Mandemu a foto in u missaghju in Odnoklassniki

Da sè, l'iPhone ùn hà micca una funzionalità particulare. Si sò applicazioni chì danno una novità, funzioni interessanti, per esempiu, trasformandola in un editor di foto, navigatore o strumentu per comunicà cù i so amati da una cunnessione Internet. Se sì un utilizatore principiante, pudete probabilmente interessà à a quistione di cume si ponu installà i prugrammi in iPhone.

Installate applicazioni in iPhone

Ci hè solu dui metodi ufficiali chì permettenu di scaricà applicazioni da i servitori Apple è installarli in iOS - u sistema operativu chì controlla l'iPhone. Qualunque sia u metudu d'installazione di l'utili software in un dispositivo mobile chì sceglite, bisogna tene in considerazione chì a procedura necessita di un ID Apple registratu - un conti chì immagina l'infurmazioni nantu à i backup, i download, le carte associate, ecc. Sì ùn avete micca ancu stu contu, devi creete e fà in l'iPhone, è poi andate à sceglie cume per installà e applicazioni.

Ulteriori dettagli:
Cumu creà un ID di Apple
Cume avà stabilitu un ID di Apple

Metudu 1: App Store in iPhone

  1. Scaricate i prugrammi da l'App Store. Aprite questu strumentu nantu à u vostru desktop.
  2. Sì ùn avete micca logu annantu à u vostru contu, selezziunà l'icona di prufessu in u angulu in alto a destra, è allora inserisci e vostre informazioni di ID Apple.
  3. Da quì, ponu inizià à scaricà applicazioni. Se cercate un prugramma specificu, andate in tab "Cerca"E dopu in a linea inserite u nome.
  4. In casu chì ùn sapete micca esattamente ciò chì vulete installà, ci sò dui tab à u fondu di a finestra - "Giochi" è "Applicazioni". Pudete familiarizzà cù a selezzione di i migliori soluzioni di software, sia pagate è libere.
  5. Quandu si trova l'applicazione desiderata, aprite. Appughjà nantu à u pulsante "Download".
  6. Conferma l'installazione. Per a verifica, pudete inserire a password da ID Apple, aduprà u scanner di impronte digitali o a funzione Face ID (sicondu u mudellu di iPhone).
  7. Successivamente, u scaricamentu cumincerà, chì a durata di u dipende da a dimensione di u file, è a velocità di a vostra cunnessione Internet. Pudete seguitu a prugressione sia in a pagina app App Store è in u desktop.
  8. Quandu l'installazione hè completa, l'utensu scaricatu pò esse lanciatu.

Metudu 2: iTunes

Per interagisce cù dispositivi chì funghjenu iOS, cù un computer, Apple hà sviluppatu u manager iTunes per Windows. Prima di u liberu di a versione 12.7 L'applicazione hà avutu a capacità di accede à l'AppStore, scaricà qualsiasi software da u magazinu è integrà questu in l'iPhone da un PC. Da dì chì l'usu di u software iTyuns per l'installazione di prugrammi in telefoni intelligenti di Apple hè aduvatu sempre menu, in casi particulari, o da quiddi utenti chì s'è abituati à stallà applicazioni in esse da un computer durante i lunghi anni di operazione di i telefoni Apple.

Scaricate iTunes 12.6.3.6 cun accessu à l'Apple App Store

Oghje, hè possibile installà applicazioni iOS da un PC à un dispositiu Apple via iTunes, ma a prucedura ùn deve micca aduprà una versione più recente. 12.6.3.6. S'ellu ci hè una nova assemblea media-biblioteca nantu à u computer, esse deve esse completamente rimuovere, è allora a "vecchia" versione deve esse installata cù u kit di distribuzione dispunibile per scaricatu via u ligame propositu sopra. A disinstallazione è l'installazione di iTyuns sò spiegate in l'articuli seguenti in u nostru situ web.

