Software per creà ghjochi 2D / 3D. Cumu creà un ghjocu simple (esempiu)?

Ciao

Games ... Questi sò unu di i prugrammi più popolari per i quali assai utenti pruvanu computer è urdinatori. Probabilmente, i PC ùn sò micca diventati tantu popolari s'è ùn ci era nunda di ghjochi.

E se prima per creà ogni ghjocu, era necessariu avè una cunniscenza particulare in u campu di a programmazione, di disegnu e mudelli, ecc - ora hè abbastanza per studia un certi editor. Parechji redattori, à l'upusitu, sò abbastanza semplici è ancu un utilizatore principiante pò capisce.

In questu articulu mi piacerebbe toccà tali redatturi popolari, oltre à uttene l'esempiu di unu di l'iddi per scurdà trà a creazione di un ghjocu semplice passaghju.

U cuntenutu

  • 1. Prugrammi per a creazione di ghjochi 2D
  • 2. Prugrammi per a creazione di ghjochi 3D
  • 3. Cumu creà un ghjocu 2D in l'editor di Game Maker - passo per passo

1. Prugrammi per a creazione di ghjochi 2D

Sò 2D - capisce i ghjochi bidimensionali. Per esempiu: tetris, catuoru, pinball, vari ghjochi di carte, etc.

Esempii-ghjochi 2D. Card Game: Solitaire

1) Game Maker

U Sviluppatore: //yoyogames.com/studio

U prucessu di creazione di un ghjocu in Game Maker ...

Questu hè unu di i redatturi più faciuli per creà ghjochi scarsi. L'editor hè fattu abbastanza qualitativamente: hè faciule per inizià a travaglià in questu (tuttu hè intuitivamente chjaru), ancu ci sò e grandi opportunità per edità oggetti, stanze, ecc

Di solitu in questu editore fate ghjochi cù una vista superiore è i platformari (vista laterale). Per i utilizatori cun più esperienza (quelli chì sò un pocu versati in a programmazione) ci sò e funzioni speciali per l'inserimentu di script è codice.

Dunque, si noterà una grande varietà di effetti è azzioni chì ponu esse piazzate à vari oggetti (caratteri futuri) in stu editor: u numeru hè solu stupendu - più chè pochi centu!

2) Custruite 2

Website: //c2community.ru/

Designer di ghjocu mudernu (in u sensu più veru di a parolla), permettendu ancu à i utilizatori di PC novelli di fà ghjochi moderni. In più, vogliu enfatizà chì, cun l'aiutu di stu prugramma, i ghjochi pò esse fattu per diverse piattaforme: IOS, Android, Linux, Windows 7/8, Mac Desktop, Web (HTML 5), etc.

Questu costruttore hè assimilatu à Game Maker - quì ci vole à aghjunghje oggetti, poi scrive u cumportamentu (reguli) è creà vari eventi. U editor hè basatu nantu à u principiu WYSIWYG - vale à dire Puderete immediatamente vede u risultatu quandu crei u ghjocu.

U prugramma hè pagatu, ancu per principianti ci sarà piena di versione gratuita. A differenza trà e varie versioni sò spieghjate in u situ di sviluppatore.

2. Prugrammi per a creazione di ghjochi 3D

(3D - ghjochi tridimensionali)

1) 3D RAD

Website: //www.3drad.com/

Unu di i costruttori più chjuvuli in 3D (per parechji utilizatori, à propositu, a versione libera, chì hà un limite d'aggiornu di 3 mesi), basterà.

3D RAD hè u custruore più faciule da ammaestrateci; ci hè praticamente nunda di programmazione quì, cù l'eccezione possibile di prescrivere e coordinate di l'oggetti per diverse interazioni.

U furmatu di ghjocu più popu creatu cù stu motore hè a corsa. À propiu sì, l'immagini di vigliu sopraeluciali a cunfernu ancu una volta.

2) Unità 3D

U Sviluppatore: //unity3d.com/

Un strumentu seriu è cumpletu per a creazione di ghjochi seriosi (Iu scuse per a tautologia). Raccomandassi di andà in essa dopu studiatu altri motori è disegnatori, cioè. cun una manu piena.

