Cume crea un grafico in Microsoft Word

L'aggiornamentu tempu tempu di u sistema hè destinatu à mantene a so rilevanza è a sicurezza da intrusi. Ma per vari motivi, certi utilizatori vogliono disattivà sta funzione. À breve, in effetti, qualchì volta hè ghjustificatu se, per esempio, si esegue determinate impostazioni manuali di PC. In listessu tempu, à volte hè necessariu non solu disabilitare a possibilità di aghjurnamentu, ma ancu di disattivà completamente u serviziu chì hè responsabile per questo. Amparemu cumu per risolve u prublema in Windows 7.

Lezione: Cumu disattivà l'aggiornamenti in Windows 7

Metodi di disattivazione

U nome di u serviziu chì hè responsabile per l'installazione di l'aggiornamenti (sia automatiche è manuali), parla da se so - "Windows Update". A so disattivazione pò esse effettuata cum'è sempre, è micca abbastanza standard. Parlemu nantu à ognunu di elli separatu.

Metudu 1: Manager di serviziu

U modu più cunnessu è fiduciale per disattivà "Windows Update" hè usatu Manager di serviziu.

  1. Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Cliccate "Sistema è Sicurezza".
  3. Dopu, selezziunate u nome di una grande sezione. "Amministrazione".
  4. In a lista di strumenti chì apparirà in una nova finestra, cliccate "Servizi".

    Ci hè ancu una opzione più veloce per andà à Manager di serviziu, ancu s'ellu ci vole à memorizà un cumandamentu. Chjamà u strumentu Run dial Win + R. In u campu di l'utilità, inserite:

    services.msc

    Cliccate "OK".

  5. Una qualsiasi di i vie di sopra cunduci à l'apertura di una finestra. Manager di serviziu. Ci hè una lista. Questa lista hè necessariu per truvà u nomu "Windows Update". Per simplificà a missione, custruisce l'alphabetica cliccendu "Nome". Status "Works" in a colonna "Condition" significa u fattu chì u serviziu funziona.
  6. A disattivà Update Center, mette in evidenza u nome di questu elementu, e poi cliccate "Stop" in u pannello di sinistra.
  7. U prucessu d'arrestazione sta currendu.
  8. Ora u serviziu hè fermatu. Questu hè dimostratu da a scomparsa di l'iscrizzione "Works" in u campu "Condition". Ma sì in a colonna Tipu Startup setatu à "Automatic"dopu Update Center darà a volta à a prossima volta chì accende u computer, è questu ùn hè micca sempre accettatu per l'utente chì hà fattu u fermu.
  9. Per impedisce ciò, cambiate u statutu in a colonna Tipu Startup. Cliccate nantu à u nome di l'elemento cù u bottinu direttu di u mouse (PKM). Sceglite "Pruprietà".
  10. Andate in a finestra di pruprietà, essendu in a tab "Generale"cliccate nantu à u campu Tipu Startup.
  11. Da a lista chì compare, selezziunate un valore. "Manuale" o "Disabled". In u primu casu, u serviziu ùn hè micca attivatu dopu à riavvià u computer. Per esse attivatu, avete bisognu di aduprà unu di i tanti modi per attivà manualmente. In u secondu casu, sarà pussibule attivà solu quandu l'utente cambia u tippu di partenza da "Disabled" on "Manuale" o "Automatic". Dunque, hè a seconda opzione di spegne chì hè più affidabile.
  12. Dopu chì a scelta hè fatta, cliccate nantu à i pulsanti "Applicà" è "OK".
  13. Ritorna à a finestra "Dispatcher". Comu pudete vede, u statu di l'elemento Update Center in a colonna Tipu Startup hè statu cambiatu. Ora u serviziu ùn inizierà ancu dopu à riavvià u PC.

Cumu attivà torna si hè necessariu Update Center, hà dettu in una lezzione separata.

Lezione: Cumu avè l'iniziu u serviziu d'aggiornu di Windows 7

Metudu 2: "Linea di comando"

Pudete ancu risolve u prublema inserendu u comando in "Linea di cumandamentu"currisce cum'è amministratore.

