Cumu disattivà a deframmentazione di i disci SSD è HDD in Windows 10

Windows 10, cum'è una parte di un'attività di manutenzioni di sistema, regolarmente (una volta à settimana) lancia a deframmentazione o l'ottimizazione di HDD è SSD. In certi casi, l'utente hà da desiderà di disattivà a deframmentazione automatica di u discu in Windows 10, chì sarà discusu in stu manuale.

Aghju chì l'ottimizazione per SSD è HDD in Windows 10 si faci diversamente è chì, se u scopu di spegneru ùn hè micca di deframmentà l'SSD, ùn hè necessariu disattivà l'ottimizazione, a “dozzina” di travaglià cù l'unità solidale in modo correttu è ùn deve succede per i dischi rigidi normali (di più: Configurazione SSD per Windows 10).

Opzioni d'ottimizazione (deframmentazione) di i dischi in Windows 10

Pudete purtà a disabilita o altrimenti aduprà i paràmetri di ottimizazione di u drive cù i parametri correspondenti furniti in l'OS.

Pudete aprite l'impostazioni di deframmentazione è ottimizazione di HDD è SSD in Windows 10 in un modu ripercussu:

  1. Aprite l'Esploratore di Windows, in a sezione "stu Computer", selezziunate ogni discu locale, fate un clic destro è selezziunate "Proprietà".
  2. Aprite a scheda "Strumenti" è cliccate nantu à u bottinu "Optimize".
  3. Una finestra si aprà cun informazioni nantu à l'ottimizazione di i drive, cù l'abilità di analizzà l'attualità attuale (solu per HDD), lancià manualmente l'ottimizazione (deframmentazione), è a capacità di configurà i parametri di deframmentazione automatica.

Se desiderate, l'inicazione automatica di l'ottimizazione pò esse spenta.

Spegni ottimizazione automatica di u discu

Per disattivà l'ottimizazione automatica (deframmentazione) di unità HDD è SSD, bisognu andà à l'impostazioni di ottimizazione è ancu avè diritti di amministratore nantu à u computer. I passi sò:

  1. Cliccate nantu à u pulsante "Cambia impostazioni".
  2. Deselezionando a casella "Run in Schedule" è cliccendu nantu à u "OK", disabilite a deframmentazione automatica di tutti i dischi.
  3. Se vulete disattivà l'ottimisazione di certi discuri, cliccate nantu à u bottinu "Selezziunu", e poi deselezziunate quelli dischi rigidi è SSD chì ùn volete micca ottimiserà / deframmentà.

Dopu applicazione di l'impostazioni, una attività automatica chì optimizeghje i dischi Windows 10 è cumincia quandu u computer hè inattivu ùn hè più eseguitu per tutti i dischi o per quelli chì avete sceltu.

Se vulete, pudete aduprà u Task Scheduler per disattivà u lance di a deframmentazione automatica:

  1. Avvia u Windows 10 Task Scheduler (vede cume si principia u Tardettore).
  2. Andate in a Biblioteca di schedariu - Microsoft - Windows - Defrag.
  3. Fate un clic destro nantu à l'attività "ScheduleDefrag" e seleziona "Disable".

Disattivà a deframmentazione automatica - l'istruzione video

Ancora una volta, se ùn avete micca ragioni chjaru per disattivà a deframmentazione (per esempio l'usu di software di terze parti per stu scopu, per esempiu), ùn mi raccomandi di disattivà l'ottimizazione automatica di Windows 10 dischi: generalmente ùn interferisce micca, ma viceversa.