Cosa fà se u computer o u laptop aghju cumincianu à rallentà o lavorà lentamente

Di regula, dopu à l'installazione iniziale di Windows 10, u computer hà puramente u "mosca": e pagine aperte in u navigatore è sferenti, ancu i prugrami più intensivi di risorse sò lanciati. Ma cù u tempu, l'utenti caricanu u discu duru cù prugrammi necessarii è inutili chì cunduce una carica supplementare nantu à u processore centrale. Questu affetta drasticamente a caduta di velocità è prestazione di un laptop o computer. A quantità assai caveranu di risorse hè resa per tutti i tipi di gadgets è effetti visivi chì l'utrani senza pratiche piace à decorà u so desktop. I computer chì sò stati acquistati da cinque à dieci anni fa è chì sò dighjà obsoleti sò più "sofferenti" da tali azzioni dolente. Ùn pudè micca tene à un certu livellu i requisiti di sistema chì sò necessarii per u funziunamentu normale di prugrami moderni, è cumincianu à rallentà. Per capisce stu prublema è sbarrazzà di a pendente è di dispositivi di frenatu basati nantu à a tecnulugia di l'infurmazione, hè necessariu effettuà una diagnostica cumplessa di fasi.

U cuntenutu

  • Perchè un computer o laptop cù Windows 10 cumincia a appesi è rallentà: cause è soluzioni
    • Ùn basta abbastanza potenza di processore per un novu software.
      • Video: cumu disattivà i prucessi inutili per mezu di Task Manager in Windows 10
    • Problemi in discu duru
      • Video: chì fà se u discu duru hè 100% caricatu
    • Mancanza di RAM
      • Video: Cumu ottimizzare a RAM cù Wise Memory Optimizer
    • Troppi prugrammi di autorun
      • Video: cume si smetta u prugramma da u “startup” in Windows 10
    • Viralità d'ordinatore
    • A cumbatta troppu cundutta
      • Video: cumu truvà a temperatura di u processore in Windows 10
    • Insuffisita quantità di file di pagina
      • Video: cumu scappare, cancellà, o spostà u schedariu di pagingatu versu un altru discu in Windows 10
    • Effettu di l'effetti visivi
      • Video: cumu disattivà l'effetti visuali inutili
    • Puddu alta
    • Divietà i firewall
    • Troppi junk files
      • Video: 12 motivi perchè un computer o un laptop agisce
  • E i motivi per i quali inibiscenu certi prugrammi, è cume per eliminanu
    • Giochi di freno
    • U computer rallenta per u navigatore
    • Problemi à i piloti

Perchè un computer o laptop cù Windows 10 cumincia a appesi è rallentà: cause è soluzioni

Per capisce chì hè u mutivu per u frenu di u computer, hè necessariu effettuà un veru cumpletu di u dispositivo. Tutti i metudi pussibuli sò dighjà cunnisciuti è testati, rimane solu per andà à u fondu di l'essenza di un prublema specificu. Cù a bona determinazione di a causa di a frenata di u dispositiu, ci hè una possibilità di aumentà a produttività di vintu à trenta per centu, chì hè impurtante impurtante per i notebooks obsoleti è urdinatori. A prova deverà esse fatta in fasi, eliminendu lentamente e opzioni testate.

Ùn basta abbastanza potenza di processore per un novu software.

Una carica eccessiva nantu à u processore centralizante hè unu di i motivi più cumuni per chì u computer sia fermatu è cunduce à una diminuzione di e so prestazioni.

A volte l'utenti stessi creà una carica supplementare nantu à u processore. Per esempiu, installanu una versione 64-bit di Windows 10 nantu à un computer cù quattru gigabyte di RAM, chì face cun risorse cù a quantità di risorse consumate per sta edizione di a distribuzione, malgradu u processore 64-bit. In più, ùn ci hè micca garanzia chì quandu tutti i core di u processore sò attivati, unu d'elli ùn avè micca un difettu di cristalli di silicium, chì influirà negativamente in e caratteristiche di a velocità di u pruduttu. In questu casu, a transizione versu a versione 32-bit di u sistema operativu, chì cunsuma assai micca risorse, aiuterà a riduce a carica. Hè abbastanza abbastanza per una RAM standard di 4 gigabyte à una frequenza di clock di u processore di 2,5 gigahertz.

