OKI comu un rigalu à un altru utilizatore in Odnoklassniki

In i documenti di Microsoft Excel, chì consistenu in un gran numaru di campi, spessu hè necessariu truvà certi dati, un nome di stringa e accussì. Hè assai incomode quandu avete a guardà da un numeru di numeru righe per trovà a parola o l'espressione adatta. Risparmiate tempu è nervi aiuterà a ricerca integrata Microsoft Excel. Videmu cumu funziona, è cum'è utilizanu.

Funzione di ricerca in Excel

A funzione di ricerca in Microsoft Excel offre l'occasione di truvà u testu desideratu o valori numerichi cun a finestra Find and Replace. In più, l'applicazione hà l'opzione di recuperu di dati avanzati.

Metudu 1: Ricerca Simulare

Una semplice ricerca di dati in Excel ti permette di truvà tutte le cellule chì cuntenenu l'insieme di caratteri inseriti in a finestra di ricerca (lettere, numeri, parole, etc.) senza perceptu u casu.

  1. Esiste in a tabulazione "Casa", cliccate nantu à u bottinu "Truvate è evidenziate"chì hè situatu nantu à u nastro in u blocu di strumentu U editing. In u menu chì vene, selezziunate l'elemento "Trova ...". Invece di queste azzioni, pudete semplicemente digià a scelta rapida Ctrl + F.
  2. Dopu avete passatu per e cose pertinenti nantu à a nastro, o avete urciatu una cumminazione di "tasti d'accessu", a finestra si aprirà. "Truvà è rimpiazzà" in a tabulazione "Truvate". Avemu bisognu. In u campu "Truvate" inserite a parola, i caratteri o l'espressioni chì vanu à circà. Pressu u pulsante "Trova prossimu"o un bottinu "Truvate tutti".
  3. Quandu premi un pulsante "Trova prossimu" avemu muvutu in a prima cella induve i gruppi ammessi di caratteri sò contenuti. A cella stessa diventa attiva.

    A ricerca è l'emissione di risultati hè fatta linea per linia. Prima, tutte e cellule in a prima fila sò processate. Se i dati chì risponde à a situazione ùn hè statu micca trovu, u prugramma inizià a ricerca in a seconda linea, e sì, finu à ch'ella trova un risultati soddisfacenti.

    I caratteri di ricerca ùn anu da esse elementi separati. Dunque, se l'espressione "diritti" hè specifiata cum'è una richiesta, allora l'uscita visualizzerà tutte e cellule chì cuntenenu u set sequenziale dato di caratteri ancu in a parola. Per esempiu, a parola "Destra" sarà considerata pertinente in stu casu. Se specifichi a cifra "1" in u mutore di ricerca, allora a risposta contene celle chì cuntenenu, per esempio, u numeru "516".

    Per andà à u risultatu à vene, cliccate nuvamente u pulsante. "Trova prossimu".

    Pudete cuntinuà cusì finu chì a visualizzazione di i risultati principia in un novu circulu.

  4. Se à l'iniziu di a procedura di ricerca cliccate nantu à u bottinu "Truvate tutti", tutti i risultati di u prugramma saranu presentati in una lista in u fondu di a finestra di ricerca. Questa lista cuntene informazioni nantu à u cuntenutu di e cellule cù i dati chì risponde à a query di ricerca, a so indirizzu di situazione, è u fogliu è u libru à chì si riferiscenu. Per andà à tutti i risultati di u prugramma, basta cliccare nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse. Dopu à ciò, u cursore andrà in a cellula Excel, in u record chì l'utente hà fattu un clic.

Metudu 2: Ricercate da una gamma specifica di cellule

Se avete una tavula abbastanza scala, allora in questo casu ùn hè micca sempre cunsideratu à cunsultà l'intera lista, perchè i risultati di a ricerca pò diventà una quantità enorme di risultati chì ùn sò micca necessarie in un casu particulare. Ci hè un modu per limità u spaziu di ricerca à solu una gamma specifica di cellule.

  1. Selezziunate a zona di e cellule in cui vulemu cercà.
  2. Scrivemu a combinazione di tasti nantu à a tastiera Ctrl + F, dopu chì avè una finestra familiare "Truvà è rimpiazzà". L'azione successiva hè esattamente uguale cum'è in u metudu precedente. L'unica differenza sarà chì a ricerca sia effettuata solu in u spaziu specificatu di cellule.

Metudu 3: Ricerca Avanzata

Come annunziatu sopra, in una ricerca normale, tutte e cellule chì cuntenenu un set sequenziale di caratteri di ricerca in ogni forma ne sò micca strollenti.

