Windows 10 è 8. Può bloccà u lance di u ghjocu (si chjama appena dopu u lancia) è sce e smette paragunatu cù i schedari originali di e librerie necessarie di u ghjocu.

L'opzione curretta quì hè di cumprà ghjochi. U secondu mezu hè di rimuovere u ghjocu, di disattivà tempu u difensore di Windows (o di un antivirus anzianu), reinstallà u ghjocu, aghjuntu a cartella cù u ghjocu installatu per e eccezioni di antivirus (cume aghjunghje un file o una cartella à e eccezioni di u difensore di Windows), abilite u antivirus.

Mancu di driver di schede video

Se i driver di carta di video originale ùn sò micca installati in u vostru computer (quasi sempre NVIDIA GeForce, AMD Radeon, o piloti Intel HD), allora u ghjocu ùn pò micca funzionà. In questu casu, a maghjina in Windows sarà ghjustu, ancu alcuni ghjochi ponu esse lanciati, è u manager di dispositivi pò scrive chì u driver necessariu hè dighjà installatu (ma sapete, se l'adapter Standard VGA o l'adapter di Video di Microsoft hè indicatu, allora ùn ci hè sicuramente alcun driver).

U modu currettu per risolve u serviziu hè di stallà u driver correttu per a vostra scheda video da u situ ufficiale di NVIDIA, AMD o Intel o, qualchì volta, da u situ di u servitore di u portatili per u mudellu di u vostru dispositivo. Se ùn sapete micca qualchì carta di video avete, vede cumu scopra quale scheda video hè in un computer o un laptop.

Problemi di compatibilità

Questu casu hè più raru è chì, per principiu, sò posti prublemi quandu vi prova à fà un novu ghjocu in un vechju computer. Pò dì chì a ragione sia in mancanza di risorse di sistema per cuminciare a ghjocu, in u periudu di paging disattivatu (sì, ci sò ghjochi chì ùn ponu micca esse principiatu senza ellu) o, per esempio, perchè stai ancu in esecuzione di Windows XP (parechji ghjoci ùn saranu micca eseguiti in stu sistema).

Quì, a decisione sarà individuale per ogni ghjocu è dite in anticipu esattamente ciò chì hè "micca abbastanza" per u lancia, purtroppu, ùn pò.

Di sopra, aghju guardatu i prublemi più comuni di prublemi durante l'esecuzione di ghjochi in Windows 10, 8, è 7. Tuttavia, se sti metodi ùn vi aiutanu, discrivi in ​​dettaglio a situazione in i commenti (chì ghjocu, ciò chì riporta, chì driver di a scheda video hè installatu). Forse mi pò aiutà.