A ragione di u ghjustu o a frenata di un urdinatore pò esse un processore à bassa putenza chì ùn rispetta micca i requisiti di sistema chì i prugrami moderni impuniscenu. Quandu più di i prudutti abbastanza risorse-risorse sò attivati ​​in u stissu tempu, ùn hà tempu per affrontà u flussu di cumandamenti è cumincia a schiantarsi è appesi, ciò chì porta à una inibizione costante in u travagliu.

Pudete verificà a carica di u processore è sbarazzà di u travagliu di e applicazioni attualmente inutili in un modu simu:

  1. Start a Task Manager premendu a combinazione di tasti Ctrl + Alt + Del (pudete ancu cliccà a combinazione di tasti Ctrl + Shift + Del).

    Cliccate nantu à u menu "Task Manager"

  2. Vai à la tabulazione "Rendimentu" è visualizza u caricu percentuale di a CPU.

    Vede u percentuale di CPU

  3. Cliccate nantu à l'icona "Open Resource Monitor" in fondo à u pannellu.

    In u pannellu "Monitor di risorsa", visualizza a percentuale è l'utilizazione grafica di u CPU.

  4. Vede a carica di CPU in percentuale è graficu.
  5. Selezziunate l'applicazioni chì ùn avete avutu bisognu in stà di u serviziu, è cliccate nantu à elli cù u bottinu direttu di u mouse. Cliccate nantu à l'elemento "End Process".

    Selezzi i prucessi inutili è cummincieli.

Spessu, a carica supplementare nantu à u processore hè a causa di l'attività continua di una applicazione chjusa. Per esempiu, un utilizatore hà parlatu cù qualcuno via Skype. À a fine di a cunversazione, aghju chiusu u prugramma, ma l'applicazione hè rimasata attiva è hà continuatu à carregà u processore cù cumandri inutili, pigliendu una parte di e risorse. Questu hè quì u Monitor di Risorse aiutera, in cui pudete completà u prucessu manualmente.

Hè desiderabile avè una carica di processore in l'ampiezza di sessanta a settanta per centu. Se supera questu siluette, allora u computer piglia più rallentatu cum'è u prucessore inizia à mancare è scartà i cumandamenti.

Se a carica hè troppu altu è u processore ùn hè micca capace di fà u numeru di cumandamenti da i prugrammi in esecuzione, ci sò solu dui modi per risolve u prublema:

  • cumprà una nova CPU cù una velocità più alta di l'orologio;
  • Ùn manghjate micca un numeru numeru di prugrammi chì presenti un impiego intensivu di risorse o li riduce minimamente.

Prima di affrettà a cumprà un novu processore, vi puderete certamente pruvà à scopre u mutivu perchè a velocità hè diminuita. Questu vi permetterà di fà a decisione curretta è di ùn perdite u soldu. I motivi di l'inibizioni ponu esse cusì:

  • obsolescenza di i componenti di l'ordinatore. Cù u rapidu sviluppu di attrezzature software, elementi di computer (RAM, scheda video, scheda madre) ùn sò micca capaci di mantene i requisiti di software di sistema per un periodu di parechji anni. E nuove applicazioni sò praticate per cumpunenti moderni cù indicatori di risorsa aumentati, affine chì i mudelli di computer obsoleti li truvanu sempre più difficiule di furnisce a velocità è e prestazione necessarie;
  • Surriscaldamentu di CPU. Questa hè una ragione assai frequente per rallentà un computer o un laptop. Quandu a temperatura alza sopra u valore limitu, u processore mette automaticamente a frequenza per rinfrescà un pocu, o saltà i cicli. Cù u passu di stu prucessu accade inibizione, aghjunghjendu a velocità è e prestazioni;

    U surriscaldamentu di u prucessore hè unu di i motivi chì causanu a gelata è a frenata di un computer o laptop.

