Cosa hè di novu in Windows 10 versione 1803 April Update

Inizialmente, a prossima attualizazione di i componenti di Windows 10 - versione 1803 Spring Creators Update era attenta à l'iniziu di aprile di u 2018, ma a causa di u fattu chì u sistema ùn era micca stabile, l'uscimentu hè stata rinviata. U nomu hè statu cambiatu - Windows Update 10 Aprile (l'aggiornu di Aprile), versione 1803 (build 17134.1). Ottobre 2018: Cosa hè di novu in l'aggiornu di Windows 10 1809.

Pudete scaricà l'aggiornamentu da u situ ufficiali di Microsoft (vede Cumu scaricà u Windows 10 ISO originale) o installatu cù l'Utilitazione di Creazione Media prima di u 30 d'aprile.

L'installazione cù u Windows Update Center darà inizio da u 8 di Maghju, ma da l'esperienza precedente putiu dì chì spessu duru dapoi qualchi settimana o ancu mesi, so. Attende subitu subitu notifiche. Sò ancu i modi per stallu manualmente, scaricendu u schedariu ESD manualmente da u situ di download di Microsoft, in un modu "speciale" cù MCT o abilizendu a ricezione di pre-builds, ma vi aduò aspettà finu à u liberu ufficiali. Inoltre, se ùn vulete micca esse aggiornatu, ùn pudete micca dà fà a cosa, vede a sezione pertinente di l'istruzione Cumu disattivà l'aggiornamenti di Windows 10 (versu u fine di l'articolo).

In sta rivista - nantu à i principali innovazioni di Windows 10 1803, hè possibile chì alcune di e opzioni ti sembrano utili, è forse ùn vi impressionanu.

Innovazioni in Windows 10 attualizazioni in primavera 2018

Per principiu, nantu à l'innovazioni chì sò u focus principale, è dopu - nantu à qualchi altre cose, ancu più visibili (chì alcune di esse mi parevanu scomoda).

Timeline in "Task Presentation"

In l'aggiornu di Windows 10 aprile, u pannellu di Task View hè statu aggiornatu, in cui pudete gestire i desktop virtuali è vede l'applicazioni in esecuzione.

Ora ci fu aghjustatu una timeline chì contenia prugrammi precedenti aperti, documenti, tabulazioni in i navigatori (micca supportati per tutte e applicazioni), ancu nantu à i vostri altri dispositivi (puru si usa un account Microsoft), à a quale pudete andà rapidamente.

Share with devices in proximité (Near Share)

In l'applicazioni di u magazinu Windows 10 (per esempiu, in Microsoft Edge) è in l'esploratore in u menù "Share" apparutu un articulu per cumpartite cù i dispositivi vicinu. Mentre ch'ellu funziona solu per i dispositivi in ​​Windows 10 di a nova versione.

Per questu articulu di travaglià in u pannellu di notificazioni, avete bisognu di attivà l'opzione "Scambiu cù dispositivi", è tutti i dispositivi duve avè Bluetooth attivatu.

In realtà, questu hè un analogu di Apple AirDrop, qualchì volta molto praticu.

Vede i dati di diagnosticu

Ora pudete vede i dati di diagnosticu chì Windows 10 manda à Microsoft, è li elimina.

Per esse visualizati in a sezione "Parametri" - "Privacy" - "Diagnostica è recensioni" avete bisognu di attivà u "Visualizzatore di dati di diagnosi". Per sguassà - cliccate solu u pulsante corrispondente in a stessa sezione.

Impostazioni di prestazione grafica

In i "Paràmetri di u sistema" - "Mostra" - "Parametri grafichi" pudete piazzà a performance di a scheda video per e singole applicazioni è ghjochi.

Inoltre, se avete parechje schede video, allora in a stessa sezione di parametri pudete configurà a scheda video chì sarà aduprata per un ghjornu o prugramma particulare.

Fonti è pacchetti di lingua

Ora i fonti, oltre à i pacchetti di lingua per cambià a lingua di l'interfaccia di Windows 10, sò installati in i "Parametri".

  • Opzioni - Personalizazione - Fonti (è fonti addiziunali ponu esse scaricati da u magazinu).
  • Parametri - Ora è lingua - Regione è lingua (più dettagli in u manuale Cumu definisce a lingua russa di l'interfaccia di Windows 10).

Tuttavia, basta scaricà fonti è metterli in u cartulare Fonti.

Altre innovazioni in l'aggiornu di aprile

Ebbè, per concludere cun un listinu di altre innovazioni in l'aggiornu di Windows 10 di aprile (ùn sò micca menzionà alcuni di quelli, solu quelli chì ponenu esse impurtanti per un utente russo):

  • Supporto di riproduzione di video HDR (micca per tutti i dispositivi, ma cun mi, in video integratu, hè supportatu, resta à avè u monitoru currelanu). Situatu in "Options" - "Applications" - "Video Playback".
  • Permessi di applicazione (Opzioni - Privacy - Sezione autorizazioni di l'applicazione). Ora e applicazioni ponu esse negate più chè nanzu, per esempiu, l'accessu à a fotocamera, e cartelle d'immagini è video, etc.
  • A opzione di riparà automaticamente i fonti sfocati in Impostazioni - Sistema - Visualisazione - Opzioni avanzate di scala (vede cumu per risolte i fonti sfocati in Windows 10).
  • A sezione "Focalizà l'attenzione" in Opzioni - Sistema, chì ti permette di accordà quandu è cume Windows 10 ti distruggi (per esempiu, pudete annullà tutte le notifiche durante u ghjocu).
  • I Gruppi di casa sò scomparsi.
  • A rilevazione automatica di i dispositivi Bluetooth in u mode di abbinamentu è a proposta di cunnessione di i dispositivi (ùn aghju micca funzionatu cù u mouse).
  • Fà facilmente recuperà e password per e domande di sicurezza locale, più dettagli - Cumu ripresentà una password di Windows 10.
  • Un'altra opportunità per gestisce e applicazioni di avvicinamentu (Impostazioni - Applicazioni - Startup). Leggi ancu: Startup Windows 10.
  • Alcuni parametri sparìvanu da u pannellu di cuntrollu. Per esempiu, cambià a scelta rapida da tastiera per cambià a lingua di entrata bisognu à esse leggermente diversa, cusì dettu: Cumu cambià a scelta rapida da tastiera per cambià a lingua in Windows 10, l'accessu à a configurazione di a riproduzione è i dispositivi di registrazione hè ancu leggermente diversa (impostazioni distinte in Opzioni è Pannello di controllo)
  • In a sezione Impostazioni - Rete è Internet - Aduprendu i dati, pudete avà stabilitu i limiti di trafficu per diverse reti (Wi-Fi, Ethernet, reti mobili). Inoltre, se fate un clic destro nantu à l'elemento "Utilizzo di dati", pudete riparà a so piastrella in u menù "Start", vi mostrerà quanta strada hè stata usata per e cunnessioni diverse.
  • Ora pudete pulì manualmente u discu in Impostazioni - Sistema - Memoria di dispositivi. Più: Pulizia automatica di u discu in Windows 10.

Queste ùn sò micca tutte l'innuvazioni, in realtà ci sò più: u sottosistema di Windows per Linux hà miglioratu (Unix Sockets, accede à porti COM è micca solu), u supportu per curl è cume i tarri sò apparutu in a linea di cumunicazione, un novu profilu di putenza per workstations è micca solu.

Finu da quì, tantu tempu. Pianu d'aghjurnà prestu? Perchè