Modificà l'indirizzu IP in u navigatore

Sì avete bisognu di accede à un serviziu in un IP diversu, questu puderà esse fattu cù extensioni speciali chì sò adatti per a maiò parte di i navigatori moderni. Tuttavia, ci vole à capisce chì in certi casi, avete da pagà extra per e possibilità di plug-ins / extensions.

About anonimizzatori per i navigatori

L'anonimisei sò estensioni speciali o plugins chì sò installati in u navigatore è chì rendenu a vostra presenza in linea anonima, cambendu l'indirizzu IP. Cum'è a prassi per cambià di IP ci hè una quantità di trafficu Internet è risorse di sistema, ci vole à preparà per u fattu chì u computer pò inizià a smunt è si, i siti web sò malvagi.

Attenti à l'installazione di i vari extensioni è plugins per u vostru navigatore. Alcuni di essi ponu esse maliziosi, chì, in u casu di u megliu, hè pieno di annunzii costanti annantu à tutti i siti è ancu in a pagina principale di u navigatore. In u peggiu caso, ci hè un risicu di hacking conti in e reti sociali è di servizii di pagamentu.

Metudu 1: Estensioni da u negoziu di Google Chrome

Questa opzione hè perfetta per i navigatori cume Chrome, Yandex è (per certi elenchi) Opera. Hè megliu à adugece solu à u navigatore da Google, postu chì in questa situazione a prubabilità di incompatibilità hè praticamente esclusa.

Comu una estensione, per mezu à u quale a cambiazione IP sarà fattu sarà considerata Tunnello Prossima Gen VPN. Hè stata scelta perchè fornisce à i so utenti cun un gigabyte di trafficu ch'è ponu aduprà in modu anonimu (cun ​​IP modificatu). Inoltre, u serviziu ùn face micca restrizioni à a velocità di caricatu di e pagine, cume i sviluppatori anu curatu a ottimizazione massima.

Dunque, l'istruzzioni d'installazione sò cumprate:

  1. Andate à u Navigatore di Navigatori Chrome di Chrome. Per fà quessa, basta digià in a barra di indirizzu di u navigatore "Google Chrome Store" e seguite u primu link in i risultati di a ricerca.
  2. In a parte superiore sinistra di l'interfaccia di u situ hè una linea di ricerca, duve avete solu inseritu u nomu di l'estensione desiderata. In stu casu hè "Tunnello Next Gen VPN".
  3. Di fronte à a prima opzione in i risultati di a ricerca, cliccate nantu à u pulsante "Install".
  4. Conferma e so intenzioni quandu una finestra esce dumandà a cunfirmazione.

Quandu hè installatu, avete bisognu di configurà in modu curriculare stu plugin è fà registratu annantu à u so situ. Pudete fà ciò chì si seguite e istruzioni di seguito:

  1. Quandu l'installazione hè cumpletata, l'icona di plug-in apparirà in cima à a destra. S'ella ùn vene micca, allora chjude è riaprite u navigatore. Cliccate nantu à sta icona per accede à u cuntrollu.
  2. Una finestra piccanu apparirà in a parte destra di u schermu induve i controlli saranu situati. Quì pudete sceglie un paese cliccendu nantu à u butteiu cù un menu di menù à nantu à u menù. A Francia hè selezionata per difettu. Per a maggior parte di l'attività à un utilizatore da i paesi CIS, Francia hè perfetta.
  3. Cliccate nantu à u grande bottinu biancu per scopre. "GO".
  4. Serà trasferitu à u situ di sviluppatore ufficiale, duve avete bisognu di registrà. Ùn hè u megliu di fà u utilizza un contu di Facebook o Google Plus per evità di riempe i campi di registrazione. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante di a rete sociale desiderata è cliccate "OK".
  5. Se ùn avete micca travagliatu l'ingressu per e reti sociali, pudete registrà in un modu standard. Per fà quessa, basta creà una password per sè stessi è scrive u vostru indirizzu email. L'entrata deve esse fatta in u campu cù signature "Email" è "Password". Cliccate u pulsante "Login o Registrazione".
  6. Avà avete un account, aduprate u pulsante "Torna a casa"per andà in ulteriori impostazioni. Pudete ancu solu u situ web.
  7. Se avete registratu per mezu e-mail, verificate u vostru email. Deve cuntene una lettera cù un ligame per confermà a registrazione. Solu dopu avè passatu per essa sarà capace di aduprà liberamente stu plugin.
  8. Ancu una volta, cliccate nantu à l'icona situata in a parte superiore a destra di u navigatore. In u pannellu di goccia hè necessariu aduprà u pulsante grande "GO". Aspettate a cunnessione à a VPN.
  9. Per disconnessu da a cunnessione, avete bisognu cliccà nantu à l'icona di l'estensione in u rigali di u navigatore. In u pannellu di goccia, cliccate nantu à u buttu di off.

Metudu 2: Proxy per Mozilla Firefox

Sfortunatamente, hè assai difficilu di truvà e pruprietà per cambià IP, chì funzioneranu senza prublemi cù Firefox è nant'à u tempu micca bisognu di pagamenti, allora per quiddi chì aduprà stu browser, hè raccomandatu di fà attenti à i servizii chì furnite diversi proxy. Fortunatamente, fornisce ampie occasioni di travaglià cù i servizii proxy.

