Funzione "Spazio libero" di CCleaner

In u mondu di i dispositivi Android durante i anni di a piattaforma software, un gran numeru di vari rappresentanti anu riunite. Tra questi sò i prudutti chì attiranu cunsumatori, soprattuttu per u so costu à bassu, ma cù l'abilità di effettuà missioni di basa. Allwinner hè una di e piattaforme hardware più popolari per tali dispositivi. Cunsiderà a possibilità di PC PC firmware custruitu nantu à a basa di Allwinner A13.

I dispositivi di Allwinner A13, in termini di capacità di effettuà operazioni cù a parte di software, anu parechje funzioni chì influenzanu u successu di u firmware, chì hè di u funziunamentu di tutti i cumpunenti di hardware è software pienamente. In parechji maneri, l'effettu pozitivu di reinstallà u software hè dipendente da a preparazione curretta di i strumenti è di i schedari necessarii.

E manipulazioni effettuate da l'utenti cù a tavoletta secondu e cumandate in seguitu ponu esse in u conseguenza di una conseguenza negativa o di l'absenza di u risultatu attendu. Tutte l'azione di u pruprietariu di u dispositivo sò fatte da ellu à u vostru periculu è risicu. L'amministrazione di a risorsa ùn portanu micca una rispunsabilità per i possibili danni à u dispositivo!

Preparazione

In a maggioranza di i casi, l'utente pensa à a possibilità di lampà u tablet nantu à Allwinner A13 quandu u dispositivo perde a so funzionalità. In altre parole, u dispositiu ùn accende, si ferma di carregà, si pende nantu à u schermu splash, ecc.

A situazione hè abbastanza cumuni è pò verificà a causa di vari azzioni di l'usu, cume fallimenti di software, manifestatu da a malintestà di i sviluppatori di u firmware di questi prudutti. U prublema hè spessu riparabile, hè solu impurtante di seguità l'istruzzioni per a recuperazione.

Passu 1: Chjaramentu di u mudellu

Stu passu apparente semplice pò esse difficiule da a presenza in u mercatu di un gran numeru di dispositivi "noname", oltre à un gran numeru di fakees in i marchi rinunziosi.

Ebbè, se a tavoletta nantu à Allwinner A13 hè liberata da un pruduttori abbastanza popularu è quest'ultima hà fattu a cura di u livellu tecnicu di u bonu serviziu tecnicu. In tali casi, scopre u mudellu, oltre à truvà u firmware è l'utensu necessariu per stallà lu, ùn hè spessu difficiule. Fighjate solu u nome nantu à u casu o u pacchettu è andate cù questi dati à u situ ufficiali di a cumpagnia chì hà lanciatu u dispositivo.

E se u maceteru, per ùn parlà micca u mudellu, ùn hè micca scunnisciutu, o avemu un falsu chì ùn mostra micca segni di vita?

Rimuete a fodera posteriore di u tablet. Di solitu questu ùn causa alcuna difficoltà particulare, hè basta à piglià delicatamente cun, per esempiu, un mediatore è dopu caccià u.

Ci puderà dà bisognu di sradicà qualchì piccola viti chì fighjenu a copertura à u casu.

Dopu avè smassatu, ispittà a scheda di circuitu stampatu per a presenza di vari iscrizioni. Simu interessatu à marcà a scheda madre. Hè necessariu scrivimentu per una ricerca in più software.

In più di u mudellu di a scheda madre, hè desiderabile riparà u marcatu di a visualizzazione utilizzata, è ancu tutte e altre informazioni trovate. A so presenza pò aiutà à truvà i schedari necessarii in futuro.

Passu 2: Ricercà è scarica u firmware

Dopu a mudelazione di u schema madre per tablet hè diventata cunnisciuta, procedemu à a ricerca di u schedariu immagine chì cuntene u software necessariu. Se per i dispositivi chì avete un produttrice di un situ ufficiali, di solitu tuttu hè semplice - basta inserite u nome di u mudellu in u campu di ricerca è scaricate a soluzione adatta, per i dispositivi noname da Cina, a ricerca di i file necessarii pò esse difficiule, è cerca a soluzioni scaricate chì ùn funzionanu micca bè installazione in u tablet, ponu un pezzu di tempu.

  1. Per ricercà vi vole aduprà e risorse di a rete globale. Inserite u mudellu di a scheda madre di u tablet in u campu di ricerca di u mutore di ricerca è verificate attentamente i risultati per a presenza di link per scaricà i schedari necessarii. Oltre à marcà a tavula, pudete è devete aghjunghje e parole di "firmware", "firmware", "rom", "flash", etc.
  2. Ùn hè micca superfluale chjamà risorse tematiche nantu à i dispositivi è i forum cinesi. Per esempiu, una bona selezione di vari firmware per Allwinner contiene una risorsa needrom.com.
  3. Se u dispositiu hè statu acquistatu via Internet, per esempiu, nantu à Aliexpress, pudete contattà u venditore cù una richiesta o ancu u requisitu di furnisce un file-image cù software per u dispositivo.
  4. Leghre ancu: L'apertura di una disputa su AliExpress

  5. In una parolla, circà una soluzione in u furmatu * .img, u dispositiu di firmware più adatto per motivi oggettivi.

Da rimarcà chì, in casu di un dispositivo inoperante nantu à Allwinner A13, ancu, micca innominatu, ùn ci hè altra manera di scansu chè di lampà tutte e immagini più o menu adatte à u turnu finchè un risultatu pozitivu hè ottenutu.

