Ottenerendu i diritti di root cù KingROOT per PC

Finu à a data, l'upperazione di diritti di radice per i proprietarii di parechji dispositivi Android hà evolutu da una cumbinazione di manipule cumplessi à un listinu abbastanza sèmplice di parechji azzioni triviali chì l'utente deve fà. Per simplificà u prucessu, ghjustu bisognu riferisce à una di e soluzioni universali à u prublema - l'applicazione KingROOT PC.

Operà cù u prugramma KingROOT

KingRUT hè una di e più forti offerte trà l'utrani chì permettenu a pratica d'upigrafia di diritti di Superusu nantu à i dispositivi Android da vari fabricanti è mudelli, in primariamente per a so versatilità. In più, per capisce cumu ghjunghje a radice cù l'aiutu di KingRUT, forse ancu un utilizatore principiante. Per fà ciò, avete bisognu di fà parechji passi.

Pudà certi applicazioni di Android cù i diritti di SuperUtilizzatore hè accumpagnatu da certi rischi, questu deve esse fattu cù una certa prudenza! In più, in a maggior parte di i casi, dopu avè ricevutu i diritti di root, a garanzia di u fabbricante per u dispositivo hè persa! Per e possibili conseguenze di e seguite istruzioni, cumprite quelle negative, l'utente hè solu u rispunsevuli di a so rispunsabilità!

Passu 1: Preparà u dispositivo Android è u PC

Prima di imbarcà u prucessu di uttene diritti di radice per u prugramma KingROOT, a debugging USB deve esse attivata nantu à u dispositivo Android. Avete bisognu di stallà i driver di l'ADB in u computer chì serve per manipulazioni. Cumu hè adatta in cumplette e procedure descritte in articulu:

Lezione: Installazione di i driver per u firmware di Android

Passu 2: Cunnessu u dispositiu à u PC

  1. Fighjate u prugramma KingROOT, premete u pulsante "Connect"

    è cunnessu u dispositariu Android preparatu à a porta USB di u computer.

  2. Attendu chì a definizione di dispositivo sia presente in u prugramma. Dopu ciò accade, KingROOT mostrerà u mudellu di a periferica, è riporta ancu nantu à a presenza o l'assenza di diritti di root.

Passu 3: Avè u dirittu di u superusuario

  1. In casu chì i diritti di radice nantu à u dispositiu ùn sòbbenu ricevuti in precedenza, dopu a cunnessione è a determinazione di u dispositivo, u bottinu diventerà dispunibile in u prugramma "Start to Root". Spingite.
  2. U prucessu di ottenimentu i diritti di root è abbastanza veloce è accumpagnatu da a mostra d'animazione cù un indicatore di prugressu di a procedura in percentuale.
  3. Durante a prucedura, u dispositiu Android pò ripartire spontaneamente. Ùn teme micca e interrompe u prucessu di l'inserimentu di a radice, quellu sopra hè un fenomenu normale.

  4. Quandu hè finitu u prugramma KingROOT, un messagiu hè visualizatu nantu à u risultatu di successu di e manipolazioni eseguite: "Roots guadagnatu bè".

    U dirittu di u superusu hè finitu. Sconnetti u dispositiu da u PC è uscite da u prugramma.

Comu pudete vede, travaglià cù l'applicazione KingRUT per uttene i diritti di root è una prucedimentu cumpleta. Hè impurtante per ricordà e possibili conseguenze di e azzioni intrusite è di fà una manipolazione secondu e istruzioni di sopra.