SpyBot - Search & Destroy 2.6.46.0

Parechji prugrammi per creà a musica anu avè effetti incrudenti è diversi attrezzi. Tuttavia, u so numaru hè piuttostu limitatu è ùn permette micca di aduprà tutte e funzioni di u prugramma. Cusì, ci sò plug-ins di terze parti per ogni gustu, a maiò parte di a quale pudete cumprà nant'à u situ ufficiale di sviluppatori.

Quessa hè valida ancu per u famosu FL Studio, per i quali ci sò assai diversi plug-in. Fighjate un'occhiata à u situazione da truvà e cumu installà un software addizionale per FL Studio.

Installendu un plugin per FL Studio

A maiò parte di i add-ons sviluppati da a tecnulugia VST (Virtual Studio Technology), è in realtà chjamati plugins VST. Ci hè dui tippi di elli - Strumenti è Effetti. Grazie à l'utrani, pudete generà sonni cù diversi metodi, è chì, per l'effetti, pudete elaborà i stessi sonnetti generati. In questu articulu vedemu esaminà u principiu di stallazione di unu di sti VST.

Vede ancu: I megliu plug-in VST per FL Studio

Ricercà un software

Prima di tuttu, avete bisognu di truvà un software adeguatu per voi, chì installerete in FL Studio. E megliu ad aduprà u situ ufficiale, induve ci hè una sezione particulare dedicata à l'acquistu di plug-in.

Truvate semplicemente u software necessariu, cumprà è scarica, allora puderete procedere à configurà u prugramma prima di installà u cumandamentu.

Scaricate i plug-in per FL Studio

Presetà FL Studio

Tutti i plug-in devono esse installati in un cartulare predefinitu in u quale tuttu u situ installatu sarà situatu. Prima di definisce un cartulare, fighjate à u fattu chì certi software addizionale occupanu assai spaziu è chì a partizione di sistema di un discu duru o di un drive di tippu SSD potrebbe ùn sempre micca esse adatta per a so installazione. I sviluppatori anu occupatu cusì, cusì pudete sceglie u locu duve avete installatu tutti i add-ons. Procedemu à a selezzione di questa cartella:

  1. Lanciatu FL Studio è andate à "Opzioni" - "Impostazioni generali".
  2. In a tabulazione "File" dighjà a sezione "Plugins"induve avete bisognu di sceglie a cartella induve tutti i plugins seranu situati.

Dopu avè selezionatu una cartella, pudete procedere à l'installazione.

Installazione plug-in

Dopu avè scaricatu, avete un archiviu o una cartella induve u file .exe cun installatore hè situatu. Fighjatu è procedi à l'installazione. Questu prucessu hè quasi identicu per tutte e addizioni, in u stissu articulu l'installazione sarà cunsiderata nantu à l'esempiu di DCAMDynamics.

  1. Conferma l'accordu di licenza è cliccate "Prossimu".
  2. Ora, forse, unu di i punti più impurtanti di l'installazione. Avete bisognu di sceglie a cartella induve u plugin hè situatu. Sceglite a stessa cartella chì avete specificatu in l'ultimu passu in FL Studio stessa.
  3. Dopu, l'installazione hè fatta, è vi sarà avvisatu quandu hè finitu.

Andate à u passu chì vene.

Add plugin

Avà bisognu u prugramma per truvà i novu add-ons chì appena installatu. Per ciò chì avete bisognu di fà l'upgrade. Basta à andà "Opzioni" - "Impostazioni generali" è selezziunate a tab "File"dove avete bisognu à cliccà "Refresh plugin list".

A lista hè stata aggiornata, è pudete truvà in u software chì hè appena installatu. Per fà quessa, in u menù di a sinistra, cliccate nantu à u segnu in forma di forchetta per andà à a sezione "Database di plugin". Espandà a lista "Installatu"per truvà u vostru plugin. Pudete cercà per nomu o cù u tippu di culore. Più spessu, dopu a scansione, i novu VST appena scupartu sò messu in evidenziu in giallu.

Quandu avete verificatu chì l'installazione hè stata eseguita in modo currettu, avete bisognu di visualizà u plugin in un elencu speciale per accede à u più rapidamente. Per fà quellu, seguite i passi simpli:

  1. Fate un clic destro su VST desiderata, poi seleziona "Aprite in un novu canale".
  2. Ora in u menù di a sinistra andate solu à "Database di plugin" - "Generatori"induve vede e sezioni in cui i plugins sò distribuiti.
  3. Sceglite a sezione necessaria induve volete aghjunghje u vostru software è aprite è chì diventi attivu. Dopu, dopu, in a finestra di plug-in, cliccate nantu à a freccia nantu à a sinistra è selezziunate "Add to plugin database (flag in favourite)".
  4. Ora vedi una finestra di avvertenza. Assicuratevi chì VST hè messu in sta sezione, è cunfirma i vostri azzioni.


Ora chì aghjusta una nova plugins in a lista, pudete vede quellu chì appena messu quì. Questu simplificarà assai e accelera u prucessu di l'aggiunta.

Questu completa u prucessu d'installazione è di aghjunghje. Pudete aduprà u prugrammu appena scaricatu per i vostri scopi. Prestu attenzione particulare à l'ordinazione di i plug-in, perchè succede chì ci sò più e più di elli, è questu segretamentu aiuta à ùn si confonda in u travagliu.