Installà Ubuntu da una unità flash USB

Apparentemente, avete decisu di stallà Ubuntu nantu à u vostru computer è per qualchì ragione, per esempiu, per via di a mancanza di dischi vuoti o di una unità per lettura di dischi, vulete usà una unità flash USB aviabile. Ok, ti ​​aiutanu. In questu manuale, i passi chì seguitu saranu cunsiderati in ordine: custruendu un drive flash di installazione di Ubuntu Linux, stallà un boot da una unità flash USB in u BIOS di un computer o un laptop, stallendu u sistema operativu nantu à u computer cum'è un secondu o OS principale.

Stu sfondu hè adatto per tutte e versioni attuali di Ubuntu, cioè 12.04 è 12.10, 13.04 è 13.10. Cù a introduzione, pensu chì pudete finisce è procedi direttamente à u prucessu stessu. Suggeru ancu di sapè cume uttene Ubuntu "in" Windows 10, 8 è Windows 7 cù Linux Live USB Creator.

Cumu fà un drive flash per installà Ubuntu

Suppusu chì avete gia una immagine ISO cù a versione di u Ubuntu Linux OS chì avete bisognu. S'ellu ùn hè micca u casu, pudete scaricà gratuitamente da i siti di Ubuntu.com o di Ubuntu.ru. Una manera o altra, ne avemu bisognu.

Nanzu, aghju scrittu un articulu Unità flash aviabile di Ubuntu, chì descrive cume di fà un drive di installazione cù questu in duie manere: usendu Unetbootin o da Linux.

Pudete aduprà st'istruzione, ma personalmente, utilizzu u prugramma WinSetupFromUSB gratuitu per tali scopi, cusì quì mostreraghju a procedura cù stu prugramma. (Scaricate WinSetupFromUSB 1.0 qui: //www.winsetupfromusb.com/downloads/).

Eseguite u prugramma (un esempiu hè dettu per l'ultima versione 1.0, publicata u 17 d'uttraghju di u 2013 è disponibile in u ligame sopra) è fate i passi seguenti:

  1. Selezziunate u drive USB richiudente (cunnisciite chì tutti l'altimi dati da esse saranu cancellati).
  2. Verificate u furmatu autumaticu cù FBinst.
  3. Verificate Linux ISO / Other Grub4dos ISO compatibile è specificate u caminu per a immagine di u discu di Ubuntu.
  4. Apparirà una finestra di dialogo dumandà cumu nomu questu articulu in u menu di download. Scrive qualcosa, dicemu, Ubuntu 13.04.
  5. Cliccate nantu à u pulsante "Vai", cunfirma chì sì cundiscendu chì tutti i dati da l'unità USB saranu eliminati è aspettate finu chì a creazione di u drive flash USB aviabile sia finitu.

Cè questu finitu. U passu chì seguitu hè di entrà in BIOS di u computer è di installà u download da a distribuzione appena creata. Parechji persone sà cum'è quessa, è quelli chì ùn cunniscenu micca, fate riferimento à l'infurmazioni Cumu mettere u bagagliu da l'unità flash USB in u BIOS (si apre in una nova tabulazione). Dopu a salvamentu di a configurazione, è u computer ripartisce, pudete andà direttamente à stallà Ubuntu.

Installazione passo-passo di Ubuntu in un computer cum'è un secondu o primu sistema operativu

Infatti, stallà Ubuntu in un computer (ùn parlanu micca di a so configurazione successiva, installazione di driver, ecc.) Hè una di e più semplhe attività. Subitu dopu avè cuminciatu da un drive flash, vedete un offerta à sceglie una lingua è:

  • Esegnate Ubuntu senza installà u vostru computer;
  • Installate Ubuntu.

Sceglite "Installazione Ubuntu"

Avemu sceltu a seconda opzione, senza scurdà di pre-selezzione russo (o qualsiasi altra, se hè più pratico per voi).

A prossima finestra hè chjamata "Preparà per installà Ubuntu". Vi dumanda di assicurà chì u computer abbia abbastanza spazi liberi nantu à u discu duru è, ancu di più, hè cunnessu à Internet. In molti casi, se ùn utilizzite micca un router Wi-Fi a casa è aduprà i servizii di un fornitore cun una cunnessione L2TP, PPTP o PPPoE, Internet hè disattivatu in sta fase. Nisunu affare. Hè necessariu per installà tutte l'aggiornamenti è i add-ons di Ubuntu da Internet in fase iniziale. Ma questu pò esse fattu in tardi. Puru dinù, vedite l'elemento "Installu stu software di terza parte". Hè legatu à i codecs per ghjucà MP3 è hè megliu osservatu. A ragione per chì sta clausula hè rende separatamente hè chì a licenza di stu codec ùn hè micca cumpletamente “Libru”, è solu u software liberu hè adupratu in Ubuntu.

In u prossimu tappa, avete bisognu di sceglie a opzione d'installazione di Ubuntu:

  • Accantu à Windows (in stu casu, quandu accendi u computer, un menù apparirà, in cui pudete sceglie ciò chì avete da travaglià - Windows o Linux).
  • Sostituite u vostru sistema operativo esiste cù Ubuntu.
  • Un'altra opzione (hè un partizionamentu separatu di u discu duru per l'utili avanzati).

Per e scopi di sta istruzione, scegliu l'opzione più cumunata - installazione di u secondu sistema operativo Ubuntu, lascendu Windows 7.

A prossima finestra mostra a partizioni in u vostru discu rigiu. Mettendu u separatore trà elli, pudete specificà quantu spaziu avete destinatu per una partizione cù Ubuntu. È ancu pussibule di autpartizà u discu aduprendu l'editor di partizioni avanzatu. Tuttavia, se sì un utilizatore novizio, ùn vi ne cunnessu micca cuntattendu (l'aghju dettatu à un amicu di parechji chì ùn ci hè nunda di complicatu, anu passatu senza Windows, ancu se u scopu era differente).

Quandu fate un clic su "Install Now", vi sarà mostratu un avvertimentu chì e nuove partizioni di discu saranu create oghje, è ancu ridimensionate quelle vecchie è questu puderanu passà un bellu tempu (Dipende l'usu di u discu è a fragmentazione). Cliccate "Cummari".

Dopu un pocu (diversu, per diversu computer, ma di solitu micca per un bellu pezzu) vi verrà dumandatu di sceglie e reguli righjunali per Ubuntu - u fusariu orariu è a disposizione di a tastiera.

U passu successivu hè di creà un utente è una password di Ubuntu. Ùn ci hè nunda di difficiule. Dopu à a riempitura, cliccate "Cummandà" è l'iniziu di Ubuntu in u computer inizia. Prestu vedete un missaghju chì indica chì l'installazione hè cumpleta è un prompt per riavvià u computer.

Conclusione

Hè tuttu. Ora, dopu avè ripartitu u computer, vedi u menu per seleziona u boot di Ubuntu (in varie versioni) o Windows, e dopu, dopu aghjurnà a password d'utente, l'interfaccia di u sistema operativu stessa.

I prossimi passi importanti sò di installà una cunnessione Internet è lasciate u sistema operativo scaricà i pacchetti necessarii (chì ella stessa rappurarà).