In Windows 10, pudete truvà u fattu chì l'unità C contiene u cartulare inetpub, chì pò cuntene wwwroot, logs, ftproot, custerr, è altri sottocartelle. In questu casu, ùn hè micca sempre chjaru à l'utente principiante ciò chì hè a cartella, ciò chì hè, è perchè ùn pò esse eliminatu (a permessu da u Sistema hè necessariu).
In questo manuale si spiega in dettaglio ciò chì a cartella hè in Windows 10 e cume si rimuove inetpub da u discu senza danneghjà u OS. A cartulina pò esse trovata ancu in versioni precedenti di Windows, ma u so scopu è i metudi di eliminazione saranu listessi.
U scopu di u cartulare inetpub
U cartulare inetpub hè a cartella predefinita per Microsoft Internet Information Services (IIS) è cuntene sottocartelle per u servore da Microsoft - per esempiu, wwwroot deve cuntene file per publicà in u server web via http, ftproot per ftp, e sì. d.
Se avete installatu IIS manualmente per qualsiasi scopu (cumpresu si pò esse installatu automaticamente cù l'utili di sviluppu da Microsoft) o creu un servitore FTP cù l'utenti di Windows, allora a cartella hè usata per u so travagliu.
Se ùn sapete micca ciò chì state parlando, allora più probabilmente a cartella pò esse eliminata (qualchì volta i componenti IIS sò inclusi automaticamente in Windows 10, ancu se ùn hè micca necessaria), ma questu ùn hè micca necessaria per “cancellà” in l'Esploratore o in u Gestore di File , è cù i seguenti passi.
Come eliminà u cartulare inetpub in Windows 10
Se provate à sguassà sta cartella in l'esploratore, riceverete un messaghju chì dichiara chì "ùn ci hè accesso à a cartella, avete bisognu di permessu per effettuà sta operazione. Richiedi permessu da u Sistema per cambià questa cartella."
Tuttavia, l'eliminazione hè pussibule - per quessa, basta rimuovere i cumpi di i servizii IIS in Windows 10 cù l'utili di sistema standard:
- Aprite u pannellu di cuntrollu (pudete usà a ricerca nantu à a barra di task).
- In u pannellu di cuntrollu, aprite "Programmi è Funzioni".
- A sinistra, cliccate nantu à "Accumate o spegne e funzioni di Windows".
- Truvate l'elemento "IIS Services", deselezzu tutte e marche è cliccate "Ok".
- Quandu hè finitu, ripartite u computer.
- Dopu à riavvià, verificate se a cartula scomparse. In caso dimentu (pò rimanere, per esempiu, logs in a sottupluscia logs), basta eliminà manualmente - sta volta ùn ci sarà più errori.
Beh, infine, ci sò dui punti: se a cartella inetpub hè nantu à u discu, IIS hè attivatu, ma ùn hè micca necessariu per alcun software in u computer è ùn sò micca aduprati, anu da disattivà, in quantu i servitori di serviziu in u computer sò potenziali vulnerabilità.
Se, dopu disattivà i Servizii d'Internet Information, un prugramma hà smintatu di travaglià è richiede a so presenza in u computer, pudete attivà questi componenti cum'è in "Accende e spegne i cumpunenti di Windows".