Cumu ritornà "Finestra di comando aperta" in Windows 10 Explorer

In Windows 10, versione 1703, l'oggetto di riga di comando in u menu Start hè cambiatu in PowerShell, è l'elemento di u menù contestuale di l'Esploratore (chì si vede s'ellu tenite premutu Shift quandu clicchite cliccate) ". È sì u primu cambia facilmente in Settings - Personalization - Taskbar ("Elemento di Sostitu u linea di comando cù Windows PowerShell"), allora u secondu ùn cambia micca se cambiate quest'attualità.

In questo manualu, passo per passo, cumu restituisca a voce "Finestra di comando aperta" di Windows 10, chjamata in Esploratore quando aprite u menù contestuale cù a tonalità Shift tenuta e serve per lanciare a riga di comando in a cartella attuale (s'è chjamatu u menù in un locu nant'à a finestra Explorer) in u cartulare sceltu. Vede ancu: Cumu restituisce u pannellu di cuntrollu in u menu di cuntestazione inizi di Windows 10.

Restituite u articulu "Averna finestra di comando" aduprendu l'editor di registru

Per rende u primu menu di cuntestu specificatu in Windows 10, fate u seguitu:

  1. Premete i tasti Win + R è entrate regedit avà u so editor di registro.
  2. Vai à a chjave di registru HKEY_CLASSES_ROOT cmd di annunci, cliccate puru u dirittu nantu à u nome di a partizione è selezziunate a voce di menù "Permissioni".
  3. In a prossima finestra, cliccate nantu à u pulsante "Avanzate".
  4. Cliccate "Modifica" accantu à "Pruprietariu".
  5. In u campu "Inserisci i nomi di l'oggetti à selezziunà", inserisci u nome di u vostru utente è cliccate "Verificate i nomi", è dopu - "OK". Nota: Se state usando un account Microsoft, inserisci u vostru indirizzu e-mail invece di u vostru username.
  6. Verificate a "Sostitu u proprietariu di sottocontenitori è oggetti" e "Sostituete tutte e permessi di l'oggettu figghiu", allora cliccate "OK" e cunfirmi l'azione.
  7. Tornerete à a finestra di configurazione di sicurezza di chiavi di registru, selezziunate l'elementu Administrators in essu è selezziunate a casella Controllo completo, cliccate OK.
  8. Tornà à l'editor di u registru, cliccate nantu à u valore HideBasedOnVelocityId (in a parte diritta di l'editor di u registru), cliccate à dirizzione diritta è selezziunate "Sguardi".
  9. Ripetite i punti 2-8 per e sezioni. HKEY_CLASSES_ROOT Sfondi Sfoglia sfonda cmd è HKEY_CLASSES_ROOT cmd di unità

Una volta finita l'azzioni specificate, l'elemento "Averna finestra di comando" tornerà in a forma in cui era presentatu prima in u menù contestuale di u esploratore (ancu senza rinuminà explorer.exe o riavvicinu u computer).

Ulteriori informazioni

  • Ci hè una possibilità ulteriore di aprire a linea di cumandata in a cartella attuale in Windows 10 Explorer: essendu in a cartella desiderata, digià cmd in a barra di indirizzu di l'esploratore è premete Invescia.

A finestra di cummentu pò esse aperta ancu nantu à u desktop: Shift + cliccà à dirittu cun a mouse - selezziunate a voce di menu currente.