Aperazione di File EXE in Android


E conseguenze di un mancu di vita sanu sò spessu riflessi in l'apparenza di una persona. In particulare, per esempiu a passione di biberà a birra, pudete aghjunghje qualchì centimetri à a vita, chì in e fotografie parrà un barilu.

In sta lezione apprendemu cume rimuovere u ventre in Photoshop, ridendu u so volume in a foto à u massimu pussibule.

Rimuete u stomacu

Cum'è si hè scupatu, ùn hè micca tantu faciule per una lezzione di truvà una foto adatta. À a fine, a scelta si hè fatta nantu à sta foto:

Hè queste foto chì sò più difficili da correggere, postu chì u ventre hè pussutu pienu di u persunale è prughjava in avanti. U vede solu solu perchè hà e luci è zone sfumate. Sì chì u ventre hè presentatu in u profilu, basta "trascina" cù u filtru "Plastica", allora in questo casu duverà di toghjanu.

Lezione: Filtru di plastica in Photoshop

Filtru di plastica

Per riduce i lati è u "surghju" di l'addome sopra a cintura di i pantaloni, aduprà u plugin "Plastica"da un modu universale di deformazione.

  1. Fà una copia di u stratu di sottu in Photoshop. Questu azzione pò esse fatta prestu à u combinazione CTRL + J in a tastiera.

  2. Plugin "Plastica" si pò truvà cunvertendu à u menù "Filtrà".

  3. Prima ci vole un strumentu "Warp".

    In u blocu di a parametru di regolazione (a destra) per Densità è Spingi set set pughjolu 100%. A taglia hè regolabile cù i tasti cù l'imagine di parentesi quadrati, in a tastiera cirillica hè "X" è "B".

  4. Prima di tutti, rimuovi i lati. Facemu quandu da movimenti attenti da l'aghjaghju à l'interno. Ùn teme micca, se a prima volta ùn ghjunghja linee lisse, nimu ùn riesce.

    Se qualcosa hà sbagliatu, u plugin hà una funzione di ripresa. Hè rappresentatu da dui tasti: "Ricostruà"chì ci ricone un passu è "Ripite tuttu".

  5. Oghje faci a "salpa". L'utunile hè u listessu, l'azioni sò uguale. Tene à mente chì avete bisognu di alzà non solu u lighjaghjolu trà u vestitu è ​​u stomacu, ma dinò e zoni situate sopra, in particulare, u ombelicu.

  6. Dopu, piglià un altru strumentu chjamatu "Arricciatura".

    Densità setta di pennu 100%è Velocità di - 80%.

  7. Parechje volte, passemu per i posti chì, credemu, sò i più ginci. U diametru di l'utellu deve esse assai grande.

    Cunsigliu: ùn pruvate micca di aumentà a forza di impattu di l'utellu, per esempiu, di più cliccate nantu à a zona: questu ùn porterà micca u risultatu desideratu.

Dopu à a fine di tutte e operazioni, cliccate nantu à u pulsante Ok.

Disegni neri è bianchi

  1. U prossimu passu in a riduzione di l'omu hè allentà u mudellu cut-off. Per questo usamu "Dimmer" è "Clarificatore".

    L'esposizione per ogni serie d'utili 30%.

  2. Crea un novu stratu cliccendu nant'à u micca icona di fogli vacu in u fondu di a palette.

  3. Chjamà l'impostazione "Fà" scelta rapida MAJ + F5. Qui sceglite a pussula "50% grigio".

  4. A metà di a cunfusione per stu stratu deve esse cambiata in "Light light".

  5. Ora strumentu "Dimmer" passà per e zone di luce di l'addome, ponendu una attenzione particulare à u bagliu, è "Clarificatore" - nantu à u scuru.

A causa di i nostri azzioni, u stomacu in a foto, ancu s'ellu ùn hè micca persa persunale, hè diventatu assai inferiore.

Fighjà la lezione. Hè necessaria di correggere e foto in cui una persona hè catturata a so faccia in modo da minimizà a "sporgenza" visuale di sta parte di u corpu versu u spettatore. Avemu fattu cù un plugin "Plastica" ("Arricciatura"), eccu chì liscia u mudellu di cut-off. Questu permette di rimuovere u volumu in più.