Fissà l'errore di l'aggiornamentu 0x80070002 in Windows 7

Quandu riceve un aghjurnamentu di sistema nantu à i computer da certi utenti, hè visualizzato un errore 0x80070002, chì ùn permette micca di finisce l'aggiornu cù successu. Sapemu chì e so cause è cume si eliminanu per un PC cù Windows 7.

Vede ancu:
Cume Piazzà l'errore 0x80070005 In Windows 7
Correzione di l'errore 0x80004005 in Windows 7

Cume per riparà l'errore

L'errore chì studemu pò accadere micca solu cù un aghjunghju regale, ma ancu quandu aghjusta l'upgrade à Windows 7 o quandu cerca di ripristinà u sistema.

Prima di passà à e soluzioni specifiche, verificate u sistema per a integrità di i schedari di sistema è ripristinallu, se necessariu.

Lezione: Verificà a integrità di i schedari di sistema in Windows 7

Se l'utile ùn hà scebbitu nisuna prublema cù a scansione, allora andate à i metudi descritti sottu.

Metudu 1: Abilita i Servi

L'errore 0x80070002 pò verificà da u fattu chì i servizii chì sò responsabili di l'installazione di l'aggiornamenti sò disattivati ​​in u computer. Prima di tutti, riguarda i servizii seguenti:

  • "Centru di l'aggiornamentu ...";
  • "Cuntinu eventi ...";
  • BITS.

Hè necessariu controllà s'ellu hè in esecuzione è attivate se hè necessariu.

  1. Cliccate "Start" è aperti "Pannello di cuntrollu".
  2. Andà à "Sistema è Sicurezza".
  3. Cliccate "Amministrazione".
  4. In a lista chì si apre, cliccate nantu à l'elemento "Servizi".
  5. L'interfaccia lancia. Manager di serviziu. Per una ricerca più pratiziale di elementi, cliccate nantu à u nomu di u campu. "Nome"In tale modu, custruendu a lista in ordine alfabeticu.
  6. Trova u nome di l'elemento "Update Center ...". Notate u statu di stu serviziu in a colonna. "Condition". S'ellu hè vacantu è ùn hè micca piazzatu "Works"cliccate nantu à u nome di l'elemento.
  7. In a finestra aperta in u campu Tipu Startup sceglie opzione "Automatic". Next, cliccate "Applicà" è "OK".
  8. Poi dopu chì tornanu à a finestra principale "Dispatcher" selezzione articulu "Update Center ..." è cliccate "Run".
  9. Dopu, fà una operazione simile per attivà u serviziu. "Cuntinu eventi ...", assicuratevi micca solu per accenderu, ma ancu cù l'impostazione di u tippu automaticu di lancia.
  10. Poi fà una stessa procedura cù u serviziu. Bitts.
  11. Dopu avete verificatu chì tutti i servizii sopra cullati sò attivati, vicinu "Dispatcher". Ora l'errore 0x80070002 ùn deve più esse osservatu.

    Vede ancu: Descrizione di i servizii di basi in Windows 7

Metudu 2: Modifichi u registru

Se u metudu precedente ùn hà risoltu u prublema cù l'errore 0x80070002, pudete provà à trattà cun a modifica da u registru.

  1. Quadrante Win + R è in a finestra chì si apre, inserite l'espressione:

    regedit

    Cliccate "OK".

  2. A finestra si aprirà Editor Editor. Cliccate in a parte di sinistra di u nomu di u bush "HKEY_LOCAL_MACHINE"è poi andate à "SOFTWARE".
  3. Dopu cliccate nantu à u nome di a cartella. "Microsoft".
  4. Allora andate in directory "Windows" è "CurrentVersion".
  5. Dopu cliccate nantu à u nome di a cartella. "WindowsUpdate" è mettite in risu u nome di u directory "OSUpgrade".
  6. Adu cusì movite à u latu dirittu di a finestra è cliccate à dirittu dirittu nantu à u spaziu vacante. In u menu chì si apre, naviga per e cose "Crea" è "Valore DWORD ...".
  7. Nome di u parametru creatu "AllowOSUpgrade". Per fà quessa, scrivete solu u nome datu (senza virguli) in u campu per assignà un nome.
  8. Dopu cliccate nantu à u nome di u novu parametru.
  9. In a finestra aperta in u blocu "Sistema di calculu" selezziunate a scelta cù u pulsante di radio "Hex". In u solu campu inserite u valore "1" senza quotazione è cliccate "OK".
  10. Ora, chiudite a finestra "Editor" è ripartite u computer. Dopu avè riavvicatu u sistema, l'errore 0x80070005 deve sparisce.

Ci sò parechje ragioni per l'errore 0x80070005 nantu à i computer cu Windows 7. In a maggior parte di i casi, stu prublemu hè risoltu sia cunfermendu i servizii necessarii o modificendu u registro.