Ulteriori dettagli:
Cumu rimuovere iTunes da u vostru computer completamente
Cumu installà iTunes in u vostru computer

  1. Aprite iTunes 12.6.3.6 da u menu principale di Windows o cliccendu nantu à l'icona di l'applicazione nantu à u desktop.
  2. Dopu, avete bisognu di attivà a capacità di accede à a sezione "Programmi" in iTyuns. Per questo:
    • Cliccate nantu à u menu di a sezione in cima à a finestra (per difettu, iTunes seleziona "Musica").
    • Ci hè una opzione in a lista chì si apre. "Edit menù" - cliccate nantu à u so nome.
    • Selezziunate a casella di cunversu di u nome "Programmi" in a lista di l'articuli dispunibili. Per confermà l'attivazione di a visualizzazione di l'elementu di u menù in futuro, cliccate "Fatti".
  3. Dopu avè fattu u passu precedente in u menu di sezione, ci hè un articulu "Programmi" - Vai à sta tabulata.

  4. In a lista di a sinistra, selezziunate "Software IPhone". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Prugrammi in l'AppStore".

  5. Truvà l'applicazione interessata in App Store cù un motoru di ricerca (u campu per entrà una query hè situatu in cima à a finestra à a destra)

    o studendu e categurie di prugrammi in u catalogu di a Store.

  6. Avendu trovu u prugrammu desideratu in a biblioteca, cliccate nantu à u so nome.

  7. A pagina di dettagli, cliccate "Download".

  8. Inserite u vostru ID d'Apple è una password per questu account in a scatula "Iscriviti à l'iTunes Store"dopu cliccate "Get".

  9. Aspittate u download di u pacchiu cù l'applicazione à u discu PC.

    Pudete assicurà chì u prucessu hè cumpletatu cù successu cambendu da "Download" on "Caricatu" u nome di u bottinu sottu u logò di u prugramma.

  10. Cunnesse l'iPhone è u connettore USB di u PC cù un cavu, dopu chì iTyuns dumandà da permessu di accede à l'infurmazioni nantu à u telefuninu mobile, chì avete bisognu à confermà cliccando "Continue".

    Fighjulà a schermata di u smartphone - in a finestra chì si vede quì, rispondite affermativamente à a richiesta "Credi à stu computer?".

  11. Cliccate nantu à u bottinu chjucu cù l'image di un smartphone chì si vene accantu à u menu di a sezione di iTunes per andà à a pagina di cuntrollu di i dispositivi Apple.

  12. In a parte sinistra di a finestra chì si vede, ci hè una lista di sezioni - andate à "Programmi".

  13. Caricatu da l'App Store dopu à a cumplessa di e clausole 7-9 di st'istruzione di software hè affissata in a lista "Programmi". Cliccate u pulsante "Install" accantu à u nome di u lugiziale, chì cambierà a so denominazione à "Sarà installatu".

  14. À u fondu di a finestra di iTunes, cliccate "Applicà" avviare u scambiu di dati trà l'applicazione è u dispositiu, duranti chì u pacchiu sarà trasferitu in a memoria di quest'ultimu è poi sparicatu automaticamente in l'ambiente iOS.

  15. In a richiesta di a finestra per a autorizazione di PC, cliccate "Autorizà",

    È poi cliccate nantu à u bottinu di u listessu nome dopu avè inseritu AppleID è a so password in a finestra di a dumanda seguente.

  16. Resta l'attendenza per u cumplimentu di l'operazione di sincronizazione, cumpresu l'installazione di l'applicazione nantu à l'iPhone è accumpagnata da u pieno di l'indicatore in cima di a finestra di iTyuns.

    Se fighjate a visualizzazione di un iPhone sbloccatu, pudete rilevà l'apparenza di una icona animata di una nova applicazione, acquendu lentamente una cerca "normale" per un software particulare.

  17. U fine di l'installazione di u prugramma nantu à un dispositiu Apple in iTunes hè cunfirmatu da l'apparenza di un bottinu "Elimina" accantu à u so nome. Prima di disconnessu un dispositivo mobile da u vostru computer, cliccate "Fatti" in a finestra di i media.

  18. Questu cumpleta l'installazione di u prugramma da l'App Store à l'iPhone aduprendu un computer. Pudete procede à u so lanciu è aduprà.

In più di i dui metodi descritti sopra per installà i prugrammi da l'App Store in un dispositiu Apple, ci sò altre solu soluzioni più cumplette per a questione. In questu casu, si consiglia di dà preferenza à i metudi ufficialmente documentati da u produttore di l'apparecchiatura è da u sviluppatore di u so prugrammu di sistema - questu hè faciule è sicuru.