Perchè u processore hè carregatu è lente, è ùn ci hè nunda in i processi? Cassa di CPU fino à 100% - cumu si riduce a carica

Ciao

Unu di i motivi più cumuni perchè u computer arruvisa hè a carica di a CPU, è, à volte, applicazioni e processi incomprensibili.

Ciò ùn hè tandu chì un amicu avia da scansu una "incomprensibile" carica di CPU, chì avia qualchì tempu u 100%, ancu se ùn ci sò micca prugrammi chì puderebbenu scaricà cun un certu tempu (di sicuru, u processore era Intel modernu in Core i3). U prublemu hè statu risoltu reinizendu u sistema è stallà novu driver (ma di più nantu à quì) ....

A realtà, aghju decisu chì questu prublema sia assai popularu è sarà di interessu per una larga gamma di utenti. L'articulu vi darà raccomandazioni, ringraziendu chì pudete indipendentemente capisce perchè u processore hè carregatu, è cume di riduce a carica nantu à sta. È cusì ...

U cuntenutu

  • 1. Domanda numero 1 - Chì prugramma hè u processore?
  • 2. A quistione # 2 - ci hè uttenzione di a CPU, ùn ci sò micca applicazioni è processi chì nave - no! Cosa fà
  • 3. Domanda numero 3 - A causa di a carica di CPU pò esse surriscaldamentu è polvere?

1. Domanda numero 1 - Chì prugramma hè u processore?

Per scopre quantu percentuale di u processore hè carregatu - aprite u Task Manager di Windows.

Pulsanti: Ctrl + Shift + Esc (o Ctrl + Alt + Del).

Dopu, in a scheda Processi, tutte e applicazioni chì sò attualmente in esecuzione devenu esse visualizzate. Pudete ordinà tuttu per nome o per a carica creata in a CPU è poi smarrisce l'attività desiderata.

À propositu, assai spessu, u prublema si presenta cum'è seguitatu: avete travagliatu, per esempiu, in Adobe Photoshop, dopu chjappatu u prugramma è rimaneva in i prucessi (o chì succede sempre è cù certi ghjochi). Cusì, i risorse ch'elli manghjanu, micca micca. Per questo, u computer inizià a rallentà. Allora, assai spessu a prima raccomandazione in sti casi hè di riavvienu u PC (da chì in questo casu tali applicazioni saranu chiusi), bè, o vene à u manager di e attività è rimuovi un tale prucessu.

Hè impurtante! Prestu attenzione particulare à i prucessi suspittosi: chì carichi pesantemente u processore (più di 20%, è ùn avete mai vistu un prucedimentu nanzu). In più dettallu nantu à i prucessi suspittosi ùn era micca tantu articulu in i tempi:

2. A quistione # 2 - ci hè uttenzione di a CPU, ùn ci sò micca applicazioni è processi chì nave - no! Cosa fà

Quandu configurassi unu di i computer, aghju truvatu una incarica di CPU incomprensibile - ci hè una carica, ùn ci sò processi! A schermata sottu mostra ciò chì si presenta cum'è in u Task Manager.

Da una parte, hè sorprendente: a casella "Mostra i prucessi di tutti l'utenti" hè attivata, ùn ci hè nunda in i processi, è l'avvio di u PC salta 16-30%!

Per vede tutti i processitale carità di un PC - esegui una utilità libera Esploratore di prucessu. A seguitu, ordina tutti i prucessi per carica (colonna CPU) è vede s'ellu esiste un "elementu" sospettu (u manager di e attività ùn mostra micca alcuni di i processi, à diffeenza Esploratore di prucessu).

Link to of. Process Explorer: http://technet.microsoft.com/ru-ru/bb896653.aspx

Process Explorer - caricate u processore à ~ 20% di alerie di sistema (Interrupzioni hardware è DPCs). Quandu tuttu u ordinamentu, di solitu, l'utilizazione di a CPU assuciatu cù Interrupzioni Hardware è DPC ùn supera micca 0,5-1%.

In u mo casu, u culpiu era interruzzioni di sistema (hardware interruzzioni è DPCs). A propositu, possu dì chì, qualchì volta a riparazione di u boot di u PC hè assai fastidiu è cumplicatu (ancu, à volte si pò carregà u processore non solu di u 30%, ma di u 100%!).

U fattu hè chì a CPU hè caricata a causa di elli in parechji casi: prublemi di driver. virus; u discu duru ùn opere micca in modu DMA, ma in modalità PIO; prublemi cù attrezzature periferiche (per esempio, stampante, scanner, schede di rete, unità di flash e HDD, ecc.).

1. Emissioni di u Driver

A causa più cumuna di l'utilizazione di CPU in i sistemi interrompe. Mi raccomando di fà u seguitu: bootu u PC in modu sicuru è scopre s'ellu ci hè qualchi carichi nantu à u processore: s'ellu ùn hè micca quì, u mutivu hè assai altu in i piloti! In generale, u modu più faciule è più veloce in stu casu hè di reinstallà Windows è dopu installà un driver à tempu è vede se a carica di a CPU hè apparuta (appena si vede, avete trovu u culpicu).