Fortunatamente, a piattaforma hè praticamente "micca uccisa" scrivendu à a memoria di u software sbagliu. In u peggiu casu, u prucessu di trasferimentu di i lima à u dispositiu ùn basta micca accumularu, o dopu a manipolazione, u tablet PC pò accumincia, ma i so cumpagnii specifichi ùn funzioneranu micca - a fotocamera, u touchscreen, u bluetooth, etc. Allora, sperimentu.

Passu 3: Installà i Driver

Dispositivi di Firmware basati nantu à a piattaforma hardware Allwinner A13 sò implementati cù un PC è utilità specializate di Windows. Benintesa, i driver sò imposti per accumpagnà u dispositivo è u computer.

U mezu più raziunale di ottenimentu i driver per e tablet hè per scaricà è installà u SDK di Android da u Studio di Android.

Scaricate u SDK di Android da u situ ufficiale

In quasi tutti i casi, dopu installazione di u pacchettu quì sopra, per installà i driver, hè bisognu di cunnessu a tablet à u PC. Dopu tuttu u prucessu sarà svoltu automaticamente.

Se ci sò i prublemi cù i piloti, pruvemu à aduprà i componenti da i pacchetti scaricati da u link:

Scaricate Allwinner A13 Firmware Drivers

Firmware

Cusì, i procedimenti preparatori sò finiti. Avemu l'inizio di registrazione di dati in a memoria di u tablet.
Com'è una raccomandazione, cummunisciunu i seguenti.

Se a tavoletta hè operativa, hè caricata in Android è funziula relativamente tolerably, avete bisognu di pensà attentamente prima di implementà u firmware. U miglioramentu di e prestazione o l'espansione di a funzionalità cum'è l'applicazione di l'istruzzioni sottu prubabilmente ùn funzionanu micca, è a possibilità di aggravare i prublemi è abbastanza grande. Eseguite i passi di unu di i metudi di u firmware, in casu chì ci vole à ripristinà u dispositivo.

U prucessu pò esse fattu in trè modi. I metudichi sò situati nantu à a priorità di l'efficienza è a facilità d'usu - da u minimu efficace è semplice à più cumplessa. In generale, aduprate e istruzioni à volta, per avè un risultatu positiu.

Metudu 1: Recuperà u Software da MicroSD

U modu più faciule per installà u firmware di u dispositiu in Allwinner A13 hè di aduprà e capacità di recuperu di software di u sviluppatore. Se a tavoletta, quandu lanciata, "vede" i file speciali registrati in un certu modu in una carta microSD, u prucessu di recuperu accumula automaticamente prima chì l'Android avia.

Per preparà una carta di memoria per tali manipolazioni aiuterà l'utilità PhoenixCard. Scaricate l'archiu cù u prugramma da u ligame:

Scaricate PhoenixCard per u firmware di Allwinner

Per a manipolazione, avete bisognu di un microSD di 4 GB o altru. I dati cuntenuti in a carta nant'à u funziunamentu di l'utilità saranu distrutti, allora bisognu di curà a so copia in un altru locu. È ancu bisognu di un lettore di carte per cunnessu u microSD à u PC.

  1. Spacchite u pacchettu cù PhoenixCard in una cartulina separata, chì u nomu ùn hà micca spazi.

    Run u utilità - dopu cliccate nantu à u file PhoenixCard.exe.

  2. Installiamo a carta di memoria in u lettore di carte è determinemu a lettera di l'unità amovibile scegliendu da a lista "discu"situatu in cima di a finestra di prugramma.
  3. Fate una immagine. Pulsante "File Img" è specificate u schedariu in a finestra Explorer chì si vede. Pulsante "Apertu".
  4. Assicuratevi chì u scambiu in a scatula "Modu Scrittura" setatu à "Pruduttu" è spingà u pulsante "Burn".
  5. Cunfirmà a giustizia di a scelta di l'unità, cliccendu "Sì" in a finestra di query.
  6. La formattazione inizierà,

    è dopu scrittu u schedariu image. A procedura hè seguita da l'inserimentu di u indicatore è da l'apparenza di i registri in u campu di log.

  7. Dopu u logu di a procedura hè visualizatu in u campu "Burn End ..." U prucessu di creazione di un microSD per Allwinner firmware hè cunsideratu cumpletu. Rimuova a carta da u lettore di carte.
  8. PhoenixCard ùn pò fermà, l'utile hà bisognu di ripiglià da a carta di memoria dopu adu avè usatu in u tablet.
  9. Inseremu u MicroSD in u dispositivu è u giriamo per un pressu di a lunga chiave di l'hardware "Cunsumante". A procedura per u trasferimentu di u firmware à l'apparecchiatura cumincerà automaticamente. L'evidenza di manipolazione hè un indicatore di campu di riempimento.
  10. .