  • abbandunà u sistema. Qualsiasi sistema operativo, ancu appena testatu è pulitu, immediatamente cumincia à accumularà novu spazzatura. Se ùn puliscate micca periodicu di u sistema, allora e voci erronee sò fatte in u registru, i file residui da i programmi disinstallati, i file temporanei, i file di Internet, etc.
  • degradazione di i processori. A causa di u travagliu cuntinuu à alte temperature, u siliuociu cristallinu di u prucessore inizia a degressu. Ci hè una diminuzione in a velocità di u trasfurmamentu di cume è inibizione in u funziunamentu. In i portatili, hè più faciule da determinà chè nantu à i desktop, cum'è in stu casu, u casu riscalda forte in a zona di u processore è u discu dur;
  • esposizione à prugrammi di virus. U prugramma maliziu pò rallentà assai à u funziunamentu di u processore centrale, postu chì ponenu bloccà l'esecuzione di cumandamenti di sistema, occupanu una gran quantità di RAM, è ùn permissenu à altri prughjettamenti aduprarli.

Dopu avè effettuatu e azzioni iniziali per identificà e cause di inibizione in u travagliu, pudete procedere à una verifica più fine di l'elementi di u computer è di u software di sistema.

Video: cumu disattivà i prucessi inutili per mezu di Task Manager in Windows 10

Problemi in discu duru

L'arrestazione è u ghiacciu di un computer o di un laptop dighjà i prublemi di u discu duru chì ponu esse meccanici è pratichi. I principali motivi di u funziunamentu lentu di l'ordinatore:

  • u spaziu libaru nantu à u discu duru hè quasi stanchi. Questu hè più tipicu di i computer antichi cun una piccula quantità di discu duru. Va rimarcatu chì quandu ci sia una mancanza di RAM, u sistema creà in u discu duru un schedariu di pagingazione chì per Windows 10 pò arriva à un gigabyte è mezu. Quandu u discu hè pienu, u file di paginazione hè creatu, ma cun una dimensione assai inferiore, chì influenza a velocità di a ricerca è di trattà l'infurmazioni. Per risolve stu prublema, avete bisognu di truvà e rimuovere tutti i prugrammi inutili cù .txt, .hlp, .gid estendu chì ùn sò micca aduprati;
  • a deframmentazione di u discu duru hè stata tenuta una lunga durata. Cusì, i cluster di un unicu file o applicazione ponu esse spargiunu à l'internu nantu à u discu sanu, chì aumenta u tempu ch'elli sò trovu è trattati quandu si legenu. Questu prublema pò esse eliminatu cù l'aiutu di utilità pensate per travaglià cù i dischi rigidi, cume Auslogics DiskDefrag, Wise Care 365, Glary Utilites, CCleaner. Aiutanu à sbarazzarsi di detriti, tracce di navigà in Internet, agilità a struttura di file è aiutanu à pulì autoload;

    Ùn vi scurdate di definitivamente deframmentà i file in u vostru discu rigiu

  • l'accumulazione di un gran numeru di "junk" files chì interferiscenu in u funziunamentu normale è riduce a velocità di u computer;
  • danni meccanici à u discu. Si pò accadere:
    • cun cundizioni frequenti di energia, quandu u computer hè micca pianificatu.
    • quandu fu chjappu è immediatamente accunsentitu, quandu a testa di a lettura ùn hà ancu avutu u tempu di parcare;
    • à l'usu di u discu duru chì hà sviluppatu a so vita.

    L'unica cosa chì pò esse fatta in sta situazione hè di verificà u discu per i settori difettosi cù u prugramma Victoria, chì pruvarà à ripristinarli.

    Incù l'aiutu di u prugramma Victoria, pudete controllà per e cluster rotti è pruvate à ripristinarli

Video: chì fà se u discu duru hè 100% caricatu

Mancanza di RAM

Una di e ragioni per u frenu di u computer hè a mancanza di RAM.

U lugiziale mudernu richiede un usanza crescente di risorse, allora a quantità chì era abbastanza per i vecchi prugrammi ùn hè micca abbastanza. L'aggiornamentu procede à un ritmu rapidu: u computer, chì finu à ghjunghje successu cù i so task, hè iniziendu à rallentà oghje.

