Programma Skype: cumu turnà a maghjina


Molti di noi sò in cerca di articuli interessanti è risorse web, ma hè spessu difficiule di truvà qualcosa chì valerebbe per noi solu. Yandex hà pigliatu stu travagliu implementendu un novu serviziu Zen.

Zen hè una di l'ultime innovazioni di a Cumpagnia Yandex, chì ti permette di creà una lista di materiali web chì sò interessanti per voi basatu in e vostre query di ricerca è navigazione in Yandex Browser.

Per esempiu, avete recentemente diventatu interessatu à u design di l'internu. Di conseguenza, Yandex. U navigatore vi propone di vede l'articuli interessanti cù idee per ristrutturazione è design di premessi, cunsiglii utili per a pianificazione adatta di i stabilimenti, a pirateria di vita di un disegnatore è altre informazioni tematiche utili

Accendi Zen in Browser Yandex

  1. Per attivà Zen in Yandex Browser, avete bisognu di cliccà nantu à u bottinu di u menù di u navigatore Web in u angulu in dirittu superiore è andate à a sezione "Impostazioni".
  2. In a finestra chì si apre, trova u blocu "Paràme di aspettu". Eccu truvà u parametru "Mostra in una nova tabulazione Zen - raccomandazioni personali di tape" è assicuratevi chì ci sia un uccellu vicinu à ellu. S'ellu ci vole, fà ajusti è chjude a finestra di parametri.

U travagliu cù Zen in Yandex Browser

Se attivassi solu u Zen, quì Yandex. U navigatore bisognu da un pocu tempu per uttene e informazioni necessarie è creà e prime raccomandazioni per voi.

  1. Per aprite a sezione Zen, hè basta à creà una nova scheda in u Browser Yandex, dopu chì una finestra cù i segnalatori visivi si spiega nantu à u schermu.
  2. Se iniziate a scorrimentu in giru, i vostri racorchi personali appariranu in u schermu. Se unu di l'articuli proposti sò di u interessu di voi, basta à cliccà nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse, dopu allora a so versione integrale sarà visualizata in u schermu.
  3. Per uttene più faciule per Yandex di sceglie articoli chì puderebbenu interessa, simuli / icone di design sò situate vicinu à ogni thumbnail d'articuli.

Medendu à una pagina cum'è voglia, premendu u vostru dittu verso di sopra permetterà Yandex di prupona cuntenuti simili spessu.

Se avete marcatu un articulu cù u vostru dittu, rispettivamente, materiali di stu tipu ùn appaveranu più in e raccomandazioni.

Zen hè una funzione di built-in di Yandex Browser, chì vi permetterà di truvà più articuli chì ti interessanu. Speremu chì ella ti piaci bè.