Cumu mischjà canzoni in Virtual DJ

U prugramma Virtual DJ rimisseghja cumplettamente a console di DJ cù a so funzionalità. Pò esse adupratu à combinà composizioni musicali aduprendu vari strumenti, a musica spessa si stà cume è si sente cum'è un unicu annu. Vedemu cumu si faci.

Scaricate l'ultima versione di Virtual DJ

Cumu mischjà canzoni in Virtual DJ

Medendu a cumminazione di tracce capiscenu a so cunnessione è sovrapposizione annantu à l'altru. E composizioni musicali megliu selezziunate, megliu u novu prughjettu serà spurtatu. Hè cusì, hè megliu à sceglie qualcosa di simile cù i tracce, ancu quessa dipende da e preferenze è da professionalità di u DJ. Allora principiatu.

Per cumincià, avemu bisognu di duie tracce. Unu avemu trascinatu nantu à Deco1dopu "Deco2".

In a finestra di ogni "ponte" ci hè un bottinu "Play" (ascolta) Includemu a traccia principale, chì hè a destra è determina in quale parte avemu a copre a seconda.

Sopra u bottinu "Play" C'è una banda sonora, cliccendu nantu à essa pò riavvolgere a composizione.

Volenu ghjustu attirà a vostra attenzione à a pista audio superiore, chì hè visualizatu in close-up. Ci si mostra cume queste due tracce sò cunnesse. Sò marcati cù diversi culori. Sti sentieri multicolori ponu esse spostati finu à u risultatu desideratu.

Quandu avemu decisu in tuttu u locu da i quali a seconda pista trascorrerà, turnà nantu à a destra una di più. In listessu tempu, setate u slider di u volumu à diritta.

Senza speglià a riproduzione vai à a seconda pista è metti e frequenze inferiori in u mezu. Se ùn avete mai travagliatu in tali prugrammi, ùn avete micca bisognu à configurà tuttu.

Quandu a prima pista in corso arriva in u puntu di cuntrollu, avete bisognu di accende a seconda pista è muvini dolce a cursore à manca. Grazie à queste manipolazioni, a transizione diventa liscia è ùn ferisce micca e l'orecie.

Se ùn rimuete micca frequenze in a cumpusizione, allora chì si mette una musica nant'à un altru, puderete truvà un sonu assai rumorosu è sgradevule. Tuttu quessa passerà da forti urigine, questo aghjunghje ulteriormente a situazione.

In u prucessu di cuntrullà u prugramma, pudete sperimentà cù e impostazioni di sonu è creà varie transizioni interessanti.

Sì un altru per l'ascoltazione di i vostri duie melodie ùn sonanu micca boni, ùn cadete micca in tactu, allora pudete aduprà un pulsante speciale chì pò allineare li un pocu.

Hè basicamente tutte e basi di l'infurmazioni. Prima ci vole à amparà cum'è basta cunnessione di i dui tracce, è allora lavà a regolazione è a qualità di a nova composizione.