Disattivà Microsoft Security Essentials

A volte si passa chì u sistema antivirus deve esse spento, per installà un altru, in modo chì ùn ci sia micca cunflittu tra elli. Oghje aghjunghjerai cumu da sguassà Microsoft Security Essentials in Windows 7, 8, 10. U modu di disattivà l'antivirus, dipende direttamente da a versione di u sistema operativo. Principiamu

Scaricate l'ultima versione di Microsoft Security Essentials

Cumu piacè scurdà Microsoft Security Essentials in Windows 7?

1. Aprite u nostru prugramma antivirus. Vai à i parametri Protezione in Tempo Reale. Facemu una zucca. Cliccate nantu à u salvu di e cambiamenti.

2. U prugramma vi dumandarà:"Pò esse permessu di cambià?". Siamo d'accordu. Una inscrizzione apparve in cima à Esentiel: "Status di u computer: sottu minaccia".

Cumu scurdà Microsoft Security Essentials in Windows 8, 10?

In l'ottava è a 10a versione di Windows, stu antivirus hè chjamatu Windows Defender. Ora si hè cucitu in u sistema operativu è travaglia cù a manca l'intervenzione di l'utente. A disabilitazione hè diventata un pocu più difficiula. Ma prova sempre.

Quandu hè installatu un altru sistema antivirus, s'ellu hè ricunnisciutu da u sistema, u protettore deve speglià automaticamente.

1. Andà à "Aggiorna è Sicurezza". Spegni a prutezzione in temps reale.

2. Andà à u serviziu è spente u serviziu di u difensore.

U serviziu hè disattivatu per un tempu.

Cumu disattivà u difensore cum'è di u registru. Un modu

1. Per scurdà di cunfusione l'antivirus Microsoft Security Essentials (Defender), aghjunghjite un file di testu à u registro.

2. Sovraccade u computer.

3. Se tuttu hè fattu correttamente, u missaghju deve vene: "A difensore hè disattivata da a regula di gruppu". In i parametri di u difensore tutti i punti diventeranu inattivi, è u serviziu di difensore hè disattivatu.

4. Per rializà tuttu, aghjunghjemu un file di testu à u registru.

8. Verificate.

Disattivà u difensore per mezu di u registru. 2 modu

1. Andate in u registru. In cerca di "Windows Defender".

2. Pruprietà "DisableAntiSpyware" cambiate à 1.

3. Sì ùn ci hè nunda, dopu aghjunghje è attribuemu u valore 1 da noi stessi.

Questa azione include Protezione di endpoint. Per fà u ritornu, cambiate u parametru in 0 o sguete a prumettu.

Disattivà u difensore per l'interfunzione Endpoint Protection

1. Andà à "Start", entremu in linea di cumannu "Gpedit.msc". Confirmu. Una finestra deve apparì per configurà a Protezzione di Endpoint (Politica di Gruppu).

2. Accende. U nostru difensore hè cumpletu.

Oghje avemu guardatu cume di disattivà Microsoft Security Essentials. Ma ùn hè micca sempre cunsulatu à fà a. Perchè recentemente ci hè stata parechji prublemi maliciosi chì dumandavanu di disattivà a prutezzione à u momentu di l'installazione. Hè cunsigliatu à disconnessu solu quandu installa un antivirus.