Inoltre, l'uscimentu pò riceve non solu i cuntenuti di una cella specifica, ma dinò l'indirizzu di l'elemento à chì si riferisce. Per esempiu, a cella E2 cuntene a formula, chì hè a summa di e cellule A4 è C3. Questa quantità hè di 10, è hè questu numeru chì si vene in cella E2. Ma, s'è ponu a digitazione di ricerca "4", allora trà i risultati di u prublema serà tutta a stessa cella E2. Cumu hè stata questu accaduta? Sì in a cellula E2, a formula contiene l'indirizzu nantu à a cella A4, chì include appena u numeru impiegatu 4.

Ma, cumu si tagghii tali è altri risultati evidentemente inaccettabili di i risultati di a ricerca? Per questi scopi, ci hè una ricerca avanzata Excel.

  1. Dopu apru a finestra "Truvà è rimpiazzà" In qualunque manera sopra descritta, cliccate nantu à u bottinu "Opzioni".
  2. À a finestra, una numeru di attrezzi addiziunali per gestisce a ricerca. Per impostazione predefinita, tutti sti strumenti sò in u stissu statu cum'è in una ricerca normale, ma pudete fà ajustamenti, se hè necessariu.

    Per difettu, funzioni "Case case" è "Celle intere" sò disabilitati, ma s'è cusiglamu e case di partenza, in questo casu, u registru entratu è a partita esatta saranu presenti in considerazione quandu genereranu u risultatu. Se inserisci una parola cù una minuscula, allora in i risultati di a ricerca, e cellule chì cuntenenu l'ortografia di sta parola cù una lettere maiuscale, cum'è si hè per difettu, ùn calanu più. Inoltre, se a funzione hè attivata "Celle intere", allora solu l'elementi chì cuntenenu u nome esattu seranu aghjunti à u prublema. Per esempiu, se specificate a query di ricerca "Nikolaev", allora e cellule contenenti u testu "Nikolaev A.D." ùn saranu micca aggiunte à l'uscimentu.

    Per difettu, a ricerca hè effettuata solu nantu à u foglio di Excel attivu. Ma, se u parametru "Cerca" vi trasferisce in a posizione "In u libru", a ricerca sarà effettuata nantu à tutti i fogli di u file aperto.

    In u parametru "Vede" Pudete cambià a direzzione di a ricerca. Per difettu, cum'è quellu di sopra, a ricerca hè effettuata una dopu à l'altru linea per linia. Movendu l'interruttore in posizione "Per e colonne", pudete purtà l'ordine di furmazione di i risultati di l'emissione, cumincendu da a prima colonna.

    In u graficu "Ricerca di u" hè determinatu trà quali elementi specifici a ricerca hè effettuata. Per difettu, si tratta di formule, cioè di i dati chì sò visualizzati quandu cliccanu nantu à una cella in a barra di formula. Questu pò esse una parola, un numeru o un riferiment di cella. In listessu tempu, u prugramma, eseguendu una ricerca, vede solu u ligame, micca u risultatu. Stu effettu era discufertu in precedenza. Per ricercà esattamente i risultati, secondu i dati visualizzati in a cella, è micca in a barra di formula, hè necessariu riorganizà u passu da a posizione "Formule" in posizione "Valuri". In più, ci hè a capacità di ricercà note. In stu casu, u switch hè rializiatu à a posizione "Note".

    Una ricerca ancu più precisa pò esse stabilita cliccendu nantu à u bottinu. "Format".

    Questu apre a finestra di u furmatu di a cella. Eccu pudete piazzà u furmatu di e cellule chì participeranu à a ricerca. Pudete impiegà restrizioni à u furmatu di numeri, allineamentu, fonti, confini, riempisce è tutelate, unu di sti parametri, o cumminerali.

    Se vulete aduprà u furmatu di una cella particulare, allora in fondo à a finestra, cliccate u pulsu "Usate u furmatu di sta cella ...".

    Dopu à quellu, u strumentu appare in forma di pipetta. Usendu lu, pudete selezziunà a cella chì u formattariu aduprà.

    Dopu avè configuratu u furmatu di ricerca, cliccate nantu à u pulsante "OK".

    Ci sò i casi in cui hè necessariu ricercà micca per una frase specifica, ma per truvà e cellule chì cuntenenu parole di ricerca in ogni ordine, ancu s'elli sò separati da altre parole è simbuli. Dunque queste e parole anu da distinzione da e dui parti da u segnu "*". Ora i risultati di a ricerca mostreranu tutte e cellule in cui queste parole sò situate in qualunque ordine.

  3. Una volta aghjuntate i parametri di a ricerca, cliccate nantu à u pulsante. "Truvate tutti" o "Trova prossimu"per andà à i risultati di ricerca.

Comu pudete vede, Excel hè un set piuttostu simplici, ma nant'à u tempu assai funzionale di strumenti di ricerca. Per fà un squeak semplice, chjamà a finestra di ricerca, inserisci una query in questu, è preme u pulsante. Ma à u listessu tempu, hè pussibule di persunalizà una ricerca individuale cun un gran numeru di paràmetri diversi è impostazioni avanzate.