  11. Quandu hè finitu u prucedimentu per un pocu tempu compare "Card OK" è a tavoletta hè spezita.
    Rimuete a carta è solu dopu à chì lanciate u dispositiu, da pressu longu a tonalità "Cunsumante". U primu download dopu à a procedura sopra ripetuta pò piglià più di 10 minuti.
  12. Riprisentemu a carta di memoria per un usu successu. Per fà quessa, installate u lettore di schede è cliccate nantu à u bottinu in PhoenixCard "Formatu in Normale".

    Quandu a formattazione hè cumpletata, apparirà una finestra chì conferma u successu di a procedura.

Metudu 2: Livesuit

L'applicazione Livesuit hè u strumentu più diffusamente utilizzatu per lampà / ripristinà dispositivi basati nantu à Allwinner A13. Pudete truvà l'archiu cù l'applicazione, cliccendu nantu à u ligame:

Scaricare Livesuit per Allwinner A13 Firmware

  1. Spacchite l'archive in una cartulina separata, chì u nomu ùn hà micca spazi.

    Run u applicazione - dopu cliccate nantu à u file LiveSuit.exe.

  2. Aghjunghje un file di immagine cù software. Per fà quessa, aduprate u pulsante "Scegli Img".
  3. In a finestra Explorer è chì vene, specificate u schedariu è confermate l'aggiunu cliccendu "Apertu".
  4. Nant'à u vostru tablet, premete "Volume +". Fighjate a chiave è cunnessu u cavu USB à u dispositiu.
  5. Dopu avè rilevau u dispositiu, LiveSuit ti chjone di formattà a memoria interna.

    In generali, si consiglia di esaminà inizialmente e manipule seguite senza cancellà e divisioni. Quandu eranu micca sferenti cume u travagliu di u travagliu, ripetemu dighjà a prucedura cun furmatu preliminare.

  6. Dopu avè u pressu di unu di i tasti in a finestra à u passu precedente, a prucedura di u firmware di l'apparecchiatura cumincerà automaticamente, seguita da l'inserimentu in a barra di progressu speciale.
  7. Una volta finitu u prucessu, una finestra si vede cunfirmà u so successu - "Aghjornamentu successu".
  8. Scurdà u tablet di u cavu USB è lancia u dispositivo, premendu una tasca "Cunsumante" per 10 secondi.

Metru 3: PhoenixUSBPro

Un altru strumentu chì vi permette di manipuà a memoria interna di i compressi Android basatu annantu à a piattaforma Allwinner A13 hè l'applicazione Phoenix. Soluzione di scaricà dispunibule à:

Scaricate u software PhoenixUSBPro per u firmware Allwinner A13

  1. Installate l'applicazione eseguendu u installatore PhoenixPack.exe.
  2. Lanciate PhoenixUSBPro.
  3. Addu un file d'immagine di firmware à u prugramma cù u pulsante "Image" è selezziunate u pacchettu desideratu in a finestra Explorer.
  4. Fate una chiave à u prugramma. File * .key situatu in u cartulare scaturitu da u disimballaggio di u pacchettu scaricatu da u ligame sopra. Per aprì, premete u pulsante "File chiave" è dì à l'applicazione u parcorsu à u file desideratu.
  5. Senza a cunnessione di u dispositivo à u PC, cliccate nantu à u pulsante "Start". A causa di sta azzione, l'icona cù una croce nantu à un fondo rossu cambierà a so imaghjina à un tick à u fondo verde.
  6. Tenendu a chiave "Volume +" cuncepisce cun un cavu USB, dopu chì ponemu subitu appena una volta à 10-15 volte "Cunsumante".

  7. PhoenixUSBPro ùn hà indicazione di accumpagnà un dispositivo cù un prugramma. Per assicurà a giustizia di a definizione di dispositivo, pudete pre-apri "Manager di dispositivi". In cunsultazione di l'incantu di u cumjunamentu, u tablet deve apparse in u Manager cumpru:
  8. Dopu, avete bisognu di aspettà l'apparenza di un missaghju cunfirmà u successu di a prucedura di u firmware - etichette "Finish" nantu à un fondo verde in u campu "Risultatu".
  9. Sconnetti u dispositiu da a portu USB è spenu u tenendu da a chiave "Cunsumante" in 5-10 secondi. Allora cumincemu in u modu usuale è aspettà chì Android à carregà. U primu lanciu porta di solitu 10 minuti.

Cum'è pudete vede a ripresa di u tablet, custruitu basatu annantu à a piattaforma hardware Hardware Allwinner A13 cù a scelta curretta di i file di firmware, oltre à u strumentu software necessariu - una procedura praticabile per tutti, ancu un utilizatore novizio. Hè impurtante di fà tuttu cù cura è di ùn disperare micca in mancanza di successu à u primu tentatu. Sì ùn riesce micca à truvà un risultatu, ripetite u prucessu, aduprà altre images di u firmware o un altru metru di registrazione di l'infurmazioni in e sezioni di memoria di dispositivi.