Rimuovi a carta da Google Pay

Cum'è oghje ghjornu quasi nessunu aduprà CDs è DVD in più, hè abbastanza logicu chì sia u più bellu brusgià una immagine di Windows in una unità USB per un ulteriore installazione. Stu approcciu hè, in realtà, assai più praticu, perchè u drive flash in sè hè molto più chjucu è hè molto pratticu di tene in a tasca. Allora analizzu tutti i metodi più efficaci per creà un mezu avviabile per a stallazione di Windows.

Per riferimento: a creazione di un media di avvicinamentu implica chì l'immagine di u sistema operativu hè scritta in ellu. Da questu drive, u OS hè installatu in u computer. In precedenza, durante a reinstallazione di u sistema, avemu inseritu un discu in u computer è u installò da ellu. Ora per quessa pudete aduprà un USB-drive regule.

Cumu creà una unità flash USB di boot

Per fà quessa, pudete aduprà u prugrammu proprietariu Microsoft, u sistema operativu più installatu è altri prugrammi. In ogni casu, u prucessu di creazione hè abbastanza simile. Ancu un utilizatore principiante pò gestisce.

Tutti i metudi descritti sottu ponu suppurtà chì avete gia una immagine ISO scaricata di u sistema operativu nantu à u vostru urdinatore, chì voi registra nantu à un lettore USB. Allora, se ùn avete micca scaricata l'OS ancora, fate. Avete ancu avè un mezu amovibile adatta. U so vulume deve esse basatu per adattà l'imagine che avete scaricatu nantu à sta. In listessu tempu, alcuni file ponu esse conservati nant'à u drive, ùn hè micca bisognu di sguassalli. U listinu di u listessu, in u prucessu di registrazioni di tutte e informazioni saranu cancellati in permanenza.

Metudu 1: Aduprà UltraISO

U nostru situ hà una panoramica dettagliata di stu prugramma, perchè ùn descrivemu micca cumu adupralla. Ci hè ancu un ligame induve pudete scaricarlo. Per creà una unità flash USB di avviatura cù Ultra ISO, fate quì:

  1. Aprite u prugramma. Cliccate nantu à l'elemento "File" in u angulu in alto a destra di a so finestra. In u listinu in goccia, selezziunu "Apertu ...". Poi inizià a finestra di selezione di file standard. Sceglite a vostra immagine quì. Dopu à ciò, apparirà in a finestra UltraISO (in alto à sinistra).
  2. Ora cliccate nantu à l'elemento "Self loading" in cima è in u menu di menu à manghjà, selezziunu "Burn Burn Disk Image ...". Questa azione hà chì u menù scrive l'immagine selezionata in un suppurtatu amovibile.
  3. Vicinu à l'iscrizzione "Unità di discu:" sceglite u vostru drive flash. Hè ancu utile di sceglie un metudu di registrazione. Questu hè fattu vicinu à l'etichetta cù u nome pertinente. Hè megliu à sceglie micca u più veloce, è micca u più lente dispunibuli. U fattu hè chì u modu più veloce di scrive pò purtà à a perdita di qualchi dati. È in u casu di e immagini di sistema operativu, assolutamente tutte e informazioni sò impurtanti. À a fine, cliccate nantu à u pulsante. "Prisente" in fondo à a finestra aperta.
  4. Apparirà un avvertimentu chì tutte e informazioni da u spressu selezionatu seranu cancellati. Cliccate "Sì"cuntinuà.
  5. Dopu, avete solu aspettà finu chì a registrazione di l'imagine hè stata cumpleta. In a pratica, questu prucessu pò esse osservatu cù a barra di prugressu. Quandu hè finitu, pudete usà sicuramente l'unità flash USB bootable creata.

S'ellu ci hè qualchi prublemi durante a registrazione, l'errori cumpariscenu, prubabilmente un prublema in a imagine dannata. Ma se avete scaricatu u prugramma da u situ ufficiale, ùn avete nisuna difficoltà.