Per verificate a quantità di memoria in questu, pudete fà i seguenti:

  1. Lanciate u Task Manager.
  2. Vai à la tabulazione "Prestazioni".
  3. Vede a quantità di RAM in questu.

    Determinate a quantità di memoria in implicata

  4. Cliccate nantu à l'icona "Open Resource Monitor".
  5. Vai à la scheda "Memoria".
  6. Vede a quantità di RAM usata in percentuale è forma grafica.

    Determinate risorse di memoria in forma grafica è percentuale.

Se a frenata è u gelu di l'ordinatore si verificanu da a mancanza di memoria, pudete tenta di riparà u prublema in diversi modi:

  • curri à cumunu cum'è pochi prugrami di risorse intensive;
  • disattivà applicazioni inutili in u Monitor di risorse chì sò attualmente attivi;
  • aduprà un navigatore menu intensu di energia, cume Opera;
  • Usa la utilità Wise Memory Optimizer di Wise Care 365 o u listessu tippu per una pulizia regula di RAM.

    Cliccate nantu à u "Ottimizate" per avè l'utile.

  • cumprate un chip di memoria cù un grande volume.

Video: Cumu ottimizzare a RAM cù Wise Memory Optimizer

Troppi prugrammi di autorun

In un casu chì un laptop o un computer hè lente quandu si avia, questu indica chì troppe applicazioni sò state aghjunte à autorun. Diventanu attivi già à u mumentu di u lanciatu di u sistema è, ancu di più, uttenenu risorse, ciò chì porta à u travagliu più lente.

Cù u travagliu successivu, i prugrammi autoladed cuntinuanu à esse attivi è impediscenu tutti i travagli. Avete bisognu di verificà a "Startup" dopu à ogni installazione di e applicazioni. Ùn hè micca sclusu chì i novu prugrammi saranu registrati in autorun.

"Startup" pò esse verificatu aduprendu u "Task Manager" o un prugrammu terzu:

  1. Usendu u Task Manager:
    • entri in Task Manager premendu a combinazione di tasti in a tastiera Ctrl + Shift + Esc;
    • andate in "Startup" tab;
    • selezziunate applicazioni inutili;
    • Fate un clic nantu à u pulsante "Disable".

      Selezziunu è disabilite l'applicazioni superflue in a scheda "Startup"

    • ripartite u computer.
  2. Usendu u prugramma Glary Utilites:
    • scaricà è esegui u prugramma Glary Utilites;
    • vai à la tabulazione "Moduli";
    • selezziunà l'icona "Ottimizza" nantu à a parte sinistra di u pannellu;
    • cliccate nantu à l'icona "Startup Manager";

      In u pannellu, cliccate nantu à l'icona "Startup Manager"

    • andate à a scheda "Autostart";

      Selezziunate applicazioni senza necessità in u pannellu è sguassate li.

    • fate un clic destro su le applicazioni selezionate e seleziona la riga "Elimina" nel menu a discesa.

Video: cume si smetta u prugramma da u “startup” in Windows 10

Viralità d'ordinatore

Se un computer portatile o un computer, chì travagliava à buona velocità, cumincia a fà rallentà, allora un prugrammu di virus maligno pudia penetrà in u sistema. U virus hè costantemente modificatu, è micca tutti ghjunghjenu entrà in a basa di dati di u prugramma antivirus in maniera tempestiva prima chì l'utellu li tocchi da Internet.

Hè cunsigliatu di aduprà antivirus cunfirmati cun aggiornamenti costanti, cum'è 60 Total Security, Dr.Web, Kaspersky Internet Security. U restu, purtroppu, malgradu a publicità, manca spessu malware, soprattuttu maschjatu di publicità.

Parechji virus sò incorporati in i navigatori. Questu diventa notevule quandu travaglia in Internet. Ci hè virus infatti creati per distrugge i documenti. Dunque a gamma di e so azzioni hè abbastanza larga è richiede una vigilanza costante. Per pruteghje u vostru computer da l'attaccu di virus, devi costantemente tene u prugramma antivirus in u statu di e cuminciate periodicamente una scansione completa.