L'istruzzioni per configurà è aduprà proxy in Mozilla Firefox sembranu sta:

  1. Prima di tuttu, avete bisognu di truvà un situ web cù l'ultime dati proxy chì hè necessariu per creà una cunnessione. Chì i dati di proxy avianu a pruprietà per diventà rapidu avaria, hè raccomandatu aduprà un motore di ricerca (Yandex o Google). Digitare qualcosa in a barra di ricerca "Primi proxy" è selezziunate ogni situ chì si trova in a prima posizione [in questu. Di solitu, cuntenenu indirizzi attuali è di travagliu.
  2. A so volta à unu di sti siti, vedi un elencu di numeri diversi è punti per u tippu di quelli mostrati in u screenshot sottu.
  3. Ora aprite l'impostazioni Mozilla. Aduprate l'icona cù trè sbarre in a parte superiore diritta di u situ. In a finestra chì si vede, cliccate nantu à l'icona di u marce cù a firma "Impostazioni".
  4. Sfilate per a pagina aperta finu à a fine, finu quandu si inciampanu cun un blocco. Proxy server. Cliccate quì nantu à u bottinu "Personalizza".
  5. Nelle impostazioni di proxy, selezziunate "Configurazione manuale"chì hè situatu sottu à l'intestazione "Impostà un proxy per l'accessu à Internet".
  6. À u cuntrariu "Proxy proxy" inserite tutte e cifre chì venenu prima di u colon. Fighjate e cifre in u situ à a quale passasti in i primi passi di l'istruzione.
  7. In a sezione "Portu" necessariu specificà u numeru di portu. Hè generalmente ghjustu dopu u colon.
  8. Se avete bisognu di disattivà u proxy, allora in a stessa finestra vene chè a casella "Senza proxy".

Metudu 3: solu per a nova Opera

In a nova versione di Opera, gli utenti puderanu aduprà a modalità VPN già incorporata in u navigatore, chì, tuttavia, funziona assai lentamente, ma hè cumpletu di tutti, ma ùn hà nisuna limitazione d'usu.

Per abilità stu mode in Opera, aduprà sta istruzzione:

  1. In una nova scheda di navigatore, premete a combinazione di tasti Ctrl + Shift + N.
  2. A finestra si aprirà. "Navigazione Privata". Fate attenzione à a parte sinistra di a barra di indirizzu. Ci hè una piccola iscrizione à fiancu à l'icona di a lente. "VPN". Cliccate nantu à sta.
  3. Appare a finestra di configurazione di cunnessione. Inizià da spostà u switch à a marca. "Abilita".
  4. Sottu a inscrizzione "Locu Virtuale" selezziunate u paese induve u vostru computer hè supposta. Sfortunatamente, da quì a lista di i paesi hè assai limitata.

Metudu 4: Proxy per Microsoft Edge

L'utenti di u novu navigatore Microsoft ponu basà solu nantu à i servitori proxy, grazie à chì l'infurmazioni per cambià l'IP di stu browser diventanu simuli à quelli per Mozilla. Sembra questu:

  1. In un mutore di ricerca, truvate i siti chì furnizanu dati freschi di proxy. Questu pò esse fattu digitendu qualcosa cum'è in seguitu in a casella di ricerca Google o Yandex. "Primi proxy".
  2. Andate in unu di i siti propositi induve e listi di numeri eranu. Un esempiu hè attaccatu in u screenshot.
  3. Ora fate un clic nantu à l'ellipsis in u angulu in dirittu superiore. In u listinu in goccia, selezziunu "Opzioni"chì si trovanu à u fondu di a lista.
  4. Scorri trà a lista finchì ùn truvate nant'à un titular. "Opzioni avanzate". Usate u pulsante "Vede e opzioni avanzate".
  5. Raggiunà l'iniziu "Impostazioni proxy". Cliccate nantu à u ligame "Impostazioni proxy aperte".
  6. A nova finestra si aprirà induve avete bisognu di truvà u titulu. "Configurà manualmente un proxy". Sottu hè u parametru “Usà u servitore proxy”. Accendi.
  7. Ora andate à u situ duve hè stata presentata a lista di proxy è copiate tutti i chilas à u colon in u campu "Indirizzu".
  8. In u campu "Portu" bisognu à copia i numeri chì sò successi à u colon.
  9. Per finalizà e impostazioni, cliccate "Salvà".

Metudu 5: Imposta un proxy in Internet Explorer

In un navigatore di Internet Explorer già invecchiatu, pudete cambià solu IP cù un proxy. L'istruzzioni per a so impostazione sembrano quì:

  1. In u mutore di ricerca truvà siti cù dati di proxy. Pudete aduprà a query per ricercà "Primi proxy".
  2. Dopu avè trovu u situ cù i dati di proxy, pudete procedere direttamente à impiantà a cunnessione. Cliccate nantu à l'icona di ingranaggi in l'angulu in dirittu superiore di u navigatore. In u menù drop-down vi vene à circà è andate "Pruprietà di u navigatore".
  3. Ora andate in tab "Connessioni".
  4. Truvà un blocco quì "Impostà i parametri di a rete locale". Cliccate nantu à "Impostà a rete locale".
  5. A finestra cun impostazioni si aprirà. Sotto "Proxy server" truvà l'oggetto "Usate un servitore proxy per e cunnessioni lucali". Spuntarila.
  6. Ritornu à u situ duve avete trovu a lista di proxy. Copiate i numeri davanti à u colon à a stringa "Indirizzu"e numeri dopu u colon in "Portu".
  7. Per applicà cliccate "OK".

Come mostra a pratica, istituendu una VPN ind'è u navigatore per cambià IP hè faciule. Tuttavia, ùn hè micca necessariu scaricà i prugrammi è le allungamenti chì offrenu cambiamenti di IP gratuiti in u navigatore da sorgenti inintendibili, chì ci hè una occasione di aghjunghje in piacenti.