U pacchjettu Unity 3D include un motoru chì vi permette pienu di aduprà e capacità di DirectX è OpenGL. Pure in l'arsenali di u prugramma l'occasione di travaglià cun mudelli 3D, travaglià cù l'ombre, l'ombre, a musica è i soni, una grande biblioteca di script per e travaglie standard.

Forse l'unicu guru di sta furmazione hè a necessità di cunniscenza di programmazione in C # o Java - parte di u codice in a compilazione duverà esse aghjunta in "modalità manuale".

3) NeoAxis Game Engine SDK

U Sviluppatore: //www.neoaxis.com/

Un ambiente di sviluppu libaru per quasi tutti i ghjochi in 3D! Cù sta cumpleta, pudete fà cursi, tiratori, e arcate cù avventura ...

Per u Game Engine SDK, a rete hà parechji addizioni è prumuzioni per parechje attività: per esempio, a fisica di una vittura o di un aereo. Incù l'aiutu di biblioteche espandibile, ùn avete ancu bisognu di cunniscenza seria di i linguaggi di programmazione!

Grazie à un lettore spiciali integratu in u mutore, i ghjochi creati in esse ponu esse ghjucati in parechji navigatori popolari: Google Chrome, FireFox, Internet Explorer, Opera è Safari.

Game Engine SDK hè distribuitu cum'è un motoru libero per u sviluppu non commerciale.

3. Cumu creà un ghjocu 2D in l'editor di Game Maker - passo per passo

Fabbricante di ghjocu - Un editor assai popu per a creazione di ghjochi 2D non cumplici (ancu se i sviluppatori dichiaanu chì pudete creà ghjochi di tutte e cumplicità in ellu).

In stu picculu esempiu, aghju vogliu ghjustu mostrà una mini-istruzioni passo-passu nantu à a creazione di ghjochi. U ghjocu hè assai simplexu: u personaghju Sonic si muoverà intornu à u schermu pruvendu à raccoglia mele verdi ...

A cumincià cù azzioni semplici, aghjunghje novu funzioni nantu à a strada, chì sà, forse u vostru ghjocu diventerà un veru colpu cù u tempu! U mo scopu in st'articulu hè solu di mostra da u perchè parte, perchè u principiu hè u più difficiule per a maiò parte ...

Bianchi per creà un ghjocu

Prima di iniziare a creazione di alcun ghjocu, avete bisognu di fà u seguitu:

1. Inventate u carattere di u so ghjocu, ciò chì farà, induve hè, cumu u lettore ne gestisce è altri dettagli.

2. Cume e stampe di u vostru carattere, oggetti cù i quali hà interagisce. Per esempiu, se avete un orso per raccoglia e mele, allora avete bisognu di almenu duie ritratti: l'oursu è e so a mele. Pudete ancu bisognu di un background: un quadru cumpletu induve l'azione avverrà.

3. Cume o copia di i sori per i vostri caratteri, musica chì sarà ghjucata in u ghjocu.

In generale, avete bisognu: per raccoglie tuttu ciò chì sarà necessariu per creà. Tuttavia, sarà possibile dopu aghjunghje à u prughjettu esistente di u ghjocu tuttu ciò chì era scurdatu o lasciatu per più tardi ...

Creazione di mini-ghjocu Step-by-step

1) A prima cosa chì vi hà da fà hè di aghjunghje spriti di i nostri caratteri. Per fà quessa, u pannellu di cuntrollu di u prugramma hà un pulsante speciale in forma di faccia. Cliccate per aghjunghje sprite.

Pulsante per creà un sprite.

2) In a finestra chì si vede, hè necessariu cliccà nantu à u pulsante di download per u sprite, allora specificate a so dimensione (se vole).

Sprite caricatu.

3) Allora avete bisognu di aghjunghje tutti i vostri spriti à u prughjettu. In u mo casu, hè andatu 5 spriti: Sonic è mele multicolore: cerchju verde, rossu, arancia è grisgiu.

Spriti in u prugettu.