E variante più caratteristica di l'infezione virale hè:

  • assai opzioni in a pagina quandu si scaricano i file. Di norma, in questo casu hè pussibule di fà piglià un trojan, cioè un prugramma chì trasmette tutte e informazioni nantu à u computer à u pruprietariu di u prugramma dolente;
  • parechji cumunamenti entusiastici in a pagina per scaricà u prugramma;
  • pagine di phishing, cioè pagine false che sò assai difficiule da distinguere da veru. Specialmente quelli chì esiste u vostru numaru telefonicu;
  • cerca pagine di una certa direzzione.

A cosa migliore chì pudete fà per evità di catturà un virus hè di bypassà i siti testati. Altrimenti, pudete piglià un prublema simule cù a frenata di u computer chì ùn aiutà micca nulla, tranne una reinstallazione completa di u sistema.

A cumbatta troppu cundutta

Un'altra causa cumuna di u rendimentu lente di l'ordinatore hè u prucertimentu eccessivu. Hè cusì dolorosu per i portatili, postu chì i so cumpielli sò quasi impossibili di sostitu. U processore hè spessu solu saldatu à a scheda madre, è per rimpiazzanu, avete bisognu di strumentu specializatu.

U surriscaldamentu nantu à un laptop hè facili à determinà: in a zona induve u processore è discu duru si trovanu, u casu hè cunsideratu assai. U regnu di a temperatura deve esse monitoratu, affinchì ogni elementu sia improvvisamente à manca da a surintupermentazione.

Per verificate a temperatura di u processore è u discu duru, pudete aduprà diversi prugrammi di terze parti:

  • AIDA64:
    • scaricà è corre u prugramma AIDA64;
    • cliccate nantu à l'icona "Computer";

      In u pannellu di programma AIDA64, cliccate nantu à l'icona "Computer".

    • cliccate nantu à l'icona "Sensori";

      In u pannellu "Computer", cliccate nantu à l'icona "Sensori".

    • in u pannellu "Sensori" vedi a temperatura di u processore è u discu dur.

      Vede a temperatura di u processore è u discu duru in a "Temperatura"

  • HWMonitor:
    • scaricà è eseguite u prugramma HWMonitor;
    • Verificate a temperatura di u processore è u discu dur.

      Определить температуру процессора и жёсткого накопителя можно также при помощи программы HWMonitor

При превышении установленного температурного предела можно попробовать сделать следующее:

  • разобрать и очистить ноутбук или системный блок компьютера от пыли;
  • установить дополнительные вентиляторы для охлаждения;
  • удалить как можно больше визуальных эффектов и обмен брандмауэра с сетью;
  • cumprà un pad di raffreddimentu per un laptop.

Video: cumu truvà a temperatura di u processore in Windows 10

Insuffisita quantità di file di pagina

U prublemu cù u paghjettu di paginazione insufficiente deriva da a mancanza di RAM.

Quandu hè più piccola a RAM, più grande hè u file di pagingazione hè creatu. Sta memoria virtuale hè attivata cù una quantità insuffisata di regula.

U schedariu di pagingamentu cumincia à rallentà u computer in caso di apertura per parechji prugrammi chì abusenu risorse. Ciò accade, di regula, in i computer cun RAM installatu micca più di 1 gigabyte. In stu casu, u schedariu di pagingazione pò esse aumentatu.

Per cambià u schedariu di paginazione in Windows 10, fate u seguitu:

  1. Fate un clic destro sull'icona "This Computer" sul desktop.
  2. Selezziunate a linea "Proprietà".

    Selezziunate u linea "Proprietà" in u menù menu

  3. Cliccate nantu à l'icona "Sistema Avanzata" in u riquadro di u Sistema chì si apre.

    In u pannellu, cliccate nantu à l'icona "Impostazioni avanzate di sistema"

  4. Vai à la scheda "Avanzata" è in a sezione "Rendimentu", cliccate nantu à u "Parametri".

    In a sezione "Rendimentu", cliccate nantu à u pulsante "Parametri".

