E rete spessive sò spessu truvate sia in ufficii, in imprese, in e zone residenziali. Grazie à essa, i dati sò trasmessi nantu à a rete assai più veloce. Una tale rete hè assai pratica, in u so quadru vi pò aprire una trasmissione video.
Dopu, impegneremu cumu a configurà a trasmissione di video in streaming. Ma prima, installate u prugramma. VLC Media Player.
Scaricate l'ultima versione di VLC Media Player
Cume installà VLC Media Player
Aprite u ligame di sopra, andemu à u situ principale. VLC Media Player. Cliccate nantu à u bottinu "Download" e fate u installatore.
E seguitu, seguite e istruzioni semplici per installà u prugramma.
Impostazioni di streaming
Prima ci vole à andà à "Media", allora "Trasferisci".
Avete bisognu di aduprà l'esploratore per aghjunghje un certu film à a playlist è cliccate "Rete".
In a seconda finestra, cliccate solu "Avanti".
A prossima finestra hè assai impurtante. U primu hè a lista di menu Qui ci vole à sceglie u protocollo per a trasmissione. Verificate (RTSP) è cliccate "Add".
In u campu "Portu", specificu, per esempio, "5000", è in u campu "Chjassà", inserite una parola (lettera) arbitraria per esempio "/ qwerty".
In a lista di "Profili", selezziunate l'opzione "Video-H.264 + MP3 (MP4)".
In a prossima finestra, ci simu d'accordu cù quì sopra è cliccate "Rete".
Avemu verificà se avemu configuratu a trasmissione video in manera corretta. Per fà quessa, aprite un altru VLC o un altru lettore.
In u menù, aprite "Media" - "Open URL".
In a nova finestra, inserite u nostru indirizzu IP locale. Dopu, specificemu u portu è u parcorsu chì hè statu specificatu quandu crei la trasmissione in streaming.
In questu casu (per esempiu) entriamo "rtsp: //192.168.0.0: 5000 / qwerty". Cliccate "Play".
Comu avemu amparatu, istallazione di streaming ùn hè micca affettu difficiule. Duvete solu sapè solu u vostru indirizzu IP (rete) locale. In casu chì ùn ne cunnosci micca, pudete entrà in un mutore di ricerca in u navigatore, per esempiu, "A mio indirizzu IP di rete".