4) Dopu, avete bisognu di aghjunghje oggetti à u prughjettu. L'oggettu hè un dettagliu impurtante in ogni ghjocu. In Game Maker, un oggettu hè una unità di ghjocu: per esempiu, Sonic, chì si sposta nantu à u schermu secondu e chjavi chì premete.

In generali, l'oggetti sò un tema impurtante cumplicatu è hè di primu impossibile spiegà lu in teoria. Cumu si lavora cù l'editore, diventerà più familiarità cù u enorme pila di funzioni chì Game Maker ti offre.

Intantu, creà u primu oggiu - cliccate nantu à u pulsante "Aggiungi oggiu" .

Game Maker. Aghjunghjendu un oggettu.

5) Dopu, un sprite hè selezionatu per l'oggiu aghjustatu (vedi a screenshot sottu, à a sinistra + sopra). In u mo casu - u caratteru Sonic.

Poi eventi sò stati rializati per l'oggiu: ci ponu decine di elli, ogni evento hè u comportamentu di u vostru oghjettu, u so muvimentu, i sonnii assuciati, i controlli, i vetri, è l'altre caratteristiche di u ghjocu.

Per aghjunghje un evento, cliccate nantu à u butteiu cù u listessiunatu - allora selezziunate l'azione per l'eventi in a colonna di diritta. Per esempiu, movendu orizzontalmente è verticalmente quandu premete i tasti freccia.

Aghjunghje eventi à l'oggetti.

Game Maker. Per l'oggetto Sonic, 5 eventi sò stati aghjunti: spostà u carattere in diverse direzzioni quandu premete e chjave; più una situazione hè stabilita quandu attraversa u limitu di a zona di ghjocu.

À propiu sì, ci pò essa assai eventi: Game Maker ùn hà micca una piccola cosa quì;

- u travagliu di spostà u carattere: a velocità di u muvimentu, di saltà, di a forza di u salto, ecc.

- sovrapposizione di travaglii di musica in vari azzioni;

- l'aspettu è a rimozione di u caratteru (oghjettu), etc.

Hè impurtante! Per ogni oggettu in u ghjocu bisognu à registrà i vostri eventi. Più eventi per ogni oggettu si registranu - u più versatile è cun grande potenziale per fà u ghjocu. In principiu, ancu senza sapè ciò chì esattamente questo o quellu evento ne farà, puderete allenà aghjunghendu e vedi cumu si portarà u ghjocu dopu. In generale, un grande campu per sperimenti!

6) L'ultima è una di e azzioni importanti hè a creazione di a stanza. Una stanza hè una specie di tappa di u ghjocu, u livellu à chì i vostri oggetti interagiranu. Per creà una stanza, cliccate nantu à u pulsante cù l'icona seguente :.

Fate una stanza (scena di ghjocu).

In a stanza creata, cù u mouse, pudete organizà i nostri oggetti nantu à u scena. Personalisà u cinturatu di ghjocu, stabilisci u nome di a finestra di ghjocu, specificà i punti di vista, etc. In generale, un furmagliu tuttu per sperienze è travaglià nantu à u ghjocu.

7) Per mette in opera u ghjocu risultatu - appughjate nantu à u pulsante F5 o in u menù: Run / normal launch.

Run u ghjocu risultante.

Game Maker aprirà davanti à voi una finestra cù u ghjocu. In realtà, pudete guardà ciò chì avete, sperimentu, ghjucate. In u mo casu, Sonic pò andà a muvenda dipende da e numerose battute di tastiera. Una specie di mini-ghjocu (oh, è ci era i tempi in cui u puntu biancu chì scorreva nant'à u schermu neri causò una sorpresa strana è un interessu trà a ghjente ... ).

U ghjocu risultatu ...

Ié, naturalmente, u ghjocu risultatu hè primitivu è assai simplici, ma l'esempiu di a so creazione hè assai indicativu. Inoltre, sperimentendu è travaglià cù oggetti, spriti, suoni, sfondi è stanze - pudete creà un jocu 2D assai bè. Per creà tali ghjochi 10-15 anni fa, era necessario avè una cunniscenza particulare, ora hè abbastanza per esse capace di girà u mouse. Progressu!

Cù u megliu! Tutti i ghjocu-sistema di successu ...