Metudu 2: Rufus

Un altru prugrammu assai pratticu chì vi permette di creà prestu un media aviabile. Per aduprà tuttu, seguite sti passi:

  1. Scaricate u prugramma è installatu à u vostru computer. Inserite a chiaveta USB, chì sarà registrata nantu à l'immagine in futuro, è esegui Rufus.
  2. In u campu "Dispositiu" sceglite a vostra unità, chì in futuru sarà prucabile. In blocu "Opzioni di formattazione" marcà a scatula "Crea una dischi bootizabile". À fiancu, devi selezziunate u tippu di sistema operativu chì sarà scrittu in a unità USB. E à a destra hè u pulsante cù l'icona di drive è drive. Cliccate nantu à sta. A stessa finestra di selezzione di immagine standard apparirà. Fighjate.
  3. Dopu, basta à cliccà u pulsante. "Start" in fondo à a finestra di prugramma. A creazione cumincerà. Per vede cumu va, cliccate nantu à u pulsante. "Journal".
  4. Aspettate finu à a fine di u prucedimentu di registrazione è aduprà u patch drive flash creatu.

Dunque ci vole à dì chì ci sò ancu altre definizioni è opzioni di registrazione in Rufus, ma ponu esse lasciate cume sò originali. Se vulete, pudete marcà a casella "Verificate per blocchi difettosi" è indichi u numeru di passate. Hè per quessa, dopu a registrazione, a trasmissione di l'installazione di Flash vi hà tracciatu per pezzi danneggiati. S'elli sò stati trovati, u sistema hà da riparà automaticamente.

Se capite ciò chì sò l'MBR è u GPT, pudete ancu indicà sta caratteristica di l'immagine futura sottu a subtitula "Scimentu di partizioni è tippu di interfaccia di sistema". Ma fà tuttu ciò hè cumplitamente optativu.

Metudu 3: Strumentu di scaricazione di Windows USB / DVD

Dopu u liberazione di Windows 7, i sviluppatori di Microsoft anu decisu di creà un strumentu speciale chì vi permette di fà un drive flash USB di avviatore cù l'immagine di stu sistema operativu. Cusì un programma hè statu creatu chjamatu Windows USB / DVD Download Tool. Dopu un pocu di u tempu, a gestione anu decisu chì questu utilità pussesse bè fornisce un annu è altri sistemi operativi. Oghje, questu utilità permette di registrà Windows 7, Vista è XP. Dunque, per quelli chì vogliono fà un trasportatore cù Linux o un altru sistema diversu da Windows, stu strumentu ùn funziona micca.

Per aduprà tuttu, seguite sti passi:

  1. Scaricate u prugramma è esegui.
  2. Cliccate u pulsante "Sfoglia"per selezziunà una immagine di u sistema operativu scaricata in precedenza. A finestra di selezzione, chì ci hè dighjà familiare, aprirà, dunque avete solu indicà induve u situ hè situatu. Quandu hè finitu, cliccate nantu à "Prossimu" in u angulu inghjettu di a finestra aperta.
  3. Dopu, cliccate nantu à u bottinu. "Dispositiu USB"per scrive u sistema operativo à i media amovibili. Pulsante "DVD", rispettivamente, hè responsabile per i dischi.
  4. In a prossima finestra, selezziunate u vostru drive. Se u prugramma ùn mostranu micca, cliccate nantu à u bottinu di l'aggiornu (in forma di un'icona cù e frecce chì formanu un anellu). Quandu u drive flash hè già specificatu, cliccate nantu à u bottinu "Inizia a copia".
  5. Dopu à quessa, cumincerà à bruscia, cioè a registrazione à i media scelti. Aspettate finu à a fine di stu prucessu è pudete aduprà l'unità USB creata per installà u novu sistema operativu.

Metudu 4: Strumentu di Creazione Media di Installazione di Windows

Inoltre, i sperti di Microsoft anu creatu un strumentu speciale chì vi permette di stallà nant'à un computer o di creà una unità flash USB di avviatu cù Windows 7, 8 è 10. L'installazione di Media Installation Tool di Windows hè più adatta per quiddi chì decidenu di scrive una immagine di unu di questi sistemi. Per aduprà u prugramma, fate u seguitu:

  1. Scaricate l 'strumento per u sistema operativu desideratu:
    • Windows 7 (in stu casu, duverete inserì a chjave di u pruduttu - u vostru o u sistema chì avete dighjà acquistatu);
    • Windows 8.1 (ùn avete micca bisognu di inserisce qualcosa quì, ci hè un unicu bottinu nantu à a pagina di download);
    • Windows 10 (u listessu cum'è in 8.1 - ùn avete micca bisognu di entrà nunda).