Più spessu, a colpa di quì ci hè e schede di rete + driver universali da Microsoft, chì sò installate immediatamente quandu installanu Windows (Iu scuse per a tautologia). A propettu di scaricà è aghjurnà tutti i driver da u situ ufficiale di u fabbricante di u vostru laptop / computer.

- stallà Windows 7 da un drive flash

- Aggiornamentu è ricercà i driver

2. Virus

Credu chì ùn meritezzi micca spessura, chì pò esse dovuta à virus: eliminazione di file è cartelle da u discu, furmà l'informazioni persunali, u carregamentu di CPU, i vari banners publicitarie sopra u desktop, etc.

Ùn diceraghju micca di novu quì - Installate un antivirus moderno in u vostru PC:

In più, qualchì volta verificà u vostru computer cù i prugrammi di terze parti (chì circà per adware adware, mailware, etc.): pudete scopre di più nantu à quì.

3. Modu di u Hard Disk

U modu di operazione HDD pò influenzà ancu u boot è a velocità di u PC. In generale, se u discu duru ùn funziona micca in modu DMA, ma in modalità PIO, vi avveremu subitu quì cù terribili "freni"!

Cumu controllà lu? Per evità si ripete, vede l'articolo:

4. Problemi cù apparecchiature periferiche

Scurdà tuttu da u laptop o PC, lascite u minimu (mouse, tastiera, monitor). Sugà ancu di fà curà a cura di u manager di dispositivi, sì ci ne seranu dispositivi installati cù icone gialle o rosse (cusì significa chì ùn ci sò più chjotesi o ùn funzionanu micca bè).

Cumu aprite u manager di dispositivi? U modu più faciule hè di aprire u pannellu di cuntrollu di Windows è digità a parola "dispatcher" in a casella di ricerca. Vede u screenshot sottu.

In realtà, allora resterà solu di vede l'infurmazioni chì u manager di dispositivi emette ...

Manager di Dispositivi: ùn ci sò driver per dispositivi (unità di discu), ùn ponu micca u travagliu bè (è di sicuru ùn funzionanu micca).

3. Domanda numero 3 - A causa di a carica di CPU pò esse surriscaldamentu è polvere?

A ragione per chì u processore pò esse carregatu è u computer principia per rallentà - si pò smallà. Tipicamente, i segni caratteristici di u surghere sò:

  • aumentatu cunfusu più freddo: u numeru di rivoluzioni per minutu cresce per ciò, cusì u rumu da stà hè sempre più forte. Sì avete un laptop: dopu scansà a vostra manu vicinu à u latu sinistro (generalmente ci hè una presa d'aria calda nantu à i portatarii) - pudete capì quantu aria hè soffiata è quantu hè calda. A volte - a manu ùn tolereghja (ùn hè bonu)!
  • frenare è rallentà u computer (laptop);
  • riavvicinamentu sputanu è spegne;
  • fallimentu di boot avè errori di segnalazione di fallimenti in u sistema di raffreddamentu, etc.

Truvà a temperatura di u processore, pudete aduprà speciali. prugrammi (nantu à elli più in dettu quì:

Per esempiu, in u prugramma AIDA 64, per vede a temperatura di u processore, avete bisognu di aprire la scheda "Computer / Sensore".

AIDA64 - temperatura di u processore 49gr. C.

Cume sapete chì temperatura hè critica per u vostru processore, è ciò chì hè normale?

U modu più faciule hè di guardà u situ web di u fabbricante, queste informazioni sò sempre indicate quì. Hè abbastanza difficiule dà numeri cumuni per i mudelli di processori diversi.

In generale, in media, se a temperatura di u processore ùn hè micca superiore a 40 grammi. C. - Allora tuttu hè bè. Di sopra 50g. C. - Pò dà indicazione di prublemi in u sistema di raffreddamentu (per esempiu, una abbondanza di polvere). Tuttavia, per certi mudelli di processore, sta temperatura hè una temperatura normale di travagliu. Hè soprattuttu per i portatili, in cui, per via di u spaziu limitatu, hè difficiule d'organizzare un bon sistema di raffreddamentu. À propositu, in i portatili è 70 grammi. C. - Pude esse a temperatura normale sottu à a carica.

Leggi più nantu à a temperatura di CPU:

Pulizia di polvere: quando, cum e cume volte?

In generale, hè desiderabile pulì un computer o un laptop da a polvere 1-2 volte à l'annu (ancu s'ellu dipende di u vostru stabilimentu, qualchissia hà più polvere, qualchissia hà pocu a polvere ...). Una volta ogni 3-4 anni, hè desiderabile sostituite a grassa termica. Sia l'una è l'altru operazione ùn sò nunda complicata è pò esse fatta indipendente.

Per ùn si ripete micca, duveraghju un pocu di link da quì ...

Cumu pulisce u computer da a polvere è rimpiazzià a grassa termica:

Pulisce u vostru laptop in presenza di polvere, cume per pulì u schermu:

PS

Hè tuttu per oghje. À propositu, se e misure proposte sopra ùn anu micca aiutatu, pudete provà a reinstallà Windows (o sustituite per un più novu, mancu, per esempio, cambendu Windows 7 in Windows 8). A volte, hè più faciule da reinstallà u sistema operativo chì vede a ragione: risparmiate tempu è soldi ... In generale, avete bisognu di fà copie di backup (quandu tuttu funziona bè).

Bona fortuna à tutti!