Conversione in PDF di PDF à JPG


A refresh di a pagina automatica hè una funzione chì ti permette di rinfresà automaticamente a pagina attuale di u navigatore dopu un periodu specificu di tempu. Quest'ultima pò esse necessaria da l'utenti, per esempiu, per tracciare i cambiamenti annantu à u situ, per mezu di l'automatizazione di stu prucessu. Oggi vedemu cume a rinnumazione automatica di a pagina hè configurata in u navigatore Google Chrome.

Purtroppu, aduprà strumenti di navigatore standard Google Chrome per configurà l'aggiornamentu automatu di e pagine in Chrome ùn hè micca accumatu, allora andemu un pocu modu diversu, ricorreremu à aduprà una adeguata speciale chì dà u browser cun una funzione simile.

Cume avete configuratu pagine di autocardaglianza in Google Chrome?

Prima di tuttu, avemu bisognu di stallà una estensione speciale. Faccia Auto Refreshchì ci permetterà di configurà l'auto-aggiornamentu. Pudete seguità immediatamente u ligame à a fine di l'articolo à a pagina di scarica di u cumandamentu, è truvaru da ellu in u magazinu Chrome. Per fà quessa, cliccate nantu à u menù di u navigatore in u angulu di diritta è poi andate in l'elemento di menu "Strumenti Addizionali" - "Prolungazioni".

Un elencu di i add-ons installati in u vostru navigatore apparirà nantu à u schermu, induve avete bisognu di scendite finu à a fine è cliccate nantu à u pulsante "Più estensioni".

Aduprendu a barra di ricerca in l'angulu in dirittu superiore, cerca l'estensione Easy Auto Refresh. U risultatu di a ricerca sarà cumandatu prima in a lista, dunque avete bisognu di aghjunghjale à u vostru navigatore, cliccendu nantu à u bottinu à a destra di a stanza. "Install".

Quandu u add-on hè installatu in u vostru navigatore web, a so icona sarà visualizata in u angulu in dirittu superiore. Ora turnemu direttamente à u stadiu di a messa in aghjunghje.

Per fà quessa, andate in a pagina Web chì avete bisognu di aggiornà automaticamente regolarmente, è poi cliccate nantu à l'icona di più per andà à l'impostazione Easy Auto Refresh. U principiu di a configurazione di una estensione hè sèmplice à a brutella: bisognerai specificà u tempu in secondi dopu chì a pagina sarà rinfrescante automaticamente, è dopu avvia a stesa cliccando u pulsante "Start".

E tutte e opzioni di prugramma in più sò dispunibili solu dopu avè acquistatu un abbonamentu. Per vede chì funzioni sò incluse in a versione pagata di u add-on, ampliate l'opzione "Opzioni avanzate".

In realtà, quandu l'add-on hà da fà u so travagliu, l'icona di add-on diventa verde, è un contaddu sarà visualizatu nantu à u sopra à u tempu finu à a prossima auto-refresh di a pagina.

Per disattivà u addu, vi tucate chjamà dinò u so menu è cliccate nantu à u bottinu. "Stop" - A auturghjerazione di a pagina attuale hè fermata.

In una manera simile è diretta, avemu sapè fà accumpagnà di rinfrescà a pagina automatica in u navigatore web Google Chrome. Questu navigatore hà un assai di extensioni utili, è Easy Auto Refresh, chì vi permette di configurà a pagina d'aggiornamentu auto, hè assai luntanu.

Scaricate Easy Auto Refresh gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale