Connessione di a stampante via u router Wi-Fi


E tecnulugii digitali si ponu fermamente stabiliti in a nostra vita di ghjornu è cuntinuanu à evolvi rapidamente. Hè oghje cunsultatu cum'è una pussibule se ci sò parechji ordinatori personali, urdinatori, tabulette o smartphones chì operanu in a casa di una persona cumuna. È da ogni dispositiu à volte ci hè a necessità di stampà tutti i testi, documenti, foto è altre informazioni. Cumu possu aduprà solu una stampante per questo scopu?

Cunnessu a stampatrice cù un router

Se u vostru router ha una portu USB, allora cù u so aiutu pudete fà una stampatrice di rete simile, cioè, da qualunque dispositivu cunnessu à a vostra rete Wi-Fi, pudete stampà facilmente è naturalmente qualsiasi cuntenutu. Allora, cume configurà in modo currettu a cunnessione tra u dispositiu di stampa è u router? Ci truvamu.

Stage 1: Installazione di una stampante per cunnessu à u router

U prucessu di configurazione ùn causerà alcuna difficoltà per ogni utilizatore. Prestu attenzione à un dettagliu impurtante - tutte e manette di filu sò fatte solu quandu i dispositivi sò spentati.

  1. Aduprendu un cavu USB regule, cunnessa a stampatrice à a porta appropriata di u vostru router. Accende u router presendu u pulsu nantu à a parte posteriore di u dispositivo.
  2. Dà u router à un scarbatu completo è in un minutu aghjunghjemu a stampante.
  3. Dopu, nantu à ogni computer o portatile cunnessu à a rete locale, aprite un navigatore Internet è inserite u router IP in a barra di indirizzu. E coordinate più comuni sò192.168.0.1è192.168.1.1Altre opzioni sò pussibule secondu u mudellu è a fabbricazione di u dispositivo. Appughjà nantu à a chjave Enter.
  4. In a finestra di autenticazione chì si vene, digià l'identificatore cummandante attuale è a password per accede à a configurazione di u router. Per difettu sò identichi:admin.
  5. In l'impostazioni aperte di u router andate in tab "Mappa di Rete" è cliccate nantu à l'icona "Stampante".
  6. In a prossima pagina, osservemu u mudellu di stampante chì u vostru router detteva automaticamente.
  7. Ciò significa chì a cunnessione hè fatta è u statutu di i dispositivi hè in perfettu ordine. Fatti!

Stage 2: Installazione di un PC o laptop in una rete cù una stampante

Avà bisognu nantu à ogni computer o portatile cunnessu à a rete locale per fà i cambiamenti necessarii in a configurazione di a stampante di rete. Come un bon esempio, piglià u PC cù Windows 8 à bordu. In altre versioni di u sistema operativu più popularu in u mondu, e nostre azzioni saranu simili cun differenze minori.

  1. Fate un clic destro "Start" è in u menù contestuale chì vene, selezziunu "Pannello di cuntrollu".
  2. In a prossima scheda, ci interessa in a sezione "Apparecchiatura è sonu"dove andemu.
  3. Allora a nostra strada si trova in u blocu di regolazione "Dispositivi è Stampanti".
  4. Dopu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à a linea "Adding a Printer".
  5. A ricerca di stampanti dispunibili. Senza aspettà a so fine, pudete cliccate nantu à u parametru "A stampante desiderata ùn hè micca elencata".
  6. Allora cumà a scatula. "Add a printer by his TCP / IP address or name name". Cliccate nantu à l'icona "Prossimu".
  7. Ora cambemu u tippu di dispositivu à "Dispositiu TCP / IP". In linea "Nome o Indirizzu IP" Scriviamu e coordinate attuali di u router. In u nostru casu hè192.168.0.1poi andemu "Prossimu".
  8. A ricerca di portu TCP / IP inizia. Aspittate cun pazmente a fine.
  9. Ùn truvatu nisun dispositivo in a vostra rete. Ma ùn ne teme micca, hè un statu normali in u prucessu di a messa à tempera. Cambia u tippu di dispositivo in "Speciale". Entremu "Opzioni".
  10. Nant'à a scheda di a configurazione di u portu, setate u protocollo LPR, in "Nome di coda" scrivite ogni numeru o parola, cliccate "OK".
  11. A definizione di driver di u stampante accade. Attendemu à a conclusione di u prucessu.
  12. In a prossima finestra, selezziunu da e elenchi di u fabbricante è di u mudellu di a vostra stampatrice. Continuemu "Prossimu".
  13. Allora assicuratevi di spuntà u campu di parametru "Sostituisci u driver attuale". Questu hè impurtante!
  14. Ci vene cun u nome di a stampante o lasciemu u nome predefinitu. Seguitate su.
  15. L'installazione di a stampatrice inizia. Ùn pò duvaliri longu.
  16. Permettevule o pruve di condivisione di a vostra stampante per altri utilizatori di a rete locale.
  17. Fatti! A stampatrice hè installata. Pudete stampà da questu computer via Wi-Fi router. Vene u statutu correttu di u dispositiu in a tab "Dispositivi è Stampanti". Hè tuttu!
  18. Quandu stampate per prima nantu à una nova stampante di rete, ùn vi scurdate di scegliela da a lista di discesa in i parametri.


Comu avete vistu, hè abbastanza sbricule di cunnesse a stampatrice à u router è di mette in comune per a rete locale. Un pocu pacenzia in a configurazione di i dispositivi è a praticità massima. È vale u tempu passatu.

Vedi ancu: Cumu installà una stampante HP LaserJet 1018