E conseguenze di un mancu di vita sanu sò spessu riflessi in l'apparenza di una persona. In particulare, per esempiu a passione di biberà a birra, pudete aghjunghje qualchì centimetri à a vita, chì in e fotografie parrà un barilu.
In sta lezione apprendemu cume rimuovere u ventre in Photoshop, ridendu u so volume in a foto à u massimu pussibule.
Rimuete u stomacu
Cum'è si hè scupatu, ùn hè micca tantu faciule per una lezzione di truvà una foto adatta. À a fine, a scelta si hè fatta nantu à sta foto:
Hè queste foto chì sò più difficili da correggere, postu chì u ventre hè pussutu pienu di u persunale è prughjava in avanti. U vede solu solu perchè hà e luci è zone sfumate. Sì chì u ventre hè presentatu in u profilu, basta "trascina" cù u filtru "Plastica", allora in questo casu duverà di toghjanu.
Lezione: Filtru di plastica in Photoshop
Filtru di plastica
Per riduce i lati è u "surghju" di l'addome sopra a cintura di i pantaloni, aduprà u plugin "Plastica"da un modu universale di deformazione.
- Fà una copia di u stratu di sottu in Photoshop. Questu azzione pò esse fatta prestu à u combinazione CTRL + J in a tastiera.
- Plugin "Plastica" si pò truvà cunvertendu à u menù "Filtrà".
- Prima ci vole un strumentu "Warp".
In u blocu di a parametru di regolazione (a destra) per Densità è Spingi set set pughjolu 100%. A taglia hè regolabile cù i tasti cù l'imagine di parentesi quadrati, in a tastiera cirillica hè "X" è "B".
- Prima di tutti, rimuovi i lati. Facemu quandu da movimenti attenti da l'aghjaghju à l'interno. Ùn teme micca, se a prima volta ùn ghjunghja linee lisse, nimu ùn riesce.
Se qualcosa hà sbagliatu, u plugin hà una funzione di ripresa. Hè rappresentatu da dui tasti: "Ricostruà"chì ci ricone un passu è "Ripite tuttu".
- Oghje faci a "salpa". L'utunile hè u listessu, l'azioni sò uguale. Tene à mente chì avete bisognu di alzà non solu u lighjaghjolu trà u vestitu è u stomacu, ma dinò e zoni situate sopra, in particulare, u ombelicu.
- Dopu, piglià un altru strumentu chjamatu "Arricciatura".
Densità setta di pennu 100%è Velocità di - 80%.
- Parechje volte, passemu per i posti chì, credemu, sò i più ginci. U diametru di l'utellu deve esse assai grande.
Cunsigliu: ùn pruvate micca di aumentà a forza di impattu di l'utellu, per esempiu, di più cliccate nantu à a zona: questu ùn porterà micca u risultatu desideratu.
Dopu à a fine di tutte e operazioni, cliccate nantu à u pulsante Ok.
Disegni neri è bianchi
- U prossimu passu in a riduzione di l'omu hè allentà u mudellu cut-off. Per questo usamu "Dimmer" è "Clarificatore".
L'esposizione per ogni serie d'utili 30%.
- Crea un novu stratu cliccendu nant'à u micca icona di fogli vacu in u fondu di a palette.
- Chjamà l'impostazione "Fà" scelta rapida MAJ + F5. Qui sceglite a pussula "50% grigio".
- A metà di a cunfusione per stu stratu deve esse cambiata in "Light light".
- Ora strumentu "Dimmer" passà per e zone di luce di l'addome, ponendu una attenzione particulare à u bagliu, è "Clarificatore" - nantu à u scuru.
A causa di i nostri azzioni, u stomacu in a foto, ancu s'ellu ùn hè micca persa persunale, hè diventatu assai inferiore.
Fighjà la lezione. Hè necessaria di correggere e foto in cui una persona hè catturata a so faccia in modo da minimizà a "sporgenza" visuale di sta parte di u corpu versu u spettatore. Avemu fattu cù un plugin "Plastica" ("Arricciatura"), eccu chì liscia u mudellu di cut-off. Questu permette di rimuovere u volumu in più.