Cosa fate se Windows 7 necessita di un driver durante l'installazione


Durante u funziunamentu di u router, ogni utente hà periodicamente à entrà a configurazione di u dispositiu di rete per fà cambià e l'impostazioni di u router. Sembra essa faciule per fà una tale operazione, ma à volte si presentanu problemi imprevisti è chì, per qualchì motivu, ùn accadenu micca in u client web di u dispositivo. Cosa hè possibile fà in sta situazione?

Cercà di log in u client web di u router

Allora, avete vulitu accede in u client web di u router, ma sta pagina ùn carica in u navigatore. I motivi di stu fenomenu spiaghju ponu esse parechji, da assai semplice à abbastanza cumplettu. Per esempiu, una cunnessione instabile cù un router, un indirizzu IP ghjustu specificatu, impostazioni sbagliate di una scheda di rete d'ordinatore, etc. Tentiremu di risolve u problema.

L'azione iniziale

À u principiu di a ricerca di u mutivu di a mancanza di accessu à a configurazione di u router, hè raccomandabile fà e manipolazioni più semplici in a sequenza successiva.

  1. Verificate u putere di u router. Pò esse ch'è esse ùn hè micca inclusu.
  2. Pruvate à logu in l'interfaccia web di u router in un altru browser.
  3. Disattivà temporaneamente u software anti-virus è u firewall in u vostru computer.
  4. Pruvate à fà in l'impostazioni di u router da qualsiasi altru dispositivo.

Nulla hà aiutatu? Allora andemu oltre.

Metudu 1: Ripartizà u router

Hè pussibule chì u vostru router sia gelatu è ùn funziona micca correttamente. Allora pudete provà à resettà u dispositivo di rete. Questu operazione hè assai simu è piglia solu i minuti. Pudete leggere di più nantu à cum'è restituisce u router in un altru artìculu nantu à u nostru situ web, cliccendu nantu à u ligame sottu. Quest'istruzione hè apprezzabile in ogni casu, è micca solu à TP-Link. In u stessu tempu, ripartite u computer.

Leggi più: Ripartizà u router TP-Link

Metudu 2: Specifichi l'indirizzu IP di u router

Ci hè una possibilità chì tu o un altru utilizatore chì accede à un dispositivo di rete hà cambiatu l'indirizzu IP di u router (per difettu, a maiò192.168.0.1o192.168.1.1) è hè per quessa chì hè impossibile aprire a pagina web di u router. Aduprendu l'utili nant'à u sistema operativu Windows, pudete truvà rapidamente l'IP effettuale di u vostru attrezzamentu di rete. Per sapè cumu fà sta, leghje l'altre istruzioni nantu à a nostra risorsa, cliccendu nantu à u ligame.

Dettagli: Determinazione di u indirizzu IP di u router

Metudu 3: Verificate a cunnessione cù u router

Forse ùn ci hè nunda di cunnessione à u router? In u Desktop di Windows, pudete controllà rapidamente sì u vostru PC hè connectatu à u router. In u angulu inghjettu a destra di u schermu in u cassettu truvemu l'icona di u statu di rete. Ùn ci vole micca esse segni estraniari, croci rossi è simili.

Metudu 4: Ottevate automaticamente un indirizzu IP

U prublemu di a mancanza di accessu à i parametri di configurazione di u router pò apparìri da u fattu chì quellu chì anu stabilitu un tippu staticu di indirizzu IP in a configurazione di cunnessione di rete di u vostru computer. Dunque, hè necessariu verificare a situazione di stu parametru, è s'ellu si cambia, allora torna per riceve automaticamente l'indirizzu IP predefinitu. Vedemu u algoritmu di azzioni in questa direzzione nantu à un PC cù Windows 8 a bordu.

  1. Cliccate à diretta nantu à u pulsante "Start" in u angulu inghjettu sinu di u Desktop è in u menù contestuale ci spostemu à "Pannello di cuntrollu".
  2. Ora seguite a blocca "Rete è Internet"unni truvamu i parametri chì avemu bisognu.
  3. Allora selezziunate a linea "Rete è Spartizione".
  4. A tab dopu, cliccate nantu à a colonna "Modificendu e impostazioni di l'adattatore". Avemu guasgiu à u scopu.
  5. A pagina "Connessioni di Rete" fate un clic destro nantu à l'icona di a connessione attuale è in u menù di spessu andate à "Pruprietà".
  6. Scorri trà a lista à a linea "Protocollo Internet versione 4" è aprite e pruprietà di stu parametru.
  7. Mette una marca in i campi adatti di parametri "Obete un indirizzu IP automaticamente" è "Ricuperà l'indirizzu di u server DNS automaticamente". Confirmemu e cambiamenti fattu cliccendu nantu à "OK". Dopu, si cunsiste a riavvicinà u computer.

Metudu 5: modu alternativu per logà in l'interfaccia web di u router

Pudete pruvà d'accede in a configurazione di u router per mezu di l'utili di Windows. Questa opzione pò aiutà in certi casi. À esempiu, cunsiderate l'ottava versione di l'OS di Microsoft.

  1. Cliccate sinu nantu à l'icona "Start" è selezziunate l'icona "Questu computer".
  2. In u Esploratore aperto vai à a sezione "Rete".
  3. Allora in blocco "Infrastrutture di Rete" truvà l'icona di u vostru router.
  4. Cliccate nantu à l'icona di u router di PCM è selezziunate a linea in u menù di spessu "Visualizà a pagina web di dispositivi".

Metudu 6: Rinvolvi ritornu e impostazioni di u router in fabbrica

Sì nessunu di quelli sopra cagiunati aiutatu, pudete ricorrerà à almeno. Ripristina a cunfigurazione di u router à a pera di fabbrica, cioè a periferica installata da u fabbricante. Pudete lisa nantu à cume si faci quì in un articulu nantu à u nostru situ web. I metudi date in l'istruzzioni sò pertinenti per i router di tutte e marche, micca solu TP-Link.

Dettagli: Reset TP-Link router settings

Comu pudete vede, ci sò ancu parechje ragioni per a mancanza di accessu à a pagina web di u router, nant'à modi per risolve u prublema. So pruvate tutte e opzioni in sequenza. Quellu chì cerca, truvarà sempre!