  5. Andate à la scheda "Avanzata" è in a sezione "Memoria virtuale", cliccate nantu à u pulsante "Modifica".

    In u pannellu, cliccate nantu à "Modifica"

  6. Specifichi a nova dimensione di u schedariu di pagingazione è cliccate nantu à u pulsante "OK".

    Specifichi a dimensione di u novu file di paginazione

Video: cumu scappare, cancellà, o spostà u schedariu di pagingatu versu un altru discu in Windows 10

Effettu di l'effetti visivi

Se un computer o un laptop hè obsolutu, allora un grande numaru di effetti visivi pò influenance forte a frenata. In tali casi, hè megliu per minimizà u so numeru per aumentà a quantità di memoria libera.

Per fà quessa, pudete aduprà duie opzioni:

  1. Rimuete u sfondo di u desktop:
    • fate un clic destro sul desktop;
    • selezziunate a linea "Personalizazione";

      In u menù drop-down, cliccate nantu à a linea "Personalizazione"

    • Cliccate à sinu nantu à l'icona "Sfondo";
    • selezziunate a linea "Colour Solid";

      In u pannellu, selezziunate a linea "Colour Solid"

    • selezziunu ogni culore per u sfondo.
  2. Riguardate l'effetti visivi:
    • cliccate nantu à l'icona "Avanzate dispusizioni di u sistema" in e proprietà di u computer;
    • vai à la scheda "Avanzata";
    • cliccate nantu à u pulsante "Parametri" in a sezione "Rendimentu";
    • attiva u switch "furnite u megliu spettaculu" in la scheda "Effetti visivi" o disabilite manualmente l'effetti da a lista;

      Disattivà l'effetti visivi innecessari cù un switch o manualmente.

    • Fate un clic nantu à u "OK".

Video: cumu disattivà l'effetti visuali inutili

Puddu alta

Dopu un pocu di u tempu, u processore o fan di l'alimentu di un urdinatore diventerà coperto di polvere. Elementi di a scheda madre sò ancu sughjetti à stu. Da quì, l'apparatu cessa è e rallenta u funziunamentu di u computer, postu chì a polvere disturba la circolazione di a aria.

Periodicamente hè necessariu effettuà a pulizia di elementi di l'ordinatore è ventilatori da polvere. Si pò fà cun un vechju spazzolino è un aspiratore.

Divietà i firewall

Ancu s'ellu ùn hè micca una cunnessione internet, u computer accede à e cunnessioni di rete. Queste attrazioni sò lunghe è manghjanu assai risorse. Hè necessariu limità u so numeru quant'è pussutu per accelerà a velocità. Per fà quessa, fate u seguitu:

  1. Aprite u "Pannellu di cuntrollu" da dopu cliccà nantu à l'icona cumposta da u desktop.
  2. Cliccate nantu à l'icona di Firewall di Windows.

    Cliccate nantu à l'icona "Windows Firewall"

  3. Cliccate nantu à u bottinu "Enable interaction ...".

    Cliccate nantu à u pulsante "Enable interaction ..."

  4. Fate un clic nantu à u bottu "Cambia impostazioni" è deselezate l'applicazioni superflue.

    Disattivà l'applicazioni superfluite da unchecking

  5. Salvà i cambiamenti.

Disable avete bisognu di u numeru massimu di prugrammi chì anu accede à a rete per accelerà u computer.

Troppi junk files

U computer pò rallentà a causa di i file junk cumuli, chì utilizanu dinò e risorse di memoria è cache. Più i detriti in u discu duru, u più lente u laptop o u computer. A più grande quantità di schedari di stu tipu sò file temporanei di Internet, informazioni in cache di navigatore è voci di registru invalide.

Per risolve u prublema, pudete aduprà prugrammi di terze parti, per esempiu, Glary Utilities:

  1. Scaricate è fate u prugramma Glary Utilities.
  2. Andate à la scheda "1-Click" e cliccate nantu à u pulsante verde "Trova i prublemi".

