Programmi per un scardu misu: antivirus, navigatore, audio, lettore video

Bonu ghjornu!

U postu d'ogni piaghju à dedicà a tutti quiddi chì anu da travaglià nantu à i vecchi computer debuli. So aghju cunnosce chì ancu a risoluzione di e travaglii semplici pò trasformà in una grande perdita di tempu: i schedari aperti per un bellu tempu, u video ghjucula cù freni, u computer cessa spessu ...

Considerà u più software libru necessariu, chì crea una carica minima nant'à u computer (per e prugrami simili).

È cusì ...

U cuntenutu

  • I prugrami più necessarii per un computer febbricu
    • Antivirus
    • Navigatore
    • Lettore audio
    • Video lettore

I prugrami più necessarii per un computer febbricu

Antivirus

L'antivirusu, di per sè, hè un prugramma assai aviazione, da allora hà bisognu di tene traccia di tutti i prugrammi in esecuzione nant'à u computer, controllà ogni file, cercà lince di codici maliziali. Qualchì volte, certi ùn installanu micca un antivirus in un computer febbricu, da allora i freni diventanu insopportabili ...

Avast

Molti boni risultati sò mostrati da questu antivirus. Scaricate qui.

Da u meritu vene immediatamente messu in luce:

- velocità di u travagliu;

- L'interfaccia hè stata tradutta in russe;

- parechje impostazioni;

- grande database anti-virus;

- requisiti di sistema bassi.

Avira

Un altru antivirus chì mi vulia primurariu hè Avira.

Link - à u situ ufficiale.

Funziona subitu ancu in Pts. pc debitu. U database anti-virus hè abbastanza grande per scopre i virus più cumuni. Sicuramente merita di pruvà se u vostru PC hà cuminciatu à rallentà è esse instabile quandu usando altri antiviruses.

Navigatore

Browser - unu di i prugrammi più impurtanti, se travaglia cun Internet. È quant'è veloce travaglia sarà dipende da u vostru travagliu.

Immaginate chì avete bisognu di vede circa 100 pagine per ghjornu.

Sè ognunu di elli saranu carichi per 20 secondi. - ti costa: 100 * 20 secondi. / 60 = 33,3 min.

Sè ognunu di elli si carica in 5 secondi. - Allora u vostru tempu di travagliu sarà 4 volte menu!

È cusì ... à u puntu.

Navigatore Yandex

Scaricà: //browser.yandex.ru/

Più di tutti, stu navigatore vinci cun a so mancanza di richieste di risorse informatiche. Ùn cunniscu perchè, ma travaglia rapidamente, ancu in i PC antichi (chì ponu in generale spiegà u situ).

In più, Yandex hà parechji servizii pratici che sò praticamente integrati in u navigatore è pudete usarli subitu: per esempiu, per scopre u tempu è u mumentu di u dollaru / l'euro ...

Google Chrome

Scaricà: //www.google.com/intl/ru/chrome/

Unu di i navigatori più popolari finu à a data. Ùn ci vole à fà vede più in quantu à carattallu. Cume e richieste di risorse paragonabili à u navigatore Yandex.

À propiu sì, hè convenienti di scrive immediatamente una ricerca in a barra di indirizzi; Google Chrome truverà e risposte necessarie in u motore di ricerca Google.

Lettore audio

Indubbiamente, in ogni computer ci vole esse almeno un lettore audio. Senza lu, è u computer ùn hè micca un computer!

Unu di i lettori di musica cù i requisiti di sistema minimu hè foobar 2000.

Foobar 2000

Scaricà: //www.foobar2000.org/download

In listessu tempu u prugramma hè assai funzionale. Permette di creà un gruppu di playlist, ricercà canzoni, edite u nome di e tracce, etc.

Foobar 2000 guasi mai ne pende, cum'è sì u casu cù WinAmp nantu à i computer impurtanti.

STP

Scaricà: //download.chip.eu/ru/STP-MP3-Player_69521.html

Ùn pudemu micca aiutà à fattu mettere in luce stu micu prugramma, cuncettatu soprattuttu per a riproduzione di file MP3.

A so caratteristica principale: minimalismu. Quì ùn vedite micca belle linee è punti chì lampighjini è aghjustà, ùn ci sò uganti, ecc. Ma, per questo, u prugramma cunsuma minimunu risorse di sistema informatica.

Un'altra caratteristica hè ancu assai piacevule: pudete cambià e melodie usando i tasti caldi mentre sò in un prugramma Windows!

Video lettore

Per a visione di filmu è di video ci sò decine di lettori diversi. Forse, mischjanu bassi requisiti + alta funzionalità solu pochi. À mezu à elli mi vogliono mette in evidenza BS Player.

Giocatore BS

Scaricà: //www.bsplayer.com/

Funziona assai veloce, nemmenu i computer impurtanti. Grazie à questu, l'utenti anu l'occasione di vede video di alta qualità, chì in altri giocatori si rifiuta di principià, o si ghjoca cun freni è errori.

Un'altra caratteristica eccezionale di stu lettore hè a so capacità di scaricà sottotituli per un film, è automaticamente!

Video lan

Di website: //www.videolan.org/vlc/

Stu ghjocu hè unu di i migliori per guardà i video da a rete. Non solu ghjoca à "video di rete" megliu di a maggior parte di l'altri giocatori, ma crea ancu una carica più chjaru nantu à u processore.

Per esempiu, aduprendu stu lettore, pudete accelerà u travagliu di Sopcast.

PS

E chì prugrammi si utilizanu nantu à i computer debuli? Prima di tutto, ùn sò micca alcune opere specifichi chì sò interessate, ma spessu-cuncepite, di interessu per una larga gamma di utenti.