  1. Cliccate "Start" è "Tutti i prugrammi".
  2. Sceglite un cartulare "Standard".
  3. In a lista di l'applicazioni standard, cerca "Linea di cumandamentu". Cliccate nantu à questu articulu. PKM. Sceglite "Run as administrator".
  4. "Linea di cumandamentu" sta in esecuzione. Inserite u comando chì seguite:

    rete fermata wuauserv

    Cliccate Enter.

  5. U serviziu d'aggiornamentu hà cessatu, cum'è ripurtatu in a finestra "Linea di cumannu".

Ma vale a mente ricurdà chì stu metudu d'arrestu, à dispusitu di u precedente, disattiva u serviziu solu finu à u prossimu ripartimentu di u computer. Se site avete bisognu di mette à u fermu per un più lungu tempu, duverete riprescia à l'operazione passendu "Linea di cumandamentu", ma megliu à prufittà Metudu 1.

Lezione: Apertura di a "Linia di Command" Windows 7

Metudu 3: Task Manager

Pudete ancu fermà u serviziu di l'aggiornamentu utilizendu Task Manager.

  1. Per andà à Task Manager dial Maiusc + Ctrl + Esc o cliccate PKM da "Taskbar" e selezziunu quì "Avvia u Task Manager".
  2. "Dispatcher" cuminciò Prima di tutti, per fà u travagliu chì avete bisognu di uttene di diritti amministrativi. Per fà quessa, andate in a sezione "Prucessi".
  3. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u pulsante. "Mostra tutti i prucessi di l'utente". Ci hè per l'implementazione di questu azzione "Dispatcher" Capacità amministrative sò assignate.
  4. Ora pudete andà à a sezione "Servizi".
  5. In a lista di elementi chì si apre, ci vole à truvà u nomu. "Wuauserv". Per una ricerca più veloce, usa u nome. "Nome". Dunque, tutta a lista sarà dispunita alfabeticamente. Dopu avete trovu l'elementu chì vulete, cliccate nantu à ellu. PKM. Da a lista, selezziunu "Stop u serviziu".
  6. Update Center serà disattivata, cum'è ind'è l'apparenza in a colonna "Condition" iscrizioni "Stopped" invece di - "Works". Ma, ancu, una disattivazione ùn hè da u travagliu finchè u PC hè ripartitu.

Lezione: Aprite u "Task Manager" di Windows 7

Metudu 4: Configurazione di u sistema

U modu successivu di risolve u prublema hè svolto da a finestra "Configurazioni di sistema".

  1. Vai a finestra "Configurazioni di sistema" pò esse da a sezione "Amministrazione" "Pannello di cuntrollu". Cumu entrà in sta sezione hè descritta in a descrizione Metudu 1. Dunque in a finestra "Amministrazione" cliccate "Configurazione di u sistema".

    Pudete ancu sparghje questu arnesi da sutta la finestra. Run. Chiama Run (Win + R). Enter:

    msconfig

    Cliccate "OK".

  2. Shell "Configurazioni di sistema" sta in esecuzione. Move a sezione "Servizi".
  3. In a sezione chì si apre, truvate l'elemento "Windows Update". Per fà più veloce, custruisce una lista alfabeticamente cliccendu "Servizio". Dopu chì l'elemento sia trovu, deselezziunate a casella à a so sinistra. Poi premete "Applicà" è "OK".
  4. A finestra si aprirà. "Setup di u sistema". Tandu vi manda di riavvià u computer per chì e cambiamenti entranu in vigore. Se vulete fà sta immediatamente, allora chjude tutti i documenti è i prugrammi, e poi cliccate Reboot.

    In u casu contrariu, premete "Smetta senza riavule". Poi i cambiamenti entreranu in vigore solu dopu avè riavvicinatu u PC in modalità manuale.

  5. Dopu avendu riavvitatu u computer, u serviziu d'aggiornu deve esse disattivatu.

Comu pudete vede, ci sò parechje maniere di disattivà u serviziu d'aggiornu. Sì avete bisognu di fà un shutdown solu per u periodu di a sessione attuale di u PC, allora pudete aduprà una qualsiasi di e opzioni di sopra, chì cunsiderate u più conveniente. S'ellu hè necessariu disconnu nzinu per un bellu tempu, chì prevede almeno un riavevu di u computer, allora in questo casu, per evità di bisognu di fà a prucedura à parechje volte, sarà ottimale a disconnessione dopu à Manager di serviziu cun cambiamentu di u tipu inziu in proprietà.