    Cliccate nantu à u bottu "Trova Problemi"

  3. Verificate a casella per a cancellazione automatica.

    Verificate a casella accantu à "Elimina automatica"

  4. Aspettate finu à a fine di u prucessu di verifica di u computer.

    Aspetta finu chì tutti i prublemi siano risolti.

  5. Vai à la scheda "Moduli".
  6. Cliccate nantu à l'icona "Sicurezza" à a sinistra di u pannellu.
  7. Cliccate nantu à u bottinu "Cancella piste".

    Cliccate nantu à l'icona "Cancellazione di tracce"

  8. Cliccate nantu à u bottinu "Cancellà tracce" è cunfirmi l'eliminazione.

    Cliccate nantu à u bottinu "Cancellà tracce" è cunfirma a pulizia

Pudete ancu aduprà Wise Care 365 e CCleaner per questo scopu.

Video: 12 motivi perchè un computer o un laptop agisce

E i motivi per i quali inibiscenu certi prugrammi, è cume per eliminanu

A volte, a causa di a frenata di u computer pò esse l'installazione di un ghjocu o di un'applicazione.

Giochi di freno

I ghjochi spessu in ruppi in i laptop. Quessi dispositivi anu micca velocità è prestazione chè i computer. In più, i portatili ùn sò micca praticati per i ghjochi è sò più proli à surriscaldamentu.

Una ragione frequente per l'inibizioni di i ghjochi è una scheda video per a quale un driver imprudente hè installatu.

Per risolve u prublema, pudete fà i seguenti:

  1. Pulite u computer da a polvere. Questu aiuta à riduce u surghere.
  2. Spegni tutti i prugrammi prima di principià u ghjocu.
  3. Installate l'utility di ottimizatore per i ghjochi. Quale, per esempiu, cum'è Razer Cortex, chì adegnerà automaticamente a modalità di ghjocu.

    Adatta automaticamente a modalità di ghjocu cù Razer Cortex

  4. Installate una versione prima di l'applicazione di ghjocu.

A volte, l'applicazioni di ghjocu ponu rallentà u computer per via di l'attività di u client uTorrent, chì distribuisce file è carica di u discu rigalu. Per risolve u prublema, basta à chjude u prugramma.

U computer rallenta per u navigatore

U navigatore pò dà frenate se ci hè una mancanza di RAM.

Pudete riparà stu prublema cù e seguenti azzioni:

  • installate l'ultima versione di u navigatore;
  • chiudere tutte e pagine in più;
  • verificate i virus.

Problemi à i piloti

A ragione per a frenata di u computer pò esse un cunflittu è un driver di dispositivi.

Per verificate, fate u seguitu:

  1. Vai à e prupietà di u computer è in u pannellu "Sistema" cliccate nantu à l'icona "Manager di dispositivi".

    Cliccate nantu à l'icona "Manager di Dispositivi"

  2. Verificate a presenza di trianguli gialli cun un esclamamentu in u interno. A so presenza indica chì u dispositiu hè in travagliu cù u driver, è hè necessariu un aghjurnamentu o una reinstallazione.

    Verificate i conflitti di i piloti.

  3. Ricercà è installate i driver. Hè megliu à fà questu in modalità automatica aduprendu u prugramma DriverPack Solution.

    Installà i driver trovati cù DriverPack Solution

I prublemi sò prufessi. S'ellu ci hè conflitti, allora ci vole esse risoltu manualmente.

I prublemi chì causanu a frenu di l'ordinatore sò simili per i portatarii è simuli per tutti i dispositivi chì travagliavanu in l'ambiente di Windows 10. I metodi per eliminà e cause di a pendenza pussessanu da luntanu, ma l'alg mimore hà sempre e simule. Quandu si faci a frenata, l'utenti pò accelerà i so computer cù i metudi descritti in stu articulu. Tutti i motivi per u rallentamentu di u travagliu ùn ponu micca esse considerati in un articulu, in quantu sò tantu. Ma in a vasta maggioranza di i casi, hè stata i metudi considerati chì hà permessitu di risolve i prublemi è istituendu un computer per una velocità massima.