    Run u.

  2. Supponemu chì avemu decisu di creà media media avè a versione 8.1. In stu casu, devi specificà a lingua, u liberu è l'architettura. Per questu secondu, sceglite quello chì hè dighjà installatu in u vostru computer. Appughjà nantu à u pulsante "Prossimu" in u angulu inghjettu di a finestra aperta.
  3. Dopu chjaramente a casella "Unità flash USB". Se vulete, pudete ancu sceglie "Fichju ISO". A curiosità, in certi casi, u prugramma pò rifiutà di scrive immediatamente l'immagine nantu à u drive. Dunque, primu ci vole à creà una ISO, è solu dopu trasferisce a una unità flash USB.
  4. In a prossima finestra, selezziunate i media. Se avete inseritu solu una unità in a portu USB, ùn avete micca bisognu à nisuna cosa, basta cliccare "Prossimu".
  5. Dopu à quessa, un avvertimentu apparirà chì tutti i dati da l'unità flash USB saranu cancellati. Cliccate "OK" in sta finestra per accuminà u prucessu di creazione.
  6. A realtà, a registrazione cumincerà più tardi. Avete solu aspettà finu à a fine.

Lezione: Cumu creà un drive flash USB di avviatore Windows 8

In u stissu strumentu, ma per Windows 10 stu prucessu pò apparisce un pocu diversu. Prima selezziunate a casella à fiancu à a didicazione. "Crea una media di installazione per un altru computer". Cliccate "Prossimu".

Ma allu tuttu hè esattamente uguale cum'è a Strumentazione di Creazione Media di Windows per a versione 8.1. In quantu à a settima versione, u prucessu ùn hè micca diversu da quello mostratu sopra per 8.1.

Metudu 5: UNetbootin

Questu strumentu hè destinatu à quiddi chì anu necessariu di creà un lettu di Linux di bootable da u Windows. Per fà utilizà, fate ciò:

  1. Scaricate u prugramma è esegui. L'installazione in stu casu ùn hè micca necessaria.
  2. Dopu, specificate i vostri media nantu à chì l'imagine sarà registrata. Per fà quessa, vicinu à l'iscrizzione "Tipu:" sceglite opzione "Unità USB", è vicinu "Unità:" Selezziunate a lettera di u drive flash inseritu. Pudete truvà in a finestra "U me computer" (o "Questu computer"ghjustu "Computer" a seconda di a versione di l'OS).
  3. Verificate a casella accantu à l'etichetta. "Diskimage" e sceglite "ISO" a so diritta. Dopu cliccate nantu à u bottinu in forma di trè punti, chì si trova in u latu dirittu, dopu à u campu in vacu, da a iscrizione sopra. A finestra per seleziona l'immagine desiderata aprirà.
  4. Quandu tutti i parametri sò specificati, cliccate nantu à u pulsante. "OK" in u angulu inghjettu di a finestra aperta. U prucessu di creazione cumincerà. Ùn manca solu aspettà finu à a fine.

Metru 6: Installatore universale di USB

Universal USB Installer permette di scrive à l'azionamentu images di Windows, Linux è altri sistemi operativi. Ma hè megliu ad aduprà stu uttenu per Ubuntu è altri sistemi operativi simili. Per aduprà stu prugramma, fate u seguitu:

  1. Scaricate e aghjuntu.
  2. Sottu a inscrizzione "Passu 1: Sceglite una Distribuzione di Linux ..." selezziunate u tippu di sistema chì vi sarà installatu.
  3. Appughjà nantu à u pulsante "Sfoglia" sottu l'inserzione "Passu 2: Sceglite a vostra ...". A finestra di selezzione sarà aperta, induve avete bisognu di indicà induve l'untaria destinata à a registrazione hè situata.
  4. Selezziunate a lettera di u vostru trasportatore sottu à a didicazione "Passu 3: Sceglite u vostru Flash USB ...".
  5. Verificate a casella accantu à a didicazione "Avemu formatariu ...". Questu significa chì a unità flash hè piense formattata prima di scrive u sistema operativo chì li serve.
  6. Appughjà nantu à u pulsante "Crea"cuminciò.
  7. Aspetta finu chì a registrazione sia finita. Hà dighjà generalmente un pocu di tempu.

