Articuli

Sarà cuntentu di sottumessero à a newsletter di i nuovi materiali da u situ remontka.pro. Ùn mai mandaraghju materiale promozionale, nunda di articuli legati à computer pubblicati nantu à u mo situ. Opzioni di sottoscrizione Cuntattendu Telegram Twitter Facebook YouTube Odnoklassniki Yandeks.Dzen Feed RSS Iscriviti per E-mail Sottoscrivete un novu, à u volte interessante è utile, materiali di u situ remontka.

Read More

Questu articulu descrivu in dettaglio cumu scaricà msvcp71.dll gratuitamente se à l'iniziu di u ghjocu (per esempio, Titan Quest) o u prugramma vedite un missaghju chì dichiara chì u schedariu ùn hè micca trovu o manca nant'à u computer. Vedite ancu: download msvcr71.dll per Windows Prima di tutti - ùn devi lasciate stu file da vari siti di culle biblioteche DLL - pò esse periculosu è ancu puru se scarichi msvcp71.

Read More

Ùn si avia micca u computer è l'unità di sistema emi un bipinu stranamente quandu l'alimentu hè incesu? O si faci u scaricu, ma hà ancu un streak stranu? In generale, questu ùn hè micca tantu male; ci pò esse più difficoltà se u computer ùn hè micca accessu senza dà segni in più. È u sussegnu summenzionatu hè i segnali di u BIOS chì informanu l'utente o specialista di riparazioni d'ordinatore cù chì apparecze informatichi ci sò prublemi, chì rende più faciule per diagnosticà e prublemi è risolverli.

Read More

Praticamente ogni magazinu in cui pudete cumprà un computer offre vari tipi di prugrammi di prestitu. A maiò parte di i negozii in linea offre l'opportunità di cumprà un computer à creditu in ligna. A volte, a possibilità di tale acquisto hè assai attraente - pudete truvà un prestitu senza un surcassu è un accontu, per e condizioni chì sò pratiche per voi.

Read More

Apparentemente, avete decisu di stallà Ubuntu nantu à u vostru computer è per qualchì ragione, per esempiu, per via di a mancanza di dischi vuoti o di una unità per lettura di dischi, vulete usà una unità flash USB aviabile. Ok, ti ​​aiutanu. In questu manuale, i passi chì seguitu saranu cunsiderati in ordine: custruendu un drive flash di installazione di Ubuntu Linux, stallà un boot da una unità flash USB in u BIOS di un computer o laptop, è installà u sistema operativu in u computer cum'è un secondu o primu sistema operativu.

Read More

Windows Windows XP Windows 7 Windows 8 Windows sistema di travagliu. Istruzioni dettagliate è materiali di furmazione per l'installazione, l'operazione, a risoluzione di i problemi in u sistema operativu Windows. Articuli utili, installazione da un drive flash, i basi di u travagliu, familiarità cù Windows 8 è altri materiali. Google Android Cumu sbloccherà u mudellu nantu à Android Cumu avete installatu Adobe Flash Player in Android 4 Cumu truvà un telefono per Android o un tablet perdu o rubatu dispositivi.

Read More

Questa pagina contiene tutti i materiali di u situ in cui pudete truvà una soluzione à i prublemi chì spessu di più sputanu à i utilizatori di a rete sociale Vkontakte. A lista di istruzioni hè aggiornata cume sò scritte o nascenu nuove situazioni cù e pagine di utenti VK. Ùn pò micca mette in contu - a situazione più cumuna hè quandu un utilizatore ùn pò accede à u so profilu VC è vede un messaghju chì dichiara chì a pagina hè stata bloccata da sospetta di hacking.

Read More

20/02/2015 Windows | internet | installà u router Oggi parlemu cume di distribuisce l'Internet via Wi-Fi da un laptop o da un computer chì hà un adattatore senza filu adeguatu. Cosa pò esse necessariu? Per esempiu, avete acquistatu una compressa o un telefonu è vulete andà in linea à l'internet da stu senza accumintà un router.

Read More

Parechji utenti anu avutu di recente un ultrabook quale l'uttranu principali per u travagliu. Inoltre, molte genti anu necessità di cunnesse un proiettore VGA o un monitoru à un ultrabook, chì hè dotatu solu di una portu HDMI. Allora aghju accadutu cun tale prublema. Vede ancu: Cumu cunnessu un laptop à una TV via HDMI, VGA o Wi-Fi.

Read More

In questu articulu ùn scrive micca nunda per a installazione di u OS o per trattà i virus, dicemu à qualcosa di frivolu, cioè à a cosa cchiù bella, a mio parè, barzature chì ponu esse implementate cù un computer. Attenzione: nessuna di e azzioni descritte in st'articulu ùn danneghja micca u computer da solu, ma se a vittima di u scherzu ùn capisce micca ciò chì accade, decidi di reinstallà Windows o qualcosa d'altro per correggere ciò chì vede nantu à u schermu. quessa puderia dighjà dà conseguenze sgraduali.

Read More

Quandu ci vole à avè un novu computer, ci sò dui opzioni principali per uttene u acquista - cumprate una pronta o assembli una di i componenti necessarii. Ognuna di sti opzioni hà e so variazioni - per esempiu, pudete cumprà un PC di marca in una grande rete di distribuzione o una unità di sistema in un negoziu di computer in situ.

Read More

Vi dumandamu di familiarizzà cù a pulitica di privacy di u situ https://remontka.pro. U serviziu di u situ remontka.pro accetta u rispettu di a politica di privacy di u seguitu. In casu chì ùn tenite micca d'accordu cù alcun puntu, si prega di evità di aduprà u situ. Quandu pubblichi i commenti nantu à u situ, per pruteghji da Spam è azzioni illecite di l'utenti, è ancu per i risposte da esse, u nomu di pudè spicificatu pò esse salvatu in a basa di dati (ogni nome pò esse utilizzatu, cum'è "sparisci"), l'indirizzu di e-mail Indirizzu IP di l'utente.

Read More

A distribuzione di i core di processore per l'esecuzione di un certu prugramma pò esse utillaria si u vostru computer hà una applicazione intensiva di risorse chì ùn pò esse spezita, è chì interferisce cù u funziunamentu normale di u computer. Per esempiu, sceglie un core di processore pè Kaspersky Anti-Virus à travaglià, pudemu, ancu pocu, ma accelerà u ghjocu è u FPS in stà.

Read More

12/23/2012 Per principianti internet | Cosa hè Skype? Skype (Skype) ti permette di fà molte cose, per esempiu - per parlà cù i vostri parenti è amici in un altru paese per liberu. Inoltre, pudete aduprà Skype per fà chiamate à telefunini cumuni è fissi à prezzi chì sò assai inferiori a quelli chì servenu per e chiamate di telefunu reguli.

Read More

A pagina contiene tutti i materiali nantu à a ripresa di dati da u discu duru, i drive flash, le schede di memoria è i dispositivi Android nantu à u situ remontka.pro. Programmi pagati è liberi di recuperu di dati sò descritte, qualchi appruciazzi addiziunali, se fate necessarie, per ripristinà i file è altre informazioni in casu di formattazione, cancellazione, o malfunimentu di a unità.

Read More

25/02/2014 Dispositivi mobili Google hà presentatu un novu ambiente di esecuzione di l'applicazione cum'è parte di l'aggiornamentu di Android 4.4 KitKat. Oghji, oltre à a macchina virtuale Dalvik, nantu à dispositivi moderni cun i processori Snapdragon, hè possibile sceglie l'ambiente ART. (Se siete venuti à st'articulu per scopre cume di attivà ART in Android, scorrete finu à a so fine, sta infurmazione hè data quì).

Read More

Circa una settimana fa in Internet quì è quì si sciuvanu l'attualità chì Amazon cuminciò à trasmette l'electronica à a Russia. Perchè ùn vedite micca ciò chì hè interessante quì, pensu. Prima di quessa, aghju avutu di scambià elementi in i negozii in linea di Cinese è di russo, ma ùn avessi micca avutu à trattà cù Amazon.

Read More

Questa pagina contiene tutti i materiali di u situ relativi à a risoluzione di prublemi cù i cumpagni di classe di u situ di a rete sociale. Cunsidemu à tempu i più cumuni di loro, è operazioni di base chì ponu esse difficiule per un utilizatore novizio: per esempiu, cambià a password. Cosa fate se Odnoklassniki ùn aprisce micca - una semplice insignamentu chì vi permette di correggere rapidamente a situazione quandu, quandu entra in a pagina, scrive chì era chjappu per suspettu di hacking, avete bisognu inseritu un numeru di telefonu per attivà u prufilu o mandà un SMS à un numaru breve.

Read More

St'articulu hà da parlà di ciò chì da fà se u vostru computeru hè rumuri è rumuri, cum'è un aspiratore, crepusculi o crepusculi. Ùn sarà micca limita à un unicu puntu - pulìanu u computer da a polvere, ancu se hè u principale: parlemu ancu nantu à cume di lubrificà u portu di i ventelli, perchè u discu duru si può crepitare è da u di u sonu di u metallu da u.

Read More

Se à l'iniziu di ogni ghjocu, cum'è Battlefield o Watch Dogs, apparisci un errore affermendu chì u lussu di u prugramma hè impussibile, perchè u file d3dcompiler_43.dll ùn hè micca nant'à u computer, mi descrivi in ​​dettaglio cumu scaricà stu schedariu da me nant'à u computer è installatu, è chì tippu di schedariu hè (in realtà, da dì avete da cuminciare à correggere l'errore).

Read More