Ogni utente di Windows pò configurà cunfusibilmente a configurazione di e cartelle per fà u travagliu pratico. Per esempiu, hè quì chì a visibilità di cartelle nascoste per difettu, interazione cù elli, è a mostra di elementi supplementari sò configurate. Una partizione di sistema separata hè responsabile di l'accessu è di cambià ogni proprietà, chì pò esse accessu da diverse opzioni. Dopu, guarderemo i modi fondamentali è pratichi per lanciare Windows in diverse situazioni. "Opzioni cartella".
Andate à "Opzioni Cartella" in Windows 10
A prima nota impurtante - in sta versione di Windows, a sezione di solitu ùn hè più familiare "Opzioni cartella"è "Opzioni di Explorer"dunque, le chiameremo accussì in lu seguitu. Tuttavia, a finestra stessa hè chjamata sia u modu è u modu chì dipende da a forma in cui hè stata chjamata, è questu puderà esse attribuitu à u fattu chì Microsoft ùn hà micca sempre rinominatu a sezione per u listinu formatariu.
In l'artìculu toccherà ancu nantu à l'opzione di cume inserisce e pruprietà di una cartulina.
Metudu 1: Barra di menu di Cartella
Esiste in ogni cartulare, pudete scena da quì. "Opzioni di Explorer", vale a dì chì i cambiamenti influenzeranu tuttu u sistema operativu, è micca solu a cartella chì hè attualmente aperta.
- Andate in ogni cartulare, cliccate nantu à a tabulazione "Vede" in u menù in cima, è da a lista di elementi selezziunate "Opzioni".
U listessu risultu si tramutarà s'è chjamatu u menù "File", è da quì - "Modificare e cartulare è e opzioni di ricerca".
- A finestra pertinente cumincerà subitu, quandu e trè tab dispungane vari parametri per a configurazione di l'utente flessibile.
Metudu 2: Fighjate una finestra
Strumentu Run permette di accede direttamente à a finestra desiderata inserendu u nome di a sezione chì ti interessa.
- Chiavi Win + R aprite Run.
- Scrivemu in u campu
Cartà di cuntrollu
è cliccate Enter.
Questu opzione pò esse inconvenente per u mutivu chì micca tutti puderanu ricurdà esattamente chì nome devia esse inseritu Run.
Metudu 3: Menu Start
"Start" permette di navigà rapidamente à l'elemento chì avemu bisognu. Aprite è cumincianu à digità a parola "Conduttore" senza quotazione. Un risultatu adatta hè leggermente inferiore di a più bona partita. Fate un clic nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
Metudu 4: "Settings" / "Control Panel"
In u "top ten" ci sò solu 2 interfacce per a gestione di u sistema operativu. Ancu esiste "Pannello di cuntrollu" e a ghjente utilizanu, ma quiddi chì passanu à "Opzioni"pò gestisce "Opzioni di Explorer" da quì.
"Opzioni"
- Chjamate sta finestra, cliccendu nantu à "Start" cliccà à diretta.
- In u campu di ricerca, cuminciate a digità "Conduttore" è cliccate nantu à a partita "Opzioni di Explorer".
"Toolbar"
- Chiama "Toolbar" attraverso "Start".
- Andà à "Design and Personalization".
- Cliccate nantu à u nome già cunnisciutu "Opzioni di Explorer".
Metudu 5: "Linea di comando" / "PowerShell"
Entrambe e versioni di a console ponu lanciare una finestra à a quale questu articulu hè dedicatu.
- Run "Cmd" o "PowerShell" modu convenientu. U modu più faciule per fà ciò è cliccendu nantu à "Start" Fate un clic destro è sceglite l'opzione avete installatu cum'è u principale.
- Enter
Cartà di cuntrollu
è cliccate Enter.
Proprietà di una cartella
In più di a capacità di cambià e l'impostazioni glubali di Explorer, pudete gestisce ciascuna cartulina individualmente. Tuttavia, in questo casu, i parametri per a trasfurmazione saranu diversi, cum'è l'accessu, l'aspettu di l'icona, cambià u so livellu di sicurezza, ecc. Per andà, cliccate nantu à qualsiasi cartella cù u bottinu destro di u mouse è selezziunate a linea "Pruprietà".
Quì, cù tutte e tabuline dispunibule, pudete cambià una o altre impostazioni à u vostru gustu.
Avemu riesaminatu e opzioni principali per l'accessu à "Parametri Explorer"in ogni casu, altri, menu pratici è ovvi restanu. Tuttavia, ùn sò micca impurtanti di esse utili à qualcunu, almenu una volta, allora ùn hà sensu menzionarle.