Vede ancu: Cumu rimuovere a prutezzione da scrittura da una unità flash

Metudu 7: Avvisu di comandi di Windows

Tra l'altru cose, pudete fà un media avviabile chì utilizza una linea di comando standard, è specificamente aduendu u so snap-in DiskPart. Questu metudu impone i passi chì seguite:

  1. Aprite un prompt di cumandamentu cum'è amministratore. Per fà quessa, aprite u menu "Start"aperta "Tutti i prugrammi"dopu "Standard". À u puntu "Linea di cumandamentu" cliccà à diretta. Selezziunate u menù di menu à tendi "Run as administrator". Hè vera per Windows 7. In e versioni 8.1 è 10, aduprà a ricerca. Dopu, nantu à u prugramma truvatu pudete ancu cliccà à u cliccavu dirittu di u mouse è selezziunate u vociu di sopra.
  2. Dopu, in a finestra chì si apre, inserite u comandodiskpartHè cusì lanciate l'apparecchiatura avemu bisognu. Ogni cummentu hè entratu premendu un pulsante. "Enter" in a tastiera.
  3. Ulteriori scrittulista di disculasse andatu in una lista di supporti dispunibili. In a lista, selezziunate quella chì avete da salvà in una immagine di u sistema operativu. Pudete imparà per dimensioni. Ricordate u so numeru.
  4. Enterselezziunu u discu [numero di drive]. In u nostru esempiu, questu hè u discu 6, cusì entremuselezziunate u discu 6.
  5. Dopu à sta scritturapuliziaper sguassà cumpletamente u discu flash selezionatu.
  6. Ora specificate u comandocria partizione primariachì creà una nova sezione nantu à u.
  7. Formate u vostru discu cun un cumandamentuformatture fs = fat32 veloce(velocesignifica formattazione rapida).
  8. Fate cun u attivu a partizioneattivu. Ciò significa chì sarà dispunibule da scaricà in u vostru computer.
  9. Dà à a sezione un nome unicu (quessa succede in modalità automatica) cù u comandoassignare.
  10. Ora fighjate à u nome chì hè statu attribuitu -list volume. In u nostru esempiu, u trasportatore hè chjamatuM. Questu pò esse ricunnisciutu ancu da a dimensione di u volumu.
  11. Allora di quì, cù u cumandamentuuscita.
  12. In realtà, u drive di boot hè creatu, ma ora hè necessariu ripresentà l'immagine di u sistema operativu. Per fà quessa, aprite u schedariu ISO scaricatu cù, per esempio, Daemon Tools. Cumu fà sta, leghje a lezione nantu à a montatura di e immagini in stu prugramma.
  13. Lezione: Cume montà una immagine in Daemon Tools

  14. Poi aprite l'azionamentu montatu in "U me computer" accussì à vede i schedari chì sò in ellu. Quessi file vene basta à esse copiati in una unità USB flash.

Fatti! Un media aviabile hè creata è pudete installà un sistema operativu da stu.

Cumu si pudete vede, ci sò parechje manere per fà a missione sopra descritta. Tutti i metudi di sopra sò adatti per a maggior parte di versioni di Windows, ancu se in ognunu di essi u prucessu di creazione di una unità di avviatu avrà e so caratteristiche.

Se ùn pudete micca aduprà nisunu di esse, basta sceglite un altru. Benchì, tutti sti utilità sò abbastanza facili da aduprà. Se avete ancora qualchi prublemi, scrivi nantu à i so commenti quì sottu. Avemu sicuru